Hei,
minun on viimein myönnettävä, että ulkonäköni vaivaa aika lailla. En ole koskaan aiemmin sitä miettinyt näin kriittisesti, liekö sitten syy siinä, että minulla on vääristynyt minäkuva..
Mutta mitoiltani olen 177cm, 61-62kg. Ry 86, vy 65, ly 97cm.
Kaipaankin nyt mielipiteitä ja näkemystä, varsinkin naisilta että onko tuo lantionympärys 97cm aivan hirvittävän iso? Minulla on pienet rinnat, siksi rinnanympärys on mitä on.
Ulkonäkökriisi
10
475
Vastaukset
- erert
97cm lantionympärys on aivan normaali. Et ole liian iso :) Suurin osa naisista jotka tunnen, on lantionympärys vähintään 95cm. Leveä lantio on myös naisellinen, ei siinä ole mitään hävettävää.
- 15+2
No on vääristynyt minäkuva.
Olet melkein tiimalasi, pitkä ja hoikka.- lmflnlenf
"Olet melkein tiimalasi"
No hei... Onhan se tietysti kiva, että yritetään parantaa toisten minäkuvaa, mutta ei tässä nyt olla missään vammaisten lasten kesäleirin juoksukisoissa. Jotain rajaa. Eiköhän noista mitoista löydy aika paljon ihan todellisiakin positiivisia asioita kuten se, että painoindeksi on 19,8 tai se, että kyseessä on pitkä nainen. Itse ainakin tykkään pitkistä naisista. Ap ei siis todellakaan ole tiimalasivartaloinen, mutta ei siinä päärynäkropassakaan ole mitään vikaa. Se ei ole vamma, se on ominaisuus.
Empä ainakaa muista koskaan nähneeni liian leveälanteista hoikkaa naista.
- -ö-
Olen itse pienikokoinen, joten muodot ovat aika lyhyellä matkalla... Iso perse, isot tissit, leveä lantio, kaikki muu isoa paitsi pituus :P
Vy on 71, ry 88 ja ly 92! - liuyuöjui
Olen 180cm pitkä nainen ja voisin ihan mielelläni ottaa kapeaan lantiooni senttejä lisää!! :D ole ylpeä vartalostasi koska olet UPEA!!! miehet varmasti kuolaa sun perään:))
tsemppiä ja hyvää kesää!=)- Ap.
Kiitos, hyvää kesää sinnekin! Jos tuo lumen tulo vaikka pian lakkaisi :)
- ....................
Lantiosi ei todellakaan ole liian iso. Mittasi kuulostavat päärynävartaloon viittaavilta (elleivät hartiasi tasapainota lantiotasi), mutta toisin kuin usein annetaan ymmärtää, päärynävartalossa ei ole mitään vikaa, päinvastoin se on hyvin naisellinen ja kaunis. Pukeutumisohjeet aina neuvovat peittelemään kaikkia osia, jotka poikkeavat tiimalasi-ihanteesta, mutta ainakaan omasta mielestäni päärynämallisuudessa ei ole mitään peiteltävää.
- ap.
Hartioita kyllä myös löytyy, se vähän tasapainottaa :)
No ehkä se oma kropan muoto täytyy vain hyväksyä! Painoa ei kuitenkaan ole liikaa, paikallisestihan ei voi laihduttaa ;) Mutta kiitos kaikille kannustavista sanoista. :)
- jerrykottonnn
no hei... mä oon sua 16 cm lyhkäsempi ja painan saman verran. :) mitat on samat, paitsi vyötärö ja lantio molemmat muutamia senttejä pienemmät että jee, 177 senttisenä aika turhaan kriiseilet, kun en minäkään lihava ole vaan kropan malli harvinaisenkin kurvikas ! järki silmäään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471