Minua alkaa aina säälittää, kun näen näennäisesti hyvin toimeentulevien ihmisten, kuten tv-ohjelman vetäjien ja muiden julkkisten elävän kuin rotat rumissa kaupunkiasunnoissaan.
Eilen viimeksi oli tämä Neljän tähden illallinen ja siinä Mikko Vesasen asunto. Oikein alkoi surettamaan, että minkälaisissa asunnoissa ihmiset asuvatkaan. Eihän tuollaisia keittiön kaappeja ole nähty sitten maaseudun 60-luvun, jolloin ihmiset pakenivat ulkomaille etsimään elantoaan.
Näitä vastaavanlaisia rotankoloja on näkynyt useiden julkkisten asuntoina. Yksi oli homo jostain tyylipukeutumisohjelmasta. Ei ollut pikkupossulassa tyyliä.
Pks:n asumistaso
32
95
Vastaukset
- säälin erittäin palj
Tässä Vesasen asunnossa näkyi yksi kellarin ikkuna - tyyliä oleva aukko seinässä, joten liekö asuu kellarissa vai mitä tämä on?
- Houli fackin shit:.!
.
Tämä ei näy linuksissa!!!!11!!!1!1!!!!!1!1
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/neljän-tähden-illallinen/kaikki-videot?vt=video_episode&vid=388947
. - säälittää
Houli fackin shit:.! kirjoitti:
.
Tämä ei näy linuksissa!!!!11!!!1!1!!!!!1!1
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/neljän-tähden-illallinen/kaikki-videot?vt=video_episode&vid=388947
.Tuo on ilmeisesti se kuuluisa, "itseremontoitu", AKT:n omistama, Hilkka Ahteen perheen alihintaan vuokraama asunto?
- ...
Ehkä he eivät kaipaa valinnoistaan sääliä. Onko toisen valinta aina säälin paikka?
- säälin edelleen
Voin pahoin nähdessäni ulkopäinkin rumia rakennuksia ja niitä on Helsingissä paljon.
Mitä leveilyn aihetta on siinä, että asuu Helsingin keskustassa rotanloukussa?
Eivätkö he tiedä vai ymmärrä paremmasta? Vai eivätkö vain välitä? - ...
säälin edelleen kirjoitti:
Voin pahoin nähdessäni ulkopäinkin rumia rakennuksia ja niitä on Helsingissä paljon.
Mitä leveilyn aihetta on siinä, että asuu Helsingin keskustassa rotanloukussa?
Eivätkö he tiedä vai ymmärrä paremmasta? Vai eivätkö vain välitä?Niinno en minäkään kaikista muiden mielestä kivoista ja näteistä asioista ole samaa mieltä. En pidä kaikkien mausta vaatettaa, sisustaa, asua, elää, valita autoa tai kumppania tms. yhtikäs mitään, mutta se on heidän valinta. Heidän mielestä heille sopiva ainakin sillä hetkellä. Minulla taas on omanlainen makuni, joka palvelee mun mieltymyksiä. Voi valita.
Miksi siitä pitäisi tuntea sääliä? Eihän kaikkien tarvi haluta samoja asioita ja samanlaisia asioita. Omakotitalojakin on monenlaisia, eli vaikka joku haluaa omakotitalon, niin se voi olla pienempi kun naapurilla. Eri materiaalista tehty ja rujompi ja niukempi varustelultaan yms., mutta silti tälle parempi mitä se naapurin erilainen talo.
Yksi tykkää äipästä ja toinen äipän likasta ehkä joku vielä äipän mummostakin ja niin edelleen. Sääli on aika kaukana minusta näistä asioista. Huom! Minusta, sinulla on oma näkemyksesi, olkoon niin.
- Nasdaq
Tuo on aikalailla totta. Mutta loppukaneettina voisin tähän mainita että helsinkiläiset hyvin harvoin oleilevat asunnossaan sitä mittaillen ja kiillotellen. Elämä on seinien toisella puolen.
Stadi on gimis- säälittää
Kuka haluaa olla köyhä julkkis?
Miten sovittaa yhteen sisustussuunnittelun / tyylikonsultin ura sekä ruma asunto, jossa kaapit irtoilevat saranoistaan (=uusavuttomuus)?
Kuvitteleeko esim. joku homo saavansa meriittiä pelkästään siitä, että esiintyy tv:ssä, vaikka koti olisi yhtä kuin patja lattialla ja repsottava keittiön kaapisto? säälittää kirjoitti:
Miten sovittaa yhteen sisustussuunnittelun / tyylikonsultin ura sekä ruma asunto, jossa kaapit irtoilevat saranoistaan (=uusavuttomuus)?
Kuvitteleeko esim. joku homo saavansa meriittiä pelkästään siitä, että esiintyy tv:ssä, vaikka koti olisi yhtä kuin patja lattialla ja repsottava keittiön kaapisto?Suurin osa julkkiksista on köyhiä. Ainakin ne muutamat , jotka minä olen tuntenut.. Ei julkisuus itsessään tuo vielä rahaa. Lehtijuttuihin annetaan vaatteet yleensä lainaksi, lehtien puolesta.Työkeikkojen määrä ja mitä niistä saa liksaa, on se joka merkitsee. Plus osaako rahaa ylipäätään käyttää. Aika monet taitelijat (tyylin Parviainen) ovat aina suurissa veloissa. Kun ei tulee mieleen tollaset maalliset jutut, kuten laskujen ajoissa maksaminen.
- ei säälitä
Tuo asunnon mittailu on hyvä termi, jos sallitte sanoa, herra Nasdaq-indeksi.
- Nasdaq
säälittää kirjoitti:
Kuvitteleeko esim. joku homo saavansa meriittiä pelkästään siitä, että esiintyy tv:ssä, vaikka koti olisi yhtä kuin patja lattialla ja repsottava keittiön kaapisto?En minä tiedä. Mutta yleinen profiili on jotain sellaista, että tv-ryhmä tunkee sisään ja tekee susta julkkiksen. Mitä julkisuus sitten on on aivan eri juttu.
Tänään kaikki tuntuu olevan "eri juttuja".
(Naurua) - ei säälitä
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Suurin osa julkkiksista on köyhiä. Ainakin ne muutamat , jotka minä olen tuntenut.. Ei julkisuus itsessään tuo vielä rahaa. Lehtijuttuihin annetaan vaatteet yleensä lainaksi, lehtien puolesta.Työkeikkojen määrä ja mitä niistä saa liksaa, on se joka merkitsee. Plus osaako rahaa ylipäätään käyttää. Aika monet taitelijat (tyylin Parviainen) ovat aina suurissa veloissa. Kun ei tulee mieleen tollaset maalliset jutut, kuten laskujen ajoissa maksaminen.
Toivo Sukari sanoi olevansa Suomen velkaisin ihminen.
- ei säälitä
Nasdaq kirjoitti:
En minä tiedä. Mutta yleinen profiili on jotain sellaista, että tv-ryhmä tunkee sisään ja tekee susta julkkiksen. Mitä julkisuus sitten on on aivan eri juttu.
Tänään kaikki tuntuu olevan "eri juttuja".
(Naurua)Kiinnitän huomiota yksityiskohtiin. En muista rakennusten nimiä, mutta yksikin kallis kahvila H:gin keskustassa, niin siellä oli ulko-ovi sellainen vino ladon ovi, että teki mieli sanoa voi, voi. Ei ollut kompetenssissa ulkoinen habitus ja sisällön kalleus.
- Nasdaq
ei säälitä kirjoitti:
Kiinnitän huomiota yksityiskohtiin. En muista rakennusten nimiä, mutta yksikin kallis kahvila H:gin keskustassa, niin siellä oli ulko-ovi sellainen vino ladon ovi, että teki mieli sanoa voi, voi. Ei ollut kompetenssissa ulkoinen habitus ja sisällön kalleus.
Jaa. Ei nyt tule mitään mieleen. En muista olleeni koskaan ladossa.
- ei säälitä
Nasdaq kirjoitti:
Jaa. Ei nyt tule mitään mieleen. En muista olleeni koskaan ladossa.
Olisiko nyt aika?
http://www.youtube.com/watch?v=ddgyg_5FF_0
Se oli siinä yliopistorakennuksen vieressä. ei säälitä kirjoitti:
Toivo Sukari sanoi olevansa Suomen velkaisin ihminen.
En halua miettiä kyseistä henkilöä nyt enempää, ettei verenpaine nouse :P, mutta noin yleisesti taitaa olla niin, että julkisuus luo harhan joskus myös julkkikselle itselleen. Mulla täytyy olla sitä ja tätä, ja ostaa tuo ja tää, koska olen sentään julkkis. Otetaan sitten vaikka velaksi, että kukaan ei ainakaan ihmettele, miten tuolla voi olla vanha auto/pieni kämppä/ halvat vaatteet jne...
- Nasdaq
ei säälitä kirjoitti:
Olisiko nyt aika?
http://www.youtube.com/watch?v=ddgyg_5FF_0
Se oli siinä yliopistorakennuksen vieressä.Minkä yliopistorakennuksen edessä? Täällä on yliopistorakennuksia vähän joka nurkalla.
- ei säälitä
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
En halua miettiä kyseistä henkilöä nyt enempää, ettei verenpaine nouse :P, mutta noin yleisesti taitaa olla niin, että julkisuus luo harhan joskus myös julkkikselle itselleen. Mulla täytyy olla sitä ja tätä, ja ostaa tuo ja tää, koska olen sentään julkkis. Otetaan sitten vaikka velaksi, että kukaan ei ainakaan ihmettele, miten tuolla voi olla vanha auto/pieni kämppä/ halvat vaatteet jne...
Miksi nousisi? Sukari kyllä sanoi, että jos hänen lapsensa olisi homo, niin hän veisi lääkäriin.
- ei säälitä
Nasdaq kirjoitti:
Minkä yliopistorakennuksen edessä? Täällä on yliopistorakennuksia vähän joka nurkalla.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Helsingin_yliopiston_päärakennus
ei säälitä kirjoitti:
Miksi nousisi? Sukari kyllä sanoi, että jos hänen lapsensa olisi homo, niin hän veisi lääkäriin.
No vaikka tuon takia..
Mut nyt ulos, aurinko paistaa ;)- Nasdaq
ei säälitä kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Helsingin_yliopiston_päärakennus
Ai tuo pönttö! No hallelujaa!
Siinä on edessä tsaarin patsas.
(Naurua) - ei säälitä
Nasdaq kirjoitti:
Ai tuo pönttö! No hallelujaa!
Siinä on edessä tsaarin patsas.
(Naurua)Siinä vasemmalla puolella olevaa rakennusta tarkoitin.
- Nasdaq
ei säälitä kirjoitti:
Siinä vasemmalla puolella olevaa rakennusta tarkoitin.
No me en tiedä enää miten päin mä torilla seison, joten yksi lysti. Tuossa kulmalla kuvattiin Palmut kaikessa loistossaan. Turisti- kansallisromantisoinnin paikkakunta. Todellisesta elämästä täysin sivussa.
Pääkaupunkiseudulla on vaikeampi asua väljästi, vaikka olisi hyvin toimeen tuleva, hintataso on vaan niin paljon huikeampi.Ja sitten pks:ltä vierailulle tulevat voivat luulla, että joku muualla väljästi ja viihtyisästi asuva olisi jotenkin varakas. Vaikka olis köyhä kuin kirkonrotta :) Jos siis oikein kärjistetään. En ole koskaan halunnut muuttaa Helsingin seudulle just tämän takia. Vaihtoehtoja on niukasti, kun ei ole kroisos.
- Virkkuska kiduttaa
.
Virkkuska haluaa kaikille neuvostoliitto-cccp ahtaat asumisolot jossakin rotankolossa
.
- Location ||: x3
Helsingin keskustan asunon sijainti voi olla työnpuolesta käytännöllistä.
Jos asunto on oma, se on sijoitus. Jos siellä ei vietetä aikaa, niin wtf?
Antaa olla, pääasia että kiireinen arki toimii. Työmatkat on aikaa ja rahaa.
Oma asuntoni on noin 40 km pohjoiseen, koska
-täällä on rauhallisempaa,
-asunnot ovat halvempia,
-rakennan työtäni tähän lähemmäksi
En muuttaisi ihan paristakaan syystä Helsinkiin.
Enkä ole himo sisustaja. Asunto on pieni...tämäkin maksaa. Isompaan ei ole just nyt rahaa. Haluaisin tämän valmiimmaksi, mutta en tahdo tehdä sitä itse.
Enkä ole muuten julkkis. Jokainen voi miettiä omia valintoja- ihmisiä ne julkkiksetkin on.
Jos julkkiksen hampaat kiiltää, niin miksi te oletatte että kämppäkin on viimeisen päälle? Asunnossa merkkaa sijainti, sijainti ja sijainti.- säälittää
"Jos julkkiksen hampaat kiiltää, niin miksi te oletatte että kämppäkin on viimeisen päälle?"
Minulla on sellainen oletus, että kaikki on kompetensissa keskenään.
- -Palstan miehet-
Parempi kun pysytkin siellä böndellä ja mietit onko sulla mitään saumaa kommentoida mitään sellaista mitä et tajua.
Niin?- säälittää
No minusta ei varmaan koskaan tule niin tärkeää ihmistä, että tarvitsisi Helsingissä välttämättä edes käydä.
Ahteen koti näytti turhan pröystäilevältä hitsarimiehen asunnoksi. - säälittää
säälittää kirjoitti:
No minusta ei varmaan koskaan tule niin tärkeää ihmistä, että tarvitsisi Helsingissä välttämättä edes käydä.
Ahteen koti näytti turhan pröystäilevältä hitsarimiehen asunnoksi.Vai sähkäri-?
- nokun,
kaikilla ei ole samanlaista esteettisyydentajua ja -janoa kuin sinulla.
- ...
Tai sitten se on vaan erilainen, se esteettisyydentaju ja jano, kun aloittaneella. :-)
Kuka sanoo, että on vain yksi ja ainoa oikea, kaikki muu on väärää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745