Kertokaahan, jos on kokemusta. Tapasin Suomi24 miehen jonka näin ja vaikutti hyvältä. Tavattiin muutaman kerran ja puhuttiin jo parisuhteesta. Mies ei aivan ollut sellainen että jos esim. baarissa törmäisin niin kiinnittäisin huomiota. Kun kaikenlaisia pippelinheiluttajia on tullut nähtyä niin ajattelin että tämä olisi kunnollinen. Meidän on tarkoitus tavata uudestaan, mutta häiritsee kun hänellä on edelleen profiili suomi24 treffipalstalla. Onko tämä teidän mielestänne tässä vaiheessa ok, että hän tavallaan hakee koko ajan jotain muuta vai pitäisikö unohtaa koko kaveri?
Tapasin miehen Suomi24:ssa
2
290
Vastaukset
- ettäsellaista
Ootko tarkistanut milloin hän on käynyt/kirjautunut tunnukselleen viimeksi?
Jos siis kirjautuu edelleen aktiivisesti niin mikset siis kysy, että missä mennään sun kanssa ja miksi kirjaudut? Jos kerta ootte jo parisuhteestakin jotain ajatuksia heittäneet niin kyllä siinä vaiheessa kannattaisi ihan rohkeasti kysyä, että etitkö vielä jotain parempaa ku siellä pyörit (jos siis kirjautuu aktiivisesti)...
Minä tapasin täällä poikaystäväni vajaa kuusi viikkoa sitten ja hänellä on kyllä edelleen tunnus täällä (itse piilotin jo aikaa sitten), mutta ei ole kirjautunut sinne sen päivän jälkeen, kun tavattiin. ;3
Ja mua ei haittaa, että se tunnus siellä roikkuu. Jos sattuisi kirjautumaan sinne eikä esim. piillottaisi/poistaisi koko tunnusta niin kyllä mie kysyisin, että mitä ihmettä? Toisaalta luotan kyllä poikaystävääni siinä, että hän ei selkäni takana mitään outoja puuhailisi. Minä olen kaksi parisuhdetta saanut netin kautta muodostettua ja ei siitä nyt kannata huolestua jos parin tapaamisen jälkeen vielä on tunnus eetterissä. Hyväksi koettu tapa on se että sitten kun paneskellaan niin se tunnus lähtee pois sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704956
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484066- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688