Poikaystävä

miksi se teki sen

Meni ajelemaan taas kaikki naamakarvat sileäksi, vaikka oon sanonut sille miljoona kertaa että hänelle sopii paremmin trimmattu parta. Sitten se laittoi jotain ikivanhaa partavettä, josta tulee mieleen mun isäukko (RIP) viiskymppisenä sukulaisen hautajaisiin mentäessä, eli hyi vittu.

11

405

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+13

:D :D :D

No juu, kyllä joillekin sopii parta, mutta aika harvalle. Yleensä parraton mies on parempi kuin parrallinen. Mutta esim. eräällä kaveripojallani on järkyttävä kaksoisleuka, jonka hän saa piilotettua parran avulla.

• Trollitohtori

Osta sille tekoparta tai vaihtoehtoisesti jätä oma parta ajamatta

• Hyvä ihminen

Mulla on sileät posket. En tykkää pitää partaa.

• W-23

Mua ei kans sytytä yhtään jos joku mies menee ajamaan partansa pois - kellä se nyt sattuu sopivasti kasvamaan. Miehet jaksaa aina kauhistella, että voiiii hirvee miten on päässy sänki taas venyyn että varmaan pitäs leikata. Naureskelen aina ja sanon, että anna kasvaa vaan. :D Se kutittaa ja raapii joskus kivasti omaa kaulaa tai naamaa. ^^ Ja sellainen siloposkinen mies jonka molemmat posket on kuin vauvan pylly, niin eihän siinä nyt mitään eläimellisiä haluja herättävää ole.

• Välillä on vaan ihan oikeasti kiva olla paljas naama. Varsinkin jos iho on sillä hetkellä huonossa kunnossa ja on pientä aknea, niin ne finninretaleet tuntuu aika viheliäisiltä siellä karvaston syövereissä. Ne tulehtuukin helpommin kun partaan jää jotain moskaa päivän mittaan.

• nainenparas

Parta ja viikset on ällöttäviä ja lapsellisia.

Kaikenlisäks aivan rumia.

• Sanon vaan

Mieti et jos miehel on pitkä parta ja se nuolee pil.lua niin pillu on täynnä naarmuja sen jälkeen. Ei varmaan kovin miellyttävä kokemus jos terävä parta raapii sun jalkoväliä.

• Shole

Jos sinulla olisi kokemusta joko parrasta tai naisten sukuelimistä, olisi tuokin (ja tämäkin) kommentti jäänyt väliin. Parin kolmen päivän sänki se repii vastapuolen ihoa pahemmin kuin pitkä karva. Nyt sulla on taas välitunnilla kerrottavaa. :)

• luulisin että näin

Teki varmaan sen takia kun sitä ei kiinnosta sinun tyhjänpäiväist pölinät.

• 6e4k778

Hävettäis olla tuollaisen naisen poikaystävä.

Eiköhän se mies ihan itse päätä mikä hänelle sopii.
      Tossuttele sinä vaikka alaisiasi ennemmin.

• miksi se teki sen

Miksi olen saanut seitsemän miinusta? Todella ikävää. Jos näkisitte mun poikaystävän naaman ilman karvoja, niin toteaisitte saman kuin minä, hänellä on pallileuka. Ei helvetissä kestä päivänvaloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      126
      9392
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5383
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      34
      3893
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3585
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2644
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1557
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1418
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe