Vaimon epäilyt

ei jaksais enää

Moi! Ajatuksia siitä, että vaimo epälee uskottomaksi ja kaikkea mitä sanon tapahtuneeksi! Esim. pääsiäisviikonloppuna kaaduin pyörällä, minkä seurauksena oli nenä ja ylähuuli auki, -emäntä on aivan varma siitä, että olen joko tapellut/pahoinpitelyn uhri. Tänään olin tietokoneella fb:ssä, ja sattumalta suljn sivun kun akka tuli paikalle, = hänen mielestään valehtelen kaikesta ja salailen asioita.... nämä ihan tän viikon tapahtumia, voitte ehkä kuvitella mitä matkan varrella on saanut kestää

12

728

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr. Anonyymi

Kuka tollasta jaksaa? Ei kukaan. Sano että käytös loppuu tai sitten avioliitto loppuu.

• tregt3wrfr

Vakavan keskustelun paikka. Kuka tuollaista määrättömästi jaksaa, vaimosi on sairaanloisen mustasukkainen. Kuten tuossa edellinen kirjoittaja kommentoi, se on joko tai ja vaimon on se parasta ymmärtää. Ei parisuhdetta rakenneta jatkuvalla epäillyksellä, vaan luottamuksella.

• viriviritööttööt

Sairas eukko sulla.

• mustiksen uhri

" Pakko jaksaa, kun on vihitty". Tuli mieleen tollanen lentävä lause nuoruudesta.

Miksi olet fb: ssä? Luulisi parisuhteellisilla olevan yhteistä tekemistä, eikä roikkua toisten elämää sulostuttamassa. Kuulostaa kuitenkin hyvin yleiseltä, joten älä siitä suutahda. En edes tiedä, miten fb toimii, joten paha mennä toisia arvostelemaan.

Toinen asia tuon fb: lisäksi on se, että käytit vaimostasi nimeä "akka". Se ei osoita kovinkaan kummoista arvostusta. Suosittelen pitäytymään "vaimo"- ja "emäntä"- versioissa jos hellittelynimet eivät istu tapaukseen. Naisesi ei nimittäin tarvitsisi vahtia tekemisiäsi, jos hän tuntisi saavansa arvostusta ja olevansa the one and only. Siis se ainoa oikea. Sitä älköön miehet kyllästykö muistuttamasta nuppusilleen.

Kolmas asia on: ole mies ja sano, että perusteeton vahtiminen ja epäily ei tule kysymykseen enää, jos vaikka joskus on tullut. Sanot ilmoittavasi sitten jos tuuri muuttuu. Istukaa nokikkain pöydän ääreen ja nostakaa kissan häntä... vai miten se meni, mutta tehkää sopimus; enemmän rakkautta, vähemmän kyttäystä, ni se on sitten fifty- sixty. Suomalainen mieshän kestää matkan varrella mitä vaan, mutta kaikkea sontaa ei tarvitse suostua ottamaan vastaan. Jos vaimosi on vielä keskustelunkin jälkeen epäluuloinen, anna sen olla hänen ongelmansa. Muistutat vain, mitä olette siitä sopineet... ehkä kannattaa myös reilusti kysyä, mistä se johtuu ja onko asia ylipäätään kotikonstein autettavissa.

• mustavalkoinen sukka

Sinulle " Ei jaksais enään" Lukiessani viestiäsi tuli mieleeni tälläinen juttu.
      Oletko itse millään lailla aiheuttanut emäntäsi epäluuloja? Oletko koskaan valehdellut, loukannut tai tehnyt jotain sellaista josta hän kokee epävarmuutta ja mustasukkaisuutta?

Mielestäni toisen tuntiessa mustisoireita, niistä pitäisi pystyä keskustelemaan asiallisesti ilman että kumpikaan tuntee oloaan turvattomaksi tai typeräksi.

Pieni mustasukkaisuus on aina tervettä, toisen välittämistä ja sitä että toinen on tärkeä ihminen. Tietysti liika on sitten liikaa.

Mustiksen uhrille, tekstisi kertoo hienoista ajatuksista :)

• mustiksen uhri

Niin, ole hyvä vaan ;) Kärsimys jalostaa.

• ei-mustis

Olin yli 10 v naimisissa miehen kanssa joka epäili mua pettämisestä. Ei kannata alistua sellaiseen. Itse olen luonteeltani perus-luottavainen enkä voi ymmärtää että jos naimisiin on mentyy muutoin kuin pakosta, miksi toisen pitää epäillä. Heti pois sellaisesta suhteesta jos aiheettomat epäilyt ei puhumalla lopu.

• PettäjänExvaimo

Lähes 40 vuoden avioliiton aikana, joka kaatui miehen pettämisiin, tuli opittua yhtä sun toista. Minä rakastin aviomiestäni ja luotin häneen 100%:sti. Hän osasi olla hyvin vakuuttava ja sai minut uskomaan itseensä. Lopulta suomut putosivat silmistäni ja näin sen, mitä en ollut halunnut nähdä.

Tällä yritän kertoa, että loppujen lopuksi, varmuutta toisesta ei ole koskaan.
      Mustasukkaisuuteen ja epäilyyn on aina syynsä...kukaan ei synny mustasukkaiseksi. Huomioitko tarpeeksi kumppaniasi, onko teillä yhteisiä harrastuksia/tekemistä. Keskusteletteko keskenänne.

Aina kannattaa myös katsoa peiliin...elämä ei ole aina yksioikoista.

• saara3226

Kaikki kunnia vilpittömästi sulle, pettäjän Ex-vaimo. Sulla on todella itsetunto kohdallaan, kun lähdit 40 vuoden jälkeen. Olet hieno ihminen.

• Pettäjän ex

Pyöräily on tosi vaarallista, kuin myös yksin nukkuminen, siinäkin voi tulla mustasilmä.
      Elämä opettaa kuuntelemaan seli seli kertomuksia. Jotkut uskoo jotkut ei, pettäjät on kuitenkin ikuisia.

• Miss NoBoDy

Luota sydämeesi, usko näkemääsi, kuule sanoja....ei savua ilman tulta!

• Kaatis

Ihan totta, elämä opettaa kuuntelemaan seli seli kertomuksia. Näkeehän näitä merkkejä siellä sun täällä. Et tiedä että tiedän. Pieniä valheita joka päivä. Olen tosi pettynyt sinuun..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1159
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1073
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1069
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe