Aurinko

Nasdaq

Kutsuin heitä Carlaksi ja Elinaksi - naisia viltit reisillään katse suunnattuna aurinkoon. Luomet olivat seksuaalisen raskaasti laskeutuneet alas. Aurinkolasit olivat pöydällä puoliksi juotujen kuohuviinilasien vierellä. Istuin muutaman metrin päässä heistä ja join kahvia. Oloni oli hieman hutera. Merijää oli kadonnut ja ulappa kimmelsi ja häikäisi, suorastaan sokaisi. Luodot ja saaret tuntuivat kelluvan tai olevan ilmassa irti maasta. Sivusilmällä tarkkailemani naiset eivät olleet puhuneet toisilleen mitään koko sinä aikana, jonka olin pöydässäni viettänyt. He olivat kuin unessa. He olivat kuin äärimmäisen kauniita ja tyylipuhtaita nukkia. Elottomuus heissä oli lähes pelottavaa, sillä olin tottunut kälkätykseen ja remuamiseen. Epäilin heidän olevan lesbopari. Kiihotuin ajatuksesta. Olin mielestäni etäkiihottuja. Suussani maistui thaimaalainen ruoka kello kymmenen aamulla.

Lokki kirkaisi.

9

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonntag
      • Nasdaq

Koska kuvan keskellä nököttävässä työtasossa on allas ja hana, niin olettaisin veden tulevan hantaakiin pöydänjalan kautta.

Olenko väärässä?

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Koska kuvan keskellä nököttävässä työtasossa on allas ja hana, niin olettaisin veden tulevan hantaakiin pöydänjalan kautta.

Olenko väärässä?

On otettava myös huomioon se tosiseikka, että tulot ja menot eivät mahdu samaan putkeen.

(Railakasta naurua)

• Sonntag
        Nasdaq kirjoitti:

On otettava myös huomioon se tosiseikka, että tulot ja menot eivät mahdu samaan putkeen.

(Railakasta naurua)

Ei mahdu ei, täälläkään.
        Sitäpaitsi mua pelottais tuossa parveke altaassa. Jos se on jossain hotellissa, sitä vois kokeilla.
        En jaksa uskoa, että partsut kestää tuon veden painon...jne.

Allas/hana/ jalka= hallusinaatio. Mut aika kivan näköinen tila noin muuten.

Noilta sivuilta löytyy joskus kivoja ideoita. Sunnuntai-ideoita.

• kuhan kysyn

Voiko sanoa, että ihminen on seksuaalisesti raskaasti aseistettu?

• joo´o

Loaded with sex appeal.
        En tiiä. En ole koskaan ajatellut miehestä niin. Miehessä voi olla "sitä jotain".
        Onko se sitä kemiaa (sana jota miehet vihaa)? Se sisältää monta habitukseen ja käytökseen liittyvää adjektiivia.
        Mies voi olla hyvin varusteltu.

Eikös naisista Lara Croft ole miehille seksuaalisesti raskaasti aseistettu? Kuvaa fyysisiä ulokkeita ja taskujen tavaroita.

Voi olla, mutta sopiiko se enää rantakuvaukseen?

• Nasdaq

Mjaa

Mä olen kyllä pyörinyt tuon seksuaalisuuden mysteerin ympärillä koko seksuaalisen elämäni, joten aihe on tuttuakin tutumpi. Mutta siirrettyäni tämän ylilatauksen kirjalliseen muotoon koin hämmentäviä hetkiä. Siis todella hevin session aikaansaamiseksi ei kannata juuri tehdä mitään. Siis ei elostella ei sanallakaan, vaan kaikki on jätettävä lukijan itsensä käsiin (mieleen).

Olen etsinyt jotain extremeä, ja olen toisinaan nähnyt millaista ja mitä se on.

• ...
        Nasdaq kirjoitti:

Mjaa

Mä olen kyllä pyörinyt tuon seksuaalisuuden mysteerin ympärillä koko seksuaalisen elämäni, joten aihe on tuttuakin tutumpi. Mutta siirrettyäni tämän ylilatauksen kirjalliseen muotoon koin hämmentäviä hetkiä. Siis todella hevin session aikaansaamiseksi ei kannata juuri tehdä mitään. Siis ei elostella ei sanallakaan, vaan kaikki on jätettävä lukijan itsensä käsiin (mieleen).

Olen etsinyt jotain extremeä, ja olen toisinaan nähnyt millaista ja mitä se on.

Se on sama homma biisin teossa ja laulamisessa. Pitää treenata isosti, olla kapasiteettia, osata, jotta voi antaa vähän. Vähemmän on enemmän.

Tiedätkö miten ärsyttävää on tavata ihminen joka on vasta siinä runsauden kahminta vaiheessa? Jää kenties jumiin siihen koko iäkseen? Eikä koskaan siirry sellaiseen "vähemmillä vedoilla" -maalaus-minimalistiseen- vaiheeseen?
        Vaikea selittää. Niistä ei tule koskaan tiedon soveltajia tai sopeutujia.

Niille kenties Pamelan tissit on uusi ja ainoa iloinen asia joka aamu.
        Tai rahaa ei ole koskaan riittävästi. Kun ne on nähty, mikään ei maistu enää miltään.

• ...
        ... kirjoitti:

Se on sama homma biisin teossa ja laulamisessa. Pitää treenata isosti, olla kapasiteettia, osata, jotta voi antaa vähän. Vähemmän on enemmän.

Tiedätkö miten ärsyttävää on tavata ihminen joka on vasta siinä runsauden kahminta vaiheessa? Jää kenties jumiin siihen koko iäkseen? Eikä koskaan siirry sellaiseen "vähemmillä vedoilla" -maalaus-minimalistiseen- vaiheeseen?
        Vaikea selittää. Niistä ei tule koskaan tiedon soveltajia tai sopeutujia.

Niille kenties Pamelan tissit on uusi ja ainoa iloinen asia joka aamu.
        Tai rahaa ei ole koskaan riittävästi. Kun ne on nähty, mikään ei maistu enää miltään.

En tarkoita sinua. Tuli mieleen koppelon hakijasta, Toivo Sukarista, Nallesta ja näistä perheensä tappajista.

Ihmiset on lähtöjään erilaisia, onneksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe