Tätä kun on nyt niin kovin ihmetelty, niin tarjoan yhden esimerkin siitä mitä se voisi olla. Teen uuden aloituksen ettei tämä huku muihin ketjuihin näkymättömiin.
Ajatulkaapa:
Pystyisittekö te tosiaan ihan oikeasti tykästymään KEHEN TAHANSA? Rakastaisitteko ensinäkemältä ketä hyvänsä ja viihtyisitte kenen tahansa seurassa?
Kuvitelkaapa että teillä on jo sanotaan nyt vaikka 3 v kestänyt suhde menossa ja teillä on rakas kumppani johon olette kiintyneitä. Ihanko tosiaan lemppaisitte hänet tuosta noin vaan koska vaan, koska kuka tahansa käy ihan yhtälailla? Eli niin että kun oven aukaisee niin ihminen kuin ihminen käy seuraksi, ehkä sillä pienellä seulonnalla että on kiinnostavampaa sukupuolta ja suurinpiirtein sen ikäinen ja näköinen mikä viehättää omaa silmää.
Onnistuneessa parisuhteessa molemmat osapuolet pitävät toistensa luonteista ja ulkonäöstä. Jos tajuavatkin että ei se nyt mikään missi tai mister ole ehkä se toinen tai kaikkien mieleen ole, niin oma tunnetila eli kiintymys saa sen toisen näyttämään hyvältä ja rakkaalta.
Nyt käännetään tämä asia sitten niinpäin että ei ole vielä sitä suhdetta, mutta tapaatte alustavasti kiinnostavan ihmisen. Hänestä pitää saada sellainen vaikutelma että hän joskus tulevaisuudessa voisi olla tuo ihminen jota rakastaa ja johon kiintyy. Kun sanotaan että "puhtaus on puoli ruokaa", eli mielletään että joskus tarvitaan tietyt esitoimenpiteet ja tahtotila että jokin (ateriointi) voi onnistua, niin ei kai se niin vaikeaa liene tajuta että voidakseen joskus N pituisen ajan päästä (huomenna tai viikon päästä tai myöhemmin) rakastua johonkuhun ihmiseen hänen pitää JO NYT olla sellainen johon "voisi rakastua".
Jos tuota alustavaa, pohjustavaa toiveikasta ja myönteistä tuntemusta ei tule, niin sitä ei tule ja se siitä.
En tiedä osasinko tätä nyt selittää ymmärrettävällä tavalla, mutta ehkä tässä sitten on yksilöiden välisiä eroja (sukupuolien välisiä eroja?) mikäi jotkut suhtautuvat tuolla tavalla kauhean moneen ja jotkut tuskin kehenkään. Itse valitettavasti kuulun näemmä tuohon jälkimmäiseen joukkoon. Ihastuin viimeksi 90-luvulla ja vaikka tiedän miltä ihastuminen tuntuu ja osaan hahmottaa millaiseen ihmiseen voisin ihastua, niin pahoin pelkään etten tule enää koskaan ihastumaan. Ja harvemmin minuunkaan kukaan ihastuu, panetuksiahan ei nyt lasketa.
Mitä se kemia on?
41
490
Vastaukset
- Valitettavasti näin
Kemia joillekin = miten tullaan yhdessä toimeen ja mitä yhteistä on, tämä voi rakentua myös ajan kanssa pienestä myönteisestä kokemuksesta vaikke heti sydähkkään
Kemia suurimmalle osalle = miten fyysisen vetovoimaiseksi toinen koetaan ja panettaako toinen heti ensisilmäyksellä vai ei
Lisäksi mitä ihastumiseen tulee niin suurimmalle osalle ihmisistä varsinkin naisille vaikuttaa tärkeintä olevan se tunne eikä se toinen ihminen.
Eli perhoset vatsanpohjassa tai mitkä tahansa tykytykset kertovat mukamas jotain hemmetin tärkeää mitä etsitään eikä se vaikkapa miten toisen kanssa oikeasti pärjää.
Osa haluaa kokea vain sen huumaantumisen ja onnen tunteen eli etsivät kokemuksia, tunteita yms. eikä kumppania ja toista ihmistä.
Väittäisin että 80% ihmisistä (varsinkin naisisa) etsii juuri noita tunnepuolen kokemuksia ja elämyksiä aluksi eikä välitä töllän hönkäystä siitä ihmisestä siellä kaiken takana. Jonkin ajan kuluttua tulee sitten se herääminen että kukas se ihminen niiden tuntemusten takana oikein onkaan.
Jos tätä asiaa yrittää tolkuttaa niin yleensä se väännetään niin että jos ei ole noita kokemuksia niin ei ole tunteita toista kohtaan lainkaan.
Mikä on aika omituinen kokemus että ihmisellä on joko valtavat perhoset vatsassa ja hirveä kuumotus tai sitten ei ole mitään.
Kertoo ehkä kykenemättömyydestä sellaisiin tuntemuksiin kuin eismerkiksi kiintymys joka takaa sen ettei suhteet tule kestämään vaikka se tapahtuisikin sen ihastuksen kanssa.
20% tai pienempi määrä ihmisiä etsii sitten vähän vakaampia tunteita eikä ole moksiskaan vaikka ihan heti ei kolahda.
Se ei tarkoita että he etsivät "ketä tahansa" tai "järkisuhdetta".
Ja kyllä! Tahtotilalla on merkitystä. Jos sinulla on avoin sydän ja mieli niin se ei pelkästään riitä vaan se tahtotilan rakentaminen toiseen ihastumiseksi tapahtuu jo nyt ennen kuin olet koskaan kuullutkaan siitä tulevasta kohtaamastasi ehdokkaasta.
Jos taas sinulla ei ole tahtoa eikä avointa mitään niin odottelet ihmettä ja ei takuuvarmasti lähes kukaan tee minkäänlaista vaikutusta. Silloin tietysti voi selittää että se toinen ei ollut jotakin tai jumala, biologia, kohtalo, universumin rakkauden voima tai joku muu hölönlöllö määräsi toisin.
Edelleen se ei tarkoita että jokaiseen rakastuisi tai ihastuisi.- ;(
No jos miehistä 95 % hakee vain seksiä, niin ei kai voine odottaa tai olettaa että silläkään taholla on mitään kovin avointa tahtotilaa suhdetta kohtaan. Nuorempana kuvittelin että miehet haluavat seurustella, koska löysin sellaisia jotka haluavat. Nykyään en löydä. Sänkyyn kyllä oltaisiin tulossa vaikka heti, mutta suhdetta ei haluta, tai ei ainakaan minun kanssani (olen kai liian "pantavan" näköinen, tällaista on vihjailtu, vaikka naama ei ole kaksinen).
Tarttis varmaan lihottaa itsensä tankiksi niin alkaa näyttää suhdekelpoiselta? - Valitettavasti näin
;( kirjoitti:
No jos miehistä 95 % hakee vain seksiä, niin ei kai voine odottaa tai olettaa että silläkään taholla on mitään kovin avointa tahtotilaa suhdetta kohtaan. Nuorempana kuvittelin että miehet haluavat seurustella, koska löysin sellaisia jotka haluavat. Nykyään en löydä. Sänkyyn kyllä oltaisiin tulossa vaikka heti, mutta suhdetta ei haluta, tai ei ainakaan minun kanssani (olen kai liian "pantavan" näköinen, tällaista on vihjailtu, vaikka naama ei ole kaksinen).
Tarttis varmaan lihottaa itsensä tankiksi niin alkaa näyttää suhdekelpoiselta?Voi olla noin vähän vanhempien naisten kohdalla.
Mutta jos olisit kolmekymppinen mies ja kuuluisit tuohon 5% joka hakee jotain muuta kuin pelkkää seksiä niin mitäpä oikein tekisit?
Koska omien tulkintojen mukaan nuo kemiat säväri odotukset ovat todella kovat jos selviää edes sinne treffeille asti kun on "vain" 179 cm, ei omista paksua lompakkoa tai korkeakoulutusta (sivistynyt olen ja tulen toimeen omillani)?
Kiinnostuneet ovat lähinnä mallia yh-äiti ja siinä sitten pitäisi alkaa rakentamaan parisuhdetta ja yhteistä elämää jonkun kanssa jolla on jo elettyä elämää takana lapsen kera?
Ehkä vikani nimenomaan on siinä etten hae tuota seksiä vain ensiksi. Silloin varmaan onnaisi paremmin.
Liian rauhallinen suhdetta etsivä mies on netissä "kemiaton". - jaa mää vai
;( kirjoitti:
Tarttis varmaan lihottaa itsensä tankiksi niin alkaa näyttää suhdekelpoiselta?No hyvä et olet "pantavan näköinen" niin on moni muukin. Mä olen varmaan poikkeus koska tiedän et saan pantavan näköisiä naisia jos haluan mut jostain syystä mä haluan et siellä pään sisälläkin liikkuu jotain muutakin kun se et haluuko tuo mua vai ei. Se et lihotat itsesi tankiksi ei tee susta sen kummempaa persoonaa kun olet nyt ei tankkina. Vaikka olisit minkälainen missi hyvänsä mut täys toope et hetkauttais ainakaan minua. Se hieman pyöreämpi omilla aivoilla ajatteleva menis paremminkin läpi kun nokka pystyssä kulkeva diiva.
Kyllä joo miehistä moni on seksin perässä, mutta älkää naiset ihan oikeasti uskoko että kovin moni on pelkän seksin. Nekin jotka myöntää olevansa, ne ei vaan todennäkösesti kykene sitoutumaan niin helposti. Kyllä monille miehille seksi on arvoasteikossa hyvin korkealla ikähaarukalla 15-60 mutta ei todellakaan kaikille, ja väittäisin että suuri enemmistö noista ei tahdo olla pitemmän päälle naisen kanssa jota on kiva panna ja ihan mukava päällepäin mutta tulee jotain kismoja ja vaikeuksia pitemmän päälle mitä ei esim. normaali kaverisuhteessa jaksaisi katella. Nuo asiat merkkaa.
Naiset, jos teillä on hyvä ystävä, niin miksi? Onko se joku juttu että olette olleet niin kauan ystäviä tai pienestä asti tai jotain, että sen meriitin takia pidätte ystävyyttä yllä? En yhtään ihmettele että haluatte sitä ihastumisen tunnetta, mutta miksi sen pitää tulla heti ensinäkemällä tai sitten miehen pitää olla sen verran valloittava että "olette kiinnostuneita" ja katsotte vielä treffit parit tai viidetkin että onko tämä se mies. Kannattaisi ehkä sen verta katsoa miehen kanssa että jos sillä on yleensäkään kehittymis/oppimiskykyä ja merkit on ilmassa että voisi olla se kehen ihastuu, niin antakaa hänelle toinenkin mahdollisuus? Mä en tiedä miksi jotkut naiset on olleet selvästi ihastuneet, ei voi olla ulkonäkö, pelkästään ainakaan... sillon kun näyttää kuinka vahva luonne on pohjimmiltaan vaikka sanottaisiinkiin heikoksi luonteeksi ja hissukaksi. Ei sitä tarvi näyttää dominoivasti tai äänekkäästi välttämättä. Tiedän ettei kaikki naiset ole pelkästään ihastuksensa mukana vietäviä, onneksi. Jos heidät jostain erottaa niin ehkä siitä että osaavat miettiä sua samoilla ominaisuuksilla kun kavereitaankin. Tai ainakin mä mietin kavereitani niin että toi tykkää esiintyä ja on mukava tolla ja tolla tavalla, enkä sitä kuinka hieno auto on tai onko koulutettu.
Ja turhaan muuten yleistän naisia tässä, kyllä miehetkin tekee samaa ton ihastusjutun kanssa. Ohan nekin kemioita... mutta niin on kans mimmosesta persoonasta tykkää. Mä tykkään vähän ei-niin-riehakkaasta ja semmosesta viekkaasta soljuvasta mutta rehdistä naisesta, josta tulee mieleen joku merieläin (ei tosin sen takia että haisee ahventorille). Semmosesta jonka ei tarvi tyrkyttää apua käytännön asioissa jos luulee mun olevan avuton tai jotain, mutta että olis tunteellisesti läsnä eikä ajatus juoksis koko ajan ja puhe sen mukana ilman että siinä on mitään sävyä. Ihastuminen on vielä helppo juttu siihen verrattuna että löytää tässä mielessä sen oikean.- Je le sais...
Valitettavasti näin kirjoitti:
Voi olla noin vähän vanhempien naisten kohdalla.
Mutta jos olisit kolmekymppinen mies ja kuuluisit tuohon 5% joka hakee jotain muuta kuin pelkkää seksiä niin mitäpä oikein tekisit?
Koska omien tulkintojen mukaan nuo kemiat säväri odotukset ovat todella kovat jos selviää edes sinne treffeille asti kun on "vain" 179 cm, ei omista paksua lompakkoa tai korkeakoulutusta (sivistynyt olen ja tulen toimeen omillani)?
Kiinnostuneet ovat lähinnä mallia yh-äiti ja siinä sitten pitäisi alkaa rakentamaan parisuhdetta ja yhteistä elämää jonkun kanssa jolla on jo elettyä elämää takana lapsen kera?
Ehkä vikani nimenomaan on siinä etten hae tuota seksiä vain ensiksi. Silloin varmaan onnaisi paremmin.
Liian rauhallinen suhdetta etsivä mies on netissä "kemiaton".No, kyllä miehetkin puhuvat paljon näistä "kolahduksista" ja "synkkaamisesta", -aivan turha valittaa.
Kuinka monta kertaa sitä on itsekin, saati ystävättäreni, saanut kuulla, että olen "täydellinen; kaunis, muodokas, koulutettu, hyvässä ammatissa, urheilullinen, aktiivinen, tyylikäs fiksu, mukava, empaattinen, hauska ja plaa plaa", mutta kun "ei kolahda vaan jostain syystä".
Mutta mitäpä sitä valittamaan täällä, parisuhdelait eivät tästä inahda ja sääliä on turha kerjätä. Koska en sitä itsekään jakele. Odottelen sitä miestä, jonka kanssa molemmin puolin tuntuu siltä, että kaikki matsaa. Ehkä odottelen hautaan asti, ehkä en, mutta en voi hallita toisten tunteita ja valintoja. - ;(
Voi olla noin vähän vanhempien naisten kohdalla.
Liian rauhallinen suhdetta etsivä mies on netissä "kemiaton".Itse en edes pidä pitkistä miehistä (yli 175 cm) ja ei siitä lompakosta tai koulutuksestakaan niin väliksi, mutta tietynlainen avoin ja utelias asenne pitää olla ihmisellä elämää kohtaan. Jos kerron että avaruudesta on löytynyt uusi planeetta ja mies hymähtää tai toteaa että so what, niin hän ei ole se mies jonka kanssa haluan yhteen.
En ole yh, mutta ovatko ne lapset sitten niin kauhea kokemus? Ei kai äidit niitä väkisin miesvieraidensa syliin ole tunkemassa? Naiselta sentään odotetaan että pitäisi osata leperrellä kakaroille ja pitää niitä niin tosi ihanina, mutta ei kai mieheltä kukaan odota että alkaa toisen kersoille lässyttämään ja näitä paapomaan? Murrosikäisiä ei kai enää jaksa äitinsä touhut kiinnostaakaan?
Rauhalliset miehet ovat ihan ok, mutta jos se tarkoittaa sitä että jurnuttaa nurkassa itsekseen, on puhumaton mörökölli, niin ei kiitos. ;( kirjoitti:
Itse en edes pidä pitkistä miehistä (yli 175 cm) ja ei siitä lompakosta tai koulutuksestakaan niin väliksi, mutta tietynlainen avoin ja utelias asenne pitää olla ihmisellä elämää kohtaan. Jos kerron että avaruudesta on löytynyt uusi planeetta ja mies hymähtää tai toteaa että so what, niin hän ei ole se mies jonka kanssa haluan yhteen.
En ole yh, mutta ovatko ne lapset sitten niin kauhea kokemus? Ei kai äidit niitä väkisin miesvieraidensa syliin ole tunkemassa? Naiselta sentään odotetaan että pitäisi osata leperrellä kakaroille ja pitää niitä niin tosi ihanina, mutta ei kai mieheltä kukaan odota että alkaa toisen kersoille lässyttämään ja näitä paapomaan? Murrosikäisiä ei kai enää jaksa äitinsä touhut kiinnostaakaan?
Rauhalliset miehet ovat ihan ok, mutta jos se tarkoittaa sitä että jurnuttaa nurkassa itsekseen, on puhumaton mörökölli, niin ei kiitos."Jos kerron että avaruudesta on löytynyt uusi planeetta ja mies hymähtää tai toteaa että so what, niin hän ei ole se mies jonka kanssa haluan yhteen."
Mitäh? Eivät naiset yleensä ole kiinnostuneita planeetoista, vaan meikeistä, spinningistä, naistenlehdistä, shoppailusta, koirista, ja muista melko yhdentekevistä jutuista. Tosin, jos nainen on jollakin tapaa poikkeava, ja omaa miehisiä harrastuksia, ja kiinnostuksenkohteita, niin on melko varmaan rumilus, tai jopa miehen näköinen rumilus.
Kyllähän niitä teoreettisen fysiikan opiskelijoita löytyy joskus naisistakin, mutta ne ovat usein tuollaisia rumiluksia, voin kokemuksesta sanoa.- ;(
m36-intj kirjoitti:
"Jos kerron että avaruudesta on löytynyt uusi planeetta ja mies hymähtää tai toteaa että so what, niin hän ei ole se mies jonka kanssa haluan yhteen."
Mitäh? Eivät naiset yleensä ole kiinnostuneita planeetoista, vaan meikeistä, spinningistä, naistenlehdistä, shoppailusta, koirista, ja muista melko yhdentekevistä jutuista. Tosin, jos nainen on jollakin tapaa poikkeava, ja omaa miehisiä harrastuksia, ja kiinnostuksenkohteita, niin on melko varmaan rumilus, tai jopa miehen näköinen rumilus.
Kyllähän niitä teoreettisen fysiikan opiskelijoita löytyy joskus naisistakin, mutta ne ovat usein tuollaisia rumiluksia, voin kokemuksesta sanoa.Enää ei eletä pimeää keskiaikaa niin ettäkö naisetkin eivät saisi olla kiinnostuneita asioista joita miehet yrittivät varata ja pimittää itselleen (ja sitten lopputuloksena on idioottimainen nukkevaimo joka ei tiedä mistään mitään ja rasittaa miestä itseäänkin niin että alkaa vallan homottaa...)
Itse innostuin tähdista jo lapsena, ja muutenkin on nuo tieteiden jutut kiinnostaneet aina. Mitään rakettien ratoja en osaa laskea enkä muutenkaan ole matemaattisesti orientoitunut, mutta eihän se estä olemasta kiinnostunut maailmasta ja elämästä.
Mutta ei kai se mikään ihme ole jos naiset eivät kehtaa tunnustaa moisista asioista olevansa kiinnostuneita jos heti epäillään rumaksi ja/tai miehen näköiseksi. Voisin kyllä iskeä tähän vaikka linkin jota kautta ulkonäköäni pääsee todentamaan, mutta olkoon kun oli jo tarpeeksi pinnallisesti sanottu tässä ketjussa että jotkut pitävät pantavan näköisenä. Kai sitä pidetään... jos ei ihan ryhävalaalta näytä. - Valitettavasti näin
Je le sais... kirjoitti:
No, kyllä miehetkin puhuvat paljon näistä "kolahduksista" ja "synkkaamisesta", -aivan turha valittaa.
Kuinka monta kertaa sitä on itsekin, saati ystävättäreni, saanut kuulla, että olen "täydellinen; kaunis, muodokas, koulutettu, hyvässä ammatissa, urheilullinen, aktiivinen, tyylikäs fiksu, mukava, empaattinen, hauska ja plaa plaa", mutta kun "ei kolahda vaan jostain syystä".
Mutta mitäpä sitä valittamaan täällä, parisuhdelait eivät tästä inahda ja sääliä on turha kerjätä. Koska en sitä itsekään jakele. Odottelen sitä miestä, jonka kanssa molemmin puolin tuntuu siltä, että kaikki matsaa. Ehkä odottelen hautaan asti, ehkä en, mutta en voi hallita toisten tunteita ja valintoja."No, kyllä miehetkin puhuvat paljon näistä "kolahduksista" ja "synkkaamisesta", -aivan turha valittaa."
Minkä takia se on aina valittamista jos näistä asioista puhutaan?
haluatko että näistä vaietaan?
Synkkaaminen on minulle tärkeää koska se kertoo kuinka tulee toimeen ja mitä yhteistä on. Kolahdus minusta voi viitata esimerkiksi vain seksuaaliseen vetovoimaan. Kaksi eri asiaa. - Valitettavasti näin
;( kirjoitti:
Itse en edes pidä pitkistä miehistä (yli 175 cm) ja ei siitä lompakosta tai koulutuksestakaan niin väliksi, mutta tietynlainen avoin ja utelias asenne pitää olla ihmisellä elämää kohtaan. Jos kerron että avaruudesta on löytynyt uusi planeetta ja mies hymähtää tai toteaa että so what, niin hän ei ole se mies jonka kanssa haluan yhteen.
Rauhalliset miehet ovat ihan ok, mutta jos se tarkoittaa sitä että jurnuttaa nurkassa itsekseen, on puhumaton mörökölli, niin ei kiitos."Jos kerron että avaruudesta on löytynyt uusi planeetta ja mies hymähtää tai toteaa että so what, niin hän ei ole se mies jonka kanssa haluan yhteen."
Entäs jos totean so what koska tiedän että niitä on löytynyt aiemminkin vaikka kuinka paljon eikä siinä mitään ihmeellistä ole?
"En ole yh, mutta ovatko ne lapset sitten niin kauhea kokemus? Ei kai äidit niitä väkisin miesvieraidensa syliin ole tunkemassa? Naiselta sentään odotetaan että pitäisi osata leperrellä kakaroille ja pitää niitä niin tosi ihanina, mutta ei kai mieheltä kukaan odota että alkaa toisen kersoille lässyttämään ja näitä paapomaan? Murrosikäisiä ei kai enää jaksa äitinsä touhut kiinnostaakaan?"
Kyllä ovat kauhea kokemus.
Ei ole mitään halua alkaa hoitamaan toisten lapsia.
Totta kai mieheltä odotetaan olevan mukana osana sitä lapsen elämää ja lapsen tarpeet ja toiveethan tulevat ekana ennen parisuhdetta.
Sama koskee murrosikäisiä lapsia.
Ei ole mitään halua alkaa suhteeseen naisen kanssa jolla on jo ollut perhe ja jolla on lapsia.
Lapsi vaikuttaa suhteeseen ja kyllähän lapsi pysyy läheisenä äidilleen tietenkin joten jonkinlainen ihmissuhde ja tunnesuhde miehenkin tulee häneen kehittää. Tämän lisäksi kuvioissa voi pyöriä exä tai olla pyörimättä (joka lisää sitä isän roolia)
Ei toisten lapsia ainakaan minulle, se joka väittää ettei se vaikuta siihen tulevaan parisuhteeseen tai ettei niitä työnnetä miehen syliin ei tiedä ehkä sitä todellisuutta mitä uusperheet kohtaavat.
Olen nähnyt kavereistani kun ovat yksinhuoltajan ottaneet miten suurta "hupia" se on. - koiranen
m36-intj kirjoitti:
"Jos kerron että avaruudesta on löytynyt uusi planeetta ja mies hymähtää tai toteaa että so what, niin hän ei ole se mies jonka kanssa haluan yhteen."
Kyllähän niitä teoreettisen fysiikan opiskelijoita löytyy joskus naisistakin, mutta ne ovat usein tuollaisia rumiluksia, voin kokemuksesta sanoa.Olipa outo viesti. Mitä skeidaa naisista. Siis tiivistettynä: Naisten kiinnostuksen kohteet ovat yhdentekeviä. Jos naisella on muita kuin ei yhdentekeviä eli miehisiä kiinnostuksen kohteita, hän on ruma. Ällistyttävää kertakaikkiaan. Ei tätä oikein voi kommentoida muuta kuin että luoja varjelkoon tuollaisilta miehiltä.
- ;(
Entäs jos totean so what koska tiedän että niitä on löytynyt aiemminkin vaikka kuinka paljon eikä siinä mitään ihmeellistä ole?
"En ole yh, mutta ovatko ne lapset sitten niin kauhea kokemus? Ei kai äidit niitä väkisin miesvieraidensa syliin ole tunkemassa? Naiselta sentään odotetaan että pitäisi osata leperrellä kakaroille ja pitää niitä niin tosi ihanina, mutta ei kai mieheltä kukaan odota että alkaa toisen kersoille lässyttämään ja näitä paapomaan? Murrosikäisiä ei kai enää jaksa äitinsä touhut kiinnostaakaan?"
Kyllä ovat kauhea kokemus.
Ei ole mitään halua alkaa hoitamaan toisten lapsia.
Totta kai mieheltä odotetaan olevan mukana osana sitä lapsen elämää ja lapsen tarpeet ja toiveethan tulevat ekana ennen parisuhdetta.
Sama koskee murrosikäisiä lapsia.
Ei ole mitään halua alkaa suhteeseen naisen kanssa jolla on jo ollut perhe ja jolla on lapsia.
Lapsi vaikuttaa suhteeseen ja kyllähän lapsi pysyy läheisenä äidilleen tietenkin joten jonkinlainen ihmissuhde ja tunnesuhde miehenkin tulee häneen kehittää. Tämän lisäksi kuvioissa voi pyöriä exä tai olla pyörimättä (joka lisää sitä isän roolia)
Ei toisten lapsia ainakaan minulle, se joka väittää ettei se vaikuta siihen tulevaan parisuhteeseen tai ettei niitä työnnetä miehen syliin ei tiedä ehkä sitä todellisuutta mitä uusperheet kohtaavat.
Olen nähnyt kavereistani kun ovat yksinhuoltajan ottaneet miten suurta "hupia" se on.Mitä minuun tulee, niin kaikki uusi on kiinnostavaa ja se mies joka rinnalleni jää vastaisi tuohon planeetta-asiaan että "millainen tällä kertaa on löytynyt?"
Tuo nyt tietysti on vain esimerkki, pääpointti on siinä etten jaksa apaattisia jurnuttajia joille mikään ei ole hyvä ja joita ei kiinnosta yhtään mikään. Mutta tämä on tietysti minun juttuni tämä, muut voivat pitää muunlaisista ihmisistä.
Vaikea kuvitella että joku nainen olisi niin röyhkeä että tuuppaa sen kakaransa suoraan ventovieraan syliin. Toisaalta vaikea kuvitella että joku mies on niin kakara itse ettei sallisi naisellaan olevan minkäänlaisia muita ihmissuhteita. Eikä ne lapset muutu siitä yhtään sen ihanammiksi vaikka ne olisivat juurikin omista sukusoluista lähtöisin (siksi en niitä itse tehnytkään). - Valitettavasti näin
;( kirjoitti:
Mitä minuun tulee, niin kaikki uusi on kiinnostavaa ja se mies joka rinnalleni jää vastaisi tuohon planeetta-asiaan että "millainen tällä kertaa on löytynyt?"
Tuo nyt tietysti on vain esimerkki, pääpointti on siinä etten jaksa apaattisia jurnuttajia joille mikään ei ole hyvä ja joita ei kiinnosta yhtään mikään. Mutta tämä on tietysti minun juttuni tämä, muut voivat pitää muunlaisista ihmisistä.
Vaikea kuvitella että joku nainen olisi niin röyhkeä että tuuppaa sen kakaransa suoraan ventovieraan syliin. Toisaalta vaikea kuvitella että joku mies on niin kakara itse ettei sallisi naisellaan olevan minkäänlaisia muita ihmissuhteita. Eikä ne lapset muutu siitä yhtään sen ihanammiksi vaikka ne olisivat juurikin omista sukusoluista lähtöisin (siksi en niitä itse tehnytkään)."Mitä minuun tulee, niin kaikki uusi on kiinnostavaa ja se mies joka rinnalleni jää vastaisi tuohon planeetta-asiaan että "millainