Nyt tilaisuus ..
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/viehko-ilmoitus-hesarissa-miljonaari-etsii-koppeloa/art-1288462243493.html
Palstan naiset
13
74
Vastaukset
- Nasdaq
Somaa. Mä tunnen noin satakunta naista joilla on sama tilanne mutta ikää tuosta vain puolet.
Toivotan heebolle onnea. Jaa, miten niin Palstan naiset..? Eikö täällä suurin osa ole jollain lailla varattuja ..Ja tuota noh.. Ei kaikkia muutenkaan kiinnosta tuon oloiset henkilöt. Köh.
- ?
Mikä vikana ukkometsossa?
Jos joku mainostaa olevansa miljonääri tai ylipäätään mainostaa rahojaan, on aika arvattavissa, että se tosiaan on hänen paras puolensa. Ja että hän etsii hyvin erilaista tyyppiä, kuin mitä itse olen.
- mm
Koppeloita on metät täynnä. Senkun menee ja ampuu.
Toisaalta omat miljoonat on kivempi hankkia ilman tyhmää miestä, joten ei viiti tarttua tilaisuuteen. Toivotaan hänelle onnea. Tuosta tulee mieleen vuosia sitten ollut venäläisen miljonäärin ilmoitus klassisesti mustavalkoisiin pukeutuneesta vaaleatukkaisesta naisesta. Se oli romanttisempi ja jännittävämpi. Jotenkin nuo ovat melko epäilyttäviä, mitä iloitusten takana on.
- ...
Eiköhän niillä miljoonilla voisi muutaman Hugh Hefner koppelon jo ostaakin. ;-)
- ...
Ainiin ja vois kehasta naapurille, että ostin kalleinta mitä rahalla saa. Kun rahaa on! :-D
... kirjoitti:
Ainiin ja vois kehasta naapurille, että ostin kalleinta mitä rahalla saa. Kun rahaa on! :-D
Olisitko sä iloinen ilmoittaessasi miehen kainalosta ylpeänä ja ilolla, "Olen Martin uusi Koppelo!". xD
- ...
sxthsens kirjoitti:
Olisitko sä iloinen ilmoittaessasi miehen kainalosta ylpeänä ja ilolla, "Olen Martin uusi Koppelo!". xD
No en, mutta mä en olekkaan ostettavissa. :-)
- yak
Mies on 65v eikä vieläkään tajunnut miten se homma hoidetaan. Eikä opikkaa tuota menoa.
Jos nainen on koppelo ja kukko mainostaa rahojaan lehdessä: mikä on taso?
Viekää pois se...sensuroitu. Voipi ostaa venäjltä tai thaikuista itselleen naisen. Rahallahan näitä hakee. - ei tänne kiitos
Jos äijä on käyttänyt jo kaikki 65 v rahan kahmintaan niin ei se siitä enää muutu.
Voipi olla aika lapsen tasolla. Ja nää miehet ampuu ostoksensa (naisen) kun kaalissa viiraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454990Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481119- 131053
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8927Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713