Ahdistun kun kaikki ruma ja römö tulee lumen alta esille! Pölyt hyökkäävat silmille ja villakoira-armeija marssii! Jos jollekin erehtyy sanomaan että inhoaa kevättä niin saa osakseen kummeksuvia katseita ja ihmettelyä! Rakastan joulu-ja elokuuta. Niiissä on oma tunnelmansa!
En tykkää keväästä
13
228
Vastaukset
- Hei kun keikuskelen
Älä piittaa hölkäsen pöläystä, jos jotkut kattelee kummeksuen. Vahtaa takaasi. Pistä kulmat ryppyyn siten, että nenän yläpuolelle, otsaan, tulee pystyryppyviiva, anna kulmien laskeutua alas silmämunien yläpuolelle katokseksi ja anna kurkusta kuulua vaimeaa murinaa. Jos haluat tehokkaammin ilmaista, että sinä Voi ja Saat olla omaa mieltäsi ja Vihata kevättä jos sua hutsituttaa, niin nosta huulimättääs ylähä. Tällä toimenpiteellä hampaasi tulee näkyviin ja yhdesssä silmäkatos-pystyrypyn kera, vaikutus on mitä Tehokkain. Suosittelen.
Minä puolestani RRRRRRRakastan kevättä. Ihana kevät. Oma kevät. Kulta-kevät, ispirointia edistävä kevät, oi rakas kevät, että mä tykkään susta.:)
Heh. Taidamme olla kovin erilaisia ihmisiä.
Noh, eipä haittaa. Kevätahdistuja olen myös minä.
Mutta siksi että liika valo käy mun silmiini.
Loskaisuus ei ole kivaa.
Toisaalta nyt on kaunis ja ihana ilma eli ulkona on ollut kiva olla.
Mietiskelyn lopputulos on etten jostain syystä tykkää itsestäni ja olostani keväällä.
Mutta läpihän tuo on mentävä tänäkin vuonna.- haaveileva..
Ei haittaa pöllyt tai villakoiruudet,kevät on ihanaa aikaa.Aurinko alkaa lämmittää ja leskenlehdet alkaa pökkää päitään ojanvarsilla,linnut vislailee perään jo aamutuimaan.Moottoripyörät ja karavaanarit alkaa tulla koloistaan esiin..voin vaan kuvitella heidän ajonautintoa keväisessä ja läpimässä säässä,kohti ihanaa kesää.
Tottahan se on että lumien sulaessa tulee roskanen ja loskanen maa esiin, muttei se miuta heilauta puoleen eikä toiseen.. Ehkäpä kuitenki vähän, koira on nimittäin mahanalusia myöten kurassa): Kevät tarkoittaa myös ikkunoiden pesua talven jäljiltä. Mut kaiken kaikkiaan kevät on miusta ihanaa aikaa.:)) Tänään tuli tosi kaunis ja ihana ilta. Kattelin mein talon päätyä joka keväällä ensimmäisenä sulaa lumesta ja nurmikko alkaa näkyä, niin nytkin. Etupihalla puskat jotka lepäsi lumikinoksen alla on tullut nyt esiin ja oikaissut oksansa ryhtiinsä.:)))
- vähemmän tykästynyt
Samoin on minunkin kohdalla. Kaikista ikävintä aikaa on tämä alkukevät. Aurinko paljastaa kaiken lian, pölyn ja surkean näköisen paljaan maan.
Aurinko tuntuu ihan rasitteelta tämän keskellä.
Sitten, kun vähän alkaa tuntumaan keväältä, tulee takatalvia vähän väliä.
Ei osaa pukeutua, kun päivällä tuntuu lämpimältä, mutta yö saattaa olla tosi kylmä. Ota siinä sitten kamppeita reppuun tyyliin jos ja jos sittenkin on kylmää illemmalla. - Rimmir tänään
Tänään alkuillan kävelylenkillä näin kevään ensimmäisen västäräkin.
Sekä kaksi kappaletta leskenlehteä olivat taistelleet harmaan asfaltin läpi ja suojautuivat elintarvikeliikkeen seunustaa vasten ihmisten kengänpohjilta. Eivät varmaan yksin olisi jaksaneet mutta siinä ne kököttivät kuin rakastavaiset ainakin. On niillä vaan kumma voima puskea itsensä läpi asfaltinkin. Minä taas odottelin kesää ja kevättä, kunnes tuli kaikkea ylimääräistä hommaa. Pitänee odotella talvea. Kesä on jo pilalla.
- Cloetta...
Jes! Kerrankin joku toinen, joka on samaa mieltä kanssani. Olen aina inhonnut kevättä juuri tuon loskaisuuden, likaisuuden ja tämän rumuuden paljastavan valoisuuden takia. Olen ehdoton joulu- ja syksyihminen. Herään syksyllä eloon ja alan lakastumaan keväällä. Kesä menee ok, kun on pitkät lomat ja mukavaa tekemistä mutta hyvällä omalla tunnolla voin aivan hyvin olla kauniina kesäpäivänä sisällä tekemässä milloin mitäkin.
Mieheni on toista maata ja taivastelee ajatuksiani ja mieltymyksiäni...eikä ensimmäistä kertaa! Kyllä kevät on hienoa aikaa.
Savusauna lämpenee ensi kertaa tälle vuodelle.
On sanonta, jos savusauna ei kolmeen vuoteen pala, niin sitä ei ole kertaakaan kunnolla lämmitetty.
No on tuo 17 vuotta vanha, eikä ole meinannutkaan vielä palaa.
Tein viime kesänä pari vastaa, vaikka en pidä vastan kanssa kylpemisestä, aattelin, jos kevään tuoksua saisi, kun vastaa heiluttais löylyssä.- Kaupunkilainen
Minä rakastan kevättä, etenkin vähän myöhäisempää vaihetta, kun linnut "rääkyvät" kilpaa, kaikki kukkii, eikä valoisa aika lopu ollenkaan. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä raskaampi minusta on syksyn ja talven pimeä aika, en jaksaisi silloin tehdä yhtään mitään. Kevään valo lisää energiaa ja toiveikkuutta, nytkin suunnittelen parvekeistutuksia ja kasvimaan ensi kesän valikoimaa. Kevät ja alkukesä ovat parasta aikaa vuodessa, tämä huhtikuu on vielä vähän hankala, kun voi tuulla kylmästi ja sataa räntää.
Seuraan kevään merkkejä, lintuja ja ensimmäisiä kukkia. Leskenlehtiä en ole vielä nähnyt, mutta kiurun ja peipposen olen jo kuullut. Joutseniakin näkyy, mutta niitähän on Etelä-Suomessa joitakin läpi vuoden. Onhan tuokin totta, mitä kerrot rumasta ja römöstä..
Erilaisia ollaan, koita kestää!
Mä kevät/kesä -ihmisenä, ajattelen: parempi että kevät tulossa kuin syksy, vaikkei aina säästä huomaisi.
Ekat leskenlehdet nähty eilen.. ja niitä oli aikas paljon! Piti muutama pieneen vaasiin jo poimia..Kevät ei ole kyllä minullekaan se paras - siitepölyallergia ja migreenit, ellei muista pitää aurinkolaseja...rypytkin korostuvat ja ikkunoita pitäisi pestä alvariinsa :(
Olen syksyihminen ja Joulu on se kohokohta, vaikka uskonnollisuus ei olekaan vahvin puoleni - hyvä tahto enemmänkin.
Elo/syyskuun tummenevat ja lämpimät illat ovat "kesäni" kohokohta - sadekaan ei haittaa!
Elokuuta odotellessa kaikkea hyvää Sinulle, Neria!Jokaisella vuodenajalla on oma viehätyksensä, ne ovat vähän kuin sää, miksi tuhlata aikaa ja energiaa niiden ei-pitämiseen kun ne joka tapauksessa tulee? Jokaisessa vuodenajassa ja säässä on myös hyvät puolet, on mukavempaa keskittyä niihin.
Tosin, kun lumisateet lakkas siivoomasta ojia, minäkin kaivoin koiran crap-pussit esille, ei oikein enää kehtaa jättää mun soman hauvan somat kasat näkyville :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205313- 501371
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 46752
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52747- 46744
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49736Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8724