Nyt tilaisuus ..
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/viehko-ilmoitus-hesarissa-miljonaari-etsii-koppeloa/art-1288462243493.html
Palstan naiset
13
75
Vastaukset
- Nasdaq
Somaa. Mä tunnen noin satakunta naista joilla on sama tilanne mutta ikää tuosta vain puolet.
Toivotan heebolle onnea. Jaa, miten niin Palstan naiset..? Eikö täällä suurin osa ole jollain lailla varattuja ..Ja tuota noh.. Ei kaikkia muutenkaan kiinnosta tuon oloiset henkilöt. Köh.
- ?
Mikä vikana ukkometsossa?
Jos joku mainostaa olevansa miljonääri tai ylipäätään mainostaa rahojaan, on aika arvattavissa, että se tosiaan on hänen paras puolensa. Ja että hän etsii hyvin erilaista tyyppiä, kuin mitä itse olen.
- mm
Koppeloita on metät täynnä. Senkun menee ja ampuu.
Toisaalta omat miljoonat on kivempi hankkia ilman tyhmää miestä, joten ei viiti tarttua tilaisuuteen. Toivotaan hänelle onnea. Tuosta tulee mieleen vuosia sitten ollut venäläisen miljonäärin ilmoitus klassisesti mustavalkoisiin pukeutuneesta vaaleatukkaisesta naisesta. Se oli romanttisempi ja jännittävämpi. Jotenkin nuo ovat melko epäilyttäviä, mitä iloitusten takana on.
- ...
Eiköhän niillä miljoonilla voisi muutaman Hugh Hefner koppelon jo ostaakin. ;-)
- ...
Ainiin ja vois kehasta naapurille, että ostin kalleinta mitä rahalla saa. Kun rahaa on! :-D
... kirjoitti:
Ainiin ja vois kehasta naapurille, että ostin kalleinta mitä rahalla saa. Kun rahaa on! :-D
Olisitko sä iloinen ilmoittaessasi miehen kainalosta ylpeänä ja ilolla, "Olen Martin uusi Koppelo!". xD
- ...
sxthsens kirjoitti:
Olisitko sä iloinen ilmoittaessasi miehen kainalosta ylpeänä ja ilolla, "Olen Martin uusi Koppelo!". xD
No en, mutta mä en olekkaan ostettavissa. :-)
- yak
Mies on 65v eikä vieläkään tajunnut miten se homma hoidetaan. Eikä opikkaa tuota menoa.
Jos nainen on koppelo ja kukko mainostaa rahojaan lehdessä: mikä on taso?
Viekää pois se...sensuroitu. Voipi ostaa venäjltä tai thaikuista itselleen naisen. Rahallahan näitä hakee. - ei tänne kiitos
Jos äijä on käyttänyt jo kaikki 65 v rahan kahmintaan niin ei se siitä enää muutu.
Voipi olla aika lapsen tasolla. Ja nää miehet ampuu ostoksensa (naisen) kun kaalissa viiraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954