Tapasin miehen Suomi24:ssa

Kertokaahan, jos on kokemusta. Tapasin Suomi24 miehen jonka näin ja vaikutti hyvältä. Tavattiin muutaman kerran ja puhuttiin jo parisuhteesta. Mies ei aivan ollut sellainen että jos esim. baarissa törmäisin niin kiinnittäisin huomiota. Kun kaikenlaisia pippelinheiluttajia on tullut nähtyä niin ajattelin että tämä olisi kunnollinen. Meidän on tarkoitus tavata uudestaan, mutta häiritsee kun hänellä on edelleen profiili suomi24 treffipalstalla. Onko tämä teidän mielestänne tässä vaiheessa ok, että hän tavallaan hakee koko ajan jotain muuta vai pitäisikö unohtaa koko kaveri?

2

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettäsellaista

Ootko tarkistanut milloin hän on käynyt/kirjautunut tunnukselleen viimeksi?
      Jos siis kirjautuu edelleen aktiivisesti niin mikset siis kysy, että missä mennään sun kanssa ja miksi kirjaudut? Jos kerta ootte jo parisuhteestakin jotain ajatuksia heittäneet niin kyllä siinä vaiheessa kannattaisi ihan rohkeasti kysyä, että etitkö vielä jotain parempaa ku siellä pyörit (jos siis kirjautuu aktiivisesti)...

Minä tapasin täällä poikaystäväni vajaa kuusi viikkoa sitten ja hänellä on kyllä edelleen tunnus täällä (itse piilotin jo aikaa sitten), mutta ei ole kirjautunut sinne sen päivän jälkeen, kun tavattiin. ;3
      Ja mua ei haittaa, että se tunnus siellä roikkuu. Jos sattuisi kirjautumaan sinne eikä esim. piillottaisi/poistaisi koko tunnusta niin kyllä mie kysyisin, että mitä ihmettä? Toisaalta luotan kyllä poikaystävääni siinä, että hän ei selkäni takana mitään outoja puuhailisi.

• Minä olen kaksi parisuhdetta saanut netin kautta muodostettua ja ei siitä nyt kannata huolestua jos parin tapaamisen jälkeen vielä on tunnus eetterissä. Hyväksi koettu tapa on se että sitten kun paneskellaan niin se tunnus lähtee pois sieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1039
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe