Hei! Miltä näyttää ulkoisesti sellainen mies jota siis todella moni nainen/lähes kaikki naiset haluais panna edes yhden kerran/yhden yön ja todella moni nainen lähes kaikki maapallolla olevat naiset haluais panna tämän miehen kanssa? Oma veikkaukseni menee johonkin todella erikoisella ja ihmeellisen näköisiin vaatteisiin/kauluspaitoihin pukeutuva mieshenkilö joka on todella erikoisen ja harvinaisen hyvännäköinen kasvoiltaan ja tyyliltään. Sanokaa naiset mielipiteitä miltä se näyttäisi? Nyt ei puhuta muusta kun siitä, että miltä se mies näyttää ulkoisesti? Kauniilta naisilta erityisesti toivoisin mielipiteitä. Siis mies jota lähes kaikki naiset haluais panna edes sen yhden kerran ja seikkailla tämän miehen kanssa edes hetken aikaa/yhden yön.
Miltä näyttää ulkoisesti mies jota todella moni?
32
1499
Vastaukset
- noooh
sellainen "yleishyvännäköinen," keski maskuliinisen näköinen sievillä piirteillä, mutta tärkein pontti onkin se, ettei kaikki naiset todellakaan halua seksiä sellaisen miehen kanssa, joka makaa monien naisten kanssa!!!! Mies hyvällä ulkokuorella mutta vailla älyä on täysi turhake.
- ja niiiiih
itselleni tärkeintä on silmien tuike ja miehen tapa olla. Miten kantaa itsensä, miten kohtelee ja huomioi muita. Hymyilee paljon ---- lakanoiden välissä olisi hauskaa!
- deft
ja niiiiih kirjoitti:
itselleni tärkeintä on silmien tuike ja miehen tapa olla. Miten kantaa itsensä, miten kohtelee ja huomioi muita. Hymyilee paljon ---- lakanoiden välissä olisi hauskaa!
Jännä juttu...nimittäin mun mielestä tärkeintä naisen ulkonäössä on juuri tuo sama. Siis tapa olla ja kantaa itsensä.
Näinkin hypoteettisena tilanteena, mahtaako sellainen kerran pantava mies olla sen panevan naisen peilikuva...hmm...
- Nuori naine
Kuinkakohan monesti tätäkin on eri muodoissaan kyselty. Ei ihmisluontoa voi yksinkertaistaa sillä tavalla, että kaikkea kaunista ja liikkuvaa haluaa nylkyttää.
Itse en edes osaa eritellä mitään täydellistä miestä, koska olen pitänyt ja pidän edelleenkin monenlaisia (tai päinvastoin harvoja) miehiä komeina.
Jos vastaan tulee tällainen stereotyyppinen komistus, mieleen juolahtaa jo aika varhaisessa vaiheessa ajatus, suoranainen laskutoimitus: "Komea...on muuten aika sliipattu. Saattaa olla vähän itserakas, ylimielinen, taitaa olla takana useita yhden kerran paneskeluja...". Tämä käsitys joko kumoutuu tai vahvistuu viimeistään siinä vaiheessa, kun kuulee ensimmäisen kerran miehen jotakin suustansa päästävän. Oikeastaan vasta tässä vaiheessa teen ratkaisun, haluanko miehen ylipäänsä lähemmäs päästää - samalla muodostuu myös käsitys miehen todellisesta komeudesta.
Ja selkeyden vuoksi todettakoon, että sliipatut pelimieskarjut eivät ole komeita ainakaan minun okulaareissani. Pelimiehille ei siis pesää täältä irtoa.- deft
Ei se ole pelimies jos saa itsensä näyttämään pelimieheltä. Sellainen sliipattu stereotyyppi on ihan amatööri ;)
Näinkö helposti naisia voi ne todelliset pelimiehet sumuttaa. Hoh! - tarkkuutta!
deft kirjoitti:
Ei se ole pelimies jos saa itsensä näyttämään pelimieheltä. Sellainen sliipattu stereotyyppi on ihan amatööri ;)
Näinkö helposti naisia voi ne todelliset pelimiehet sumuttaa. Hoh!ei tarkoittanut, että suoralta kädeltä määrittelee jonkun pelimieheksi. kyse oli ensivaikutelmasta. "sumuttaminen" pelimiehen kohdalla tarkottaisi minusta ennemmin sitä, että ulkoisesti ei näytä pelimieheltä mutta luonnoltaan sitä onkin
- ...
