Olemme kaverini kanssa samanpituiset ja vaatekokomme on kokoa 38 sillä erolla, että kaverini on anorektisen laiha ja painaa vain 36kg itse painan 52kg. Melko suuri ero luissa.
Luiden koko
5
150
Vastaukset
- varmasti on
ja järjenkäytössä.. provosoimistaidossakin..
- hmmm...
Luumassasta ei kyllä noin suurta eroa voi tulla :D. Sen sijaan lihakset voivat painaa huomattavasti. Kaverini painaa 50 kg ja minä 65 kg. Olemme samaa vaatekokoa. Olen fitness-urheilija ja ystäväni siro ja hentorakenteinen. En kyllä näytä ystäväni rinnalla kovinkaan paljon lihavammalta, ennemminkin vain jotenkin jäntevämmältä.
- 0123
Itse painan 82kg ja olen kokoa 40. Ystäväni, joka painaa 65kg on myös kokoa 40. Olemme saman pituisia, mutta erona on vartalotyyppimme. Itse olen tiimalasi ja tässäkään painossa, uskokaa tai älkää, minulla ei ole paljoa ylimääräistä. Ystäväni taas on omena ja jo tuossa painossa hänelle kertyy vatsamakkaroita.
- nanana
Tuskimpa voit olla kokoa 40 jos painat 82 kiloa. Itse olen 65 kiloinen tiimalasi mitoilla 94-69-99, ja vaatekokokona yleensä 38 tai 40. Kiinnostaisi kovasti tietää sinun mittasi, kun tuossa painossa väität käyttäväsi samaa vaatekokoa kuin minä.
- 0123
nanana kirjoitti:
Tuskimpa voit olla kokoa 40 jos painat 82 kiloa. Itse olen 65 kiloinen tiimalasi mitoilla 94-69-99, ja vaatekokokona yleensä 38 tai 40. Kiinnostaisi kovasti tietää sinun mittasi, kun tuossa painossa väität käyttäväsi samaa vaatekokoa kuin minä.
Tiesin kyllä, että tähänkin ketjuun tulee joku valittamaan painostani. Mittani ovat tällä hetkellä 104-74-104 ja yleensä käytän kokoa 40, hyvin harvoin joudun ottamaan koon 42.
Ja ennen kun kysyt, en tiedä miten voin painaa näin paljon. Sekä terveydenhoitajani että lääkärini ovat ihmetelleet samaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804