Entä jos kipu ei koskaan lopu? Koittakaa auttaa!

apuaa?

Tää varmaankin kuuluis tonne särkynyt sydän -palstalle mutta ajattelin että täällä huomataan paremmin. Mutta kuitenkin.
Lokakuun puolessa välissä tapasin maailman ihanimman pojan johon ihastuin heti. Meillä meni hyvin ja kummatkin oltiin samaa mieltä että suhde oli jo melkeimpä seurustelua. Noh tämä poika lähti neljäksi viikoksi Espanjaan ja tietenkin ootin sitä paljon takasin. Kun saapui takasin, sain ihanan tuliaisen, sellasen kristallikissan joka tuo onnea.. noh, sama iltana jätti mun tekstiviestillä vaikka oltiin ajeltu 5 tuntia samana iltana.
Siitä lähtien oon ajatellu tätä tyyppiä kokoajan. Kovasti oon kertonu kuin paljon edelleenki pidän siitä ja ikävä on kauheen suuri, joskus en iltasin muuta tee kuin itke. Siitä kun kaikki alkoi on jo kuusi kuukautta ja olen edelleen samassa pisteessä. Vaikka jättikin tekstiviestillä, oon edelleen sitä mieltä että tämä poika oli mulle se oikea, sillä sen luonne oli jotain aivan ihanaa. Vaikka tunnettiinkin niin vähän aikaa, mun tunteet ei oo vieläkään hiljentynyt sitä kohtaan.
Mulla on kauheen paha olla, enkä tiiä mitä teen jos tää alkaa seurustelemaan. Oon hirveen lopussa jo :-(

4

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voimia ja iloa!!

No voi sinnuu!! :((
      Kuule, usko vanhempaa naista, uusia rakkauksia tulee ja menee..
      Pidä muisto pojasta vain muistona ja ala elää elämääsi. Huomaat, että vastaan tulee muitakin ihania poikia ja unohdat tämän pojan, joskus vain sitten muistat hänet lämmöllä..
      Itselläni kun eka rakkaus loppui ja olimme olleet yhdessä vuoden, mietin itsaria päivittäin, sydän puristi ja itkua pukkasi. Mutta kaverini veti minut illanviettoihin väkisin ja eipä mennyt kauaa, kun rakastuin uudestaan ja entinen unohtui.
      Elämä on sellaista.
      Joten olotilasi on nyt tuollainen, kesällä viimeistään olet jo rakastunut uuteen ja vietät ihania lämpimiä päiviä rannalla..nuoruus on ihanaa, nauti siitä!! ;))

• littlebitlonely

Voii kiitos kamalasti! Oli ihana kuulla :) Hetkittäin menee paremmin, mutta välissä kaipuu ja ikävä valtaa koko mielen. Eteenpäin mennään eikä meinata :)

• Et todellisuudessa sure tätä eroa vaan jotain muuta. Ettehän ehtineet edes tutustua toisiinne saati rakastua ja rakastaa; yhteydenpitonne kesti vähemmän aikaa kuin mitä erosta nyt on. Jokin muu suru painaa nyt mieltäsi ja purkautuu tuossa muodossa. Tai olet sairastumassa masennukseen.

Käy juttelemassa koulupsykologille tai muulle ammattilaiselle.

• littlebitlonely

Voit olla oikeassa.. Psykologia olen ajatellutkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      52
      1181
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1157
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1030
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      878
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      758
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      697
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      609
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      70
      591
    Aihe