Samaa mieltä nimimerkin "Nuori naine" kanssa... jo omien naisystäväkokemusteni perusteella en usko että kukaan heistä olisi halunnut kenekään miehen kanssa sänkyyn vain siksi että tämä on komea. Yksi olisi ehkä voinut ihailemansa poptähden kanssa muhinoida, mutta muista en saanut sellaista kuvaa, että he olisivat halunneet seksiä pelkästään miehen ulkonäön takia.
Eli siinä mielessä voipi hyvinkin olla, että todella moni nainen ei edes halua panna minkäännäköisiä miehiä ylipäätään vain panemisen ilosta, saati että olisi yksittäinen miestyyppi jota "lähes kaikki naiset" haluais panna.- En ole samaa mieltä.
Jos otetaan spekuloinnit pois "Komea...on muuten aika sliipattu. Saattaa olla vähän itserakas, ylimielinen, taitaa olla takana useita yhden kerran paneskeluja...". ,
Kysymyshän kuului ulkoisesti ihannemies. Mieluummin sitä komean ottaa (JOS saa valita). Ja olen satavarma, että heillä käy parempi flaksi. Piparinvarmoja poikia.
Hmmmm... Ihannenainen palstalla miehet keskittyvät naisten ulkoisiin seikkoihin, mutta tällä palstalla tuntuu olevan äitihahmoja, jotka kerta toisensa jälkeen jaksavat lohduttaa miehiä. Se on hieman huvittavaa. - Nuori naine
En ole samaa mieltä. kirjoitti:
Jos otetaan spekuloinnit pois "Komea...on muuten aika sliipattu. Saattaa olla vähän itserakas, ylimielinen, taitaa olla takana useita yhden kerran paneskeluja...". ,
Kysymyshän kuului ulkoisesti ihannemies. Mieluummin sitä komean ottaa (JOS saa valita). Ja olen satavarma, että heillä käy parempi flaksi. Piparinvarmoja poikia.
Hmmmm... Ihannenainen palstalla miehet keskittyvät naisten ulkoisiin seikkoihin, mutta tällä palstalla tuntuu olevan äitihahmoja, jotka kerta toisensa jälkeen jaksavat lohduttaa miehiä. Se on hieman huvittavaa.Kysymyshän oli siitä, että ulkoisesti ihanteellista miestä ei ole, siis sellaista "yleisesti" täydellistä, jota joka ikinen nainen kiksauttaisi mielellään.
En ole täällä ketään lohduttamassa, kerron ihan rehellisen mielipiteeni. En todellakaan ottaisi "ylikomeaa", rumasisustaista miestä, koska en harrasta pikasuhteita. Paras yhdistelmä olisi tietysti, jos mies olisi viehättävä molemmin puolin, mutta jos pitäisi kompromissi tehdä, karsisin ehdottomasti ensin ulkoista kriteerilistaa.
Jos realistisuus huvittaa, antaa sitten huvittaa ihan rauhassa. Itseäni puolestaan ylenpalttinen ulkonäkökeskeisyys pelottaa. Hyvännäköinen saa toki olla, kunhan siitä ei tee suurta numeroa - ja jos tekee, annan pintaliitäjän mennä menojaan.
Uskoisin, että mieltymykset vaihtelevat paljon jopa yhden naisen mielessä. Itse olen ainakin pitänyt monen näköisiä miehiä hyvännäköisenä, eikä näiden miesten väliltä välttämättä hirveästi ole ulkoisesti yhdistäviä tekijöitä löytynyt.
Sain kohdasta "Ja olen satavarma, että heillä käy parempi flaksi" käsityksen, että olisit mies. Nainen olisi nimittäin todennäköisesti perustellut väittämäänsä vaikka siten, että on itse monesti adoniksia baarista pokannut. Jos olet mies, ei kannattaisi olla niin varma naisten miesmauista. Parempi flaksi voi toki käydä sellaisissa piireissä, joissa hetken fyysisiä huumia harrastetaan, mutta jos ja kun tulee aika vakiintua, voi kohdata yllättäviä ongelmia. - deft
Nuori naine kirjoitti:
Kysymyshän oli siitä, että ulkoisesti ihanteellista miestä ei ole, siis sellaista "yleisesti" täydellistä, jota joka ikinen nainen kiksauttaisi mielellään.
En ole täällä ketään lohduttamassa, kerron ihan rehellisen mielipiteeni. En todellakaan ottaisi "ylikomeaa", rumasisustaista miestä, koska en harrasta pikasuhteita. Paras yhdistelmä olisi tietysti, jos mies olisi viehättävä molemmin puolin, mutta jos pitäisi kompromissi tehdä, karsisin ehdottomasti ensin ulkoista kriteerilistaa.
Jos realistisuus huvittaa, antaa sitten huvittaa ihan rauhassa. Itseäni puolestaan ylenpalttinen ulkonäkökeskeisyys pelottaa. Hyvännäköinen saa toki olla, kunhan siitä ei tee suurta numeroa - ja jos tekee, annan pintaliitäjän mennä menojaan.
Uskoisin, että mieltymykset vaihtelevat paljon jopa yhden naisen mielessä. Itse olen ainakin pitänyt monen näköisiä miehiä hyvännäköisenä, eikä näiden miesten väliltä välttämättä hirveästi ole ulkoisesti yhdistäviä tekijöitä löytynyt.
Sain kohdasta "Ja olen satavarma, että heillä käy parempi flaksi" käsityksen, että olisit mies. Nainen olisi nimittäin todennäköisesti perustellut väittämäänsä vaikka siten, että on itse monesti adoniksia baarista pokannut. Jos olet mies, ei kannattaisi olla niin varma naisten miesmauista. Parempi flaksi voi toki käydä sellaisissa piireissä, joissa hetken fyysisiä huumia harrastetaan, mutta jos ja kun tulee aika vakiintua, voi kohdata yllättäviä ongelmia.Hyvin sanottu. Jokaisen kokemattoman alemman tason miehen kannattaisi ymmärtää tämä vinkkinä:
"Paras yhdistelmä olisi tietysti, jos mies olisi viehättävä molemmin puolin, mutta jos pitäisi kompromissi tehdä, karsisin ehdottomasti ensin ulkoista kriteerilistaa."
Ehdinpäs, ennen kuin joku tulee vinoilemaan siitä että naiselle kelpaa ruma mies kunhan se on rikas :D
- täydellinen mies
Miten tätä ei vielä ole linkitetty tänne.. Mutta tässä hän on: http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/009/754/AnBWa.jpg (jos ei linkki toimi, googlatkaa "ridiculously photogenic guy"). Absoluuttinen totuus.
- Kamala ukko
Jaaha ja mikähän tekee tuosta äijästä noin "ihkun"? Nuo kuorrutetut hampaatko?
- sellasta ei ole
Kaiketi yleispätevä piirre minkä kaikki naiset miehessä haluaa olla on että tyyppi on terveessä kunnossa... mutta varmaan siihen se jääkin, ei ole olemassa miestä joka on ulkonäöltään sellainen että moni tai lähes kaikki naiset haluaisi panna... eipä ole tullut kertaakaan edes kaveripiirissä tilannetta missä miesmaku menisi kaikilla yksiin ...
huomaahan sen täälläkin, jos joku postaa tänne jonkun ihannemiekkosen kuvan niin tulee aika nopeaan vastauksia joissa sanotaan "en huolisi"... - Pepsodentti Pentti
Naiset katsovat miehessä ensimmäisenä yhtä ulkoista piirettä: kuinka pullealta takatasku näyttää.
- ...
...vaikka vain juntit pitää lompakkoaan takataskussa, ja vaikka se lompakon pulleus useimmiten johtuu siitä että se pursuaa kuitteja. Oikeasti rikkaathan ei tarvi muuta kun luottokorttia ja se lompakkokin on puvuntakin povarissa.
- HCWoman
Täysin älytön kysymys! Mutta vastataan: ei tuollaista yleisesti "pantavan näköistä" miestä ole olemassakaan. Se, onko mies seksuaalisesti puoleensa vetävä, ei ole sidoksissa ulkonäköön. Ihmisen tärkein seksielin on AIVOT, ei silmät.
Ja kyllä, olen kaunis nainen, mutten mikään nuori tytön hupakko enää.- 23235234234
Se, että luulet olevasi kaunis, ei tee sinusta kaunista.
- HCWoman
23235234234 kirjoitti:
Se, että luulet olevasi kaunis, ei tee sinusta kaunista.
En sanonut luulevani, että olen kaunis. Vaan olen kaunis, miksi pitäisi "kätkeä kynttilä vakan alle"?
- Leonardo^
Taas näitä pelimieskysymyksiä,missä mietitään tarkkaan pukeutumista ja tyyliä. itse olen huomannut että yhteiskunnassa on huomattavan paljon just näitä tavallisia mitäänsanomattoman näköisiä aivan tavallisen näköisiä taviksia miehiä varattuina. Pakko olla siellä älyn puolella se homma mitä suurin osa laadukkaista naisista arvostaa koska näitä rumia taviksia on niin paljon varattuina. Jännä homma älyttömästi on varattuina aivan tavallisia tuulipuku-ukkeleita lenkkareissaan ainakin Suomessa ja taas puolestaan jotkut todella hyvännäköiset ja älyttömän tyylikkäät ja laadukkaan näköiset/kauniskasvoiset ja huolitellut huippuvaatteisiin pukeutuvat miehet taas ovat monesti jatkuvasti sinkkuna päivästä toiseen. Tosin komeissa miehissä on lähes kaikki niitä jotka ovat sinkkuina aivan omasta tahdostaan ja halustaan koko ajan. Ns valkkaajia aivan omasta halustaan.
- idusnhtjoiubwt
Ei hyvää päivää...naiset kun ei pidä miehiä mitenkään objekteina, niinkuin teillä miehillä tuntuu olevan tapana... Ei se oo ulkonäöstä kiinni kenen kanssa panee, usko jo!
- nainen23v.
ulkoisesti miehessä tulisi yhdistyä
-söpöys
-maskuliinisuus
-kauneus
-terveys (ei liian lihaksikas, muttei kukkakeppikään)
sisäisesti miehen tulisi olla
-itsevarma
-karismaattinen
-osaa ottaa tilanteen haltuun (ja näin ollen siis hurmata kaikki naiset)
-huumorintajuinen
-älykäs
naiset myös rakastavat valtaa, rahaa ja statusta
= http://www.google.fi/search?q=george clooney&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-beta&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=YtqST-DSOsfj4QT0iOnQDw&biw=1280&bih=621&sei=adqST7qmAYri4QSM7u3DCA- deft
Voi voi...jos nämä kriteerit olisivat universaalisti yleistettävissä, niin 90% naisista tyytyvät surkeisiin miehiin.
Ei sillä, saahan sitä olla ihanteita vaikka olisi valinnut huonommankin vaihtoehdon.
Ps. Huumorintaju on muuten sellainen juttu, mitä naiset eivät osaa määritellä, vaikka se kuinka olisi tärkeä. - öööasasdfgsdgsdg
deft kirjoitti:
Voi voi...jos nämä kriteerit olisivat universaalisti yleistettävissä, niin 90% naisista tyytyvät surkeisiin miehiin.
Ei sillä, saahan sitä olla ihanteita vaikka olisi valinnut huonommankin vaihtoehdon.
Ps. Huumorintaju on muuten sellainen juttu, mitä naiset eivät osaa määritellä, vaikka se kuinka olisi tärkeä.No hyvä että sinä tiedät naisten olevan universaalisti kykenemättömiä määrittelemään huumorintajua.
- deft
öööasasdfgsdgsdg kirjoitti:
No hyvä että sinä tiedät naisten olevan universaalisti kykenemättömiä määrittelemään huumorintajua.
Huumoritaju on niin subjektiivinen asia, että sen piikkiin voi pistää aivan liian monta asiaa ilman että olisi mitään totuutta.
Onhan noita vaatimuksia, vaikkapa se, että huumorintajuinen pitäisi olla jonkun muunkin mielestä kuin oman äidin tai kavereiden. Milläs todistat sen... - asdgadaddfhf
deft kirjoitti:
Huumoritaju on niin subjektiivinen asia, että sen piikkiin voi pistää aivan liian monta asiaa ilman että olisi mitään totuutta.
Onhan noita vaatimuksia, vaikkapa se, että huumorintajuinen pitäisi olla jonkun muunkin mielestä kuin oman äidin tai kavereiden. Milläs todistat sen...No tuon että nainen toivoo mieheltään huumorintajua näkisin niin että miehen olisi pystyttävä hauskuuttamaan naista. Sinä heität läpän nainen nauraa=olet huumorintajuinen. Ehkä myös että nainen heittää läpän sinä naurat=olet huumorintajuinen.
- nainen23v.
deft kirjoitti:
Ps. Huumorintaju on muuten sellainen juttu, mitä naiset eivät osaa määritellä, vaikka se kuinka olisi tärkeä.siis en todellakaan tarkoittanut, että KAIKISSA varteenotettavissa miehissä tulisi kiteytyä edellämainitut ominaisuudet, aloittaja kysyikin millainen mies vetoaisi lähes kaikkiin naisiin. tällaisen miehen tulisi olla monivivahteinen niin ulkonäöltään kuin persoonaltaan. jotkut tykkää söpömmistä, toiset vähän maskuliinisemman näköisistä hepuista. siksi kyseisen miehen pitäisi olla sekä kaunis, söpö, että maskuliininen, jotta mahdollisimman moni nainen ihastuisi häneen.
ja naisiin vetoaa erilainen huumorintaju ja lähestymistapa, siksi olisi erityisen tärkeätä, että miehellä olisi kyky lukea ihmisiä ja näin ollen ottaa tilanteet haltuun eri persoonien kanssa.
siihen kun lisätään bonuksena kuuluisuus ja miljoonatulot niin tällaiset miehet vetoavat lähes kaikkiin naisiin.
- Royals M
Joku ulkomaalainen todella hyvinpukeutuva ja varakas sekä äärettömän/harvinaisen komea julkisuuden henkilö jolla on vara matkustaa maapallolla minne tahansa paikkaan ja on todella iso salkku rahaa. Siinä on mies jota lähes kaikki maapallolla olevat naiset haluaa panna/nylkyttää vielä kun luonne on kohdallaan sillä miehellä niin paketti on valmis. Niin tässähän mietittiin millaista miestä haluais panna lähes kaikki maapallolla olevat naiset. Itse veikkaan että juuri tuollaista.
- Joonas vaan
Takuulla joku valkkaileva pelimies ketjun aloittaja joka käyttää rahaa ja aikaa/vaivaa ihan älyttömästi vaateostoksiin ja panostaa ihan tuhottomasti ulkoiseen olemukseen ja hienoihin vaatteisiin.
- Tyttönen N22
Ei hitto mitä pelimies kysymyksiä kyllä tällä palstalla on. Huh huh! :D.
- jumalatar45
Itsevarmuus (on eri kuin itsekeskeisyys ja omahyväisyys), ryhti, tapa liikkua rennosti, mutta ei naisellisesti ja avoin katse, joka suuntautuu ihailevasti (ei kuolaten) minuun. Olen valmis.
- TT
Pitkä, keskivertoa jonkin verran lihaksekkaampi (mutta ei mikään sikaniska bodybuilder), paksut tummat hiukset, tyylikkäät vaatteet ja veikeä, vähän ilkikurinen, hymy. Itse en pidä blondeista, mutta maailmalla taivat olla sitä kuuminta kamaa...
Ai joo, sänkeä saisi kanssa olla vähäsen.
Näin siis mikä mielestäni olisi se "paras mahdollinen" ulkonäkö miehelle. Tietysti tämä on subjektiivista, mutta harva nainen varmaan pistäisi pahakseen tämän kuvauksen mukaista ihailijaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262936Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252078Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121588- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71308Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381206- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10964Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102902