Seurustelen miehen kanssa joka on ikänsä tehnyt reissuhommia. Kaksi avioliittoa siinä hänellä sivussa hajonnut.
Tämä meidän juttu on ihan alkumetreillä ja jo nyt tuntuu että miten tämä edes teoriassa voisi toimia.
Jos mies ei ole ulkomailla montaa kuukautta hommissa, kiertelee hän Suomessa ja on sitten viikonloppuna kotona.
Hän tapaa nuorimpia lapsiaan tietysti aina kun on mahdollista. Ja näin suhteen alussa emme ole halunneet minua siihen tilanteeseen sotkea.
Eli pari kuukautta sitten hän tuli kotimaahan, rentoutui ensin rellestämällä ja lepäämällä, sitten tulivat lapset.
Minä tapasin hänet kaksi kertaa, ehkä pari tuntia häneltä liikeni aikaa. Nyt hän on taas lähdössä vähintään kuukaudeksi reissuun ja olettaa että minä vaan täällä odottelen.
Ymmärrän työt, ja lapset tietysti mutta onko hänellä mitään järkeä edes hakea naista elämäänsä kun se tulee olemaan tälläistä niin kauan kun hän työelämässä vielä on ja lapset kasvaneet isoiksi.
Tämähän vaatisi minulta vuosien yksinäisyyttä ja kuka tietää mitä saan lopuksi. Enhän opi edes tuntemaan häntä tällä menolla.
Onko vastaavia kokemuksia?
Mahdoton yhtälö?
4
366
Vastaukset
- Oma päätös on
Itsehän sinä sen määrittelet, miksi sinulle riittää. Jos pari tuntia joskus riittää, niin mikäs siinä. Jos ei, niin miksi sä siinä ukossa roikkuisit?
- ap
Viestini oli ehkä harhaanjohtava. Minä en ole se osapuoli joka roikkuu, vaan mies vaatimalla vaatii että suostuisin tälläistä suhdetta jatkamaan.
Alkuun sain aivan toisenlaisen kuvan hänen ajankäytöstään, mutta totuus tuli illmi hyvin äkkiä.
Lupailee tietenkin koko ajan että tilanne muuttuu, mutta ei se muutu.
Ihmettelinkin tuossa lähinnä sitä että mihin väliin tämä mies minut mahduttaisi.
Siksi aion lopettaa suhteen jo alkuunsa, kun tiedän ettei minulle riitä pari tuntia muutaman kuukauden välein.
Kyselin lähinnä sitä että onko jollain muulla kokemuksia siitä millaista on elää reissumiehen kanssa ja onko annetut lupaukset paremmasta tulavaisuudesta toteutuneet.
Itse en enää mieti, irtauduin jo.- pravda@miss liberty
Hyvä että irrottauduit, sillä lupaukset eivät toteudu ja sinua koukutetaan ns "suhteessa" loputtomiin aina vaan uusilla lupauksilla ja kauniilla mutta katteettomilla puheilla.
Miksi lopettaa jos homma toimii toisen osapuolen mielestä näin hyvin?
Tyhjän saa pyytämätta...
- turha luulla muuta
Uskollisia reissumiehiä ei ole olemassa ja tämä on tosi.
En ole itse, eikä yksikään työkavereistani.
Reissumiehen elämä on oma tietoinen valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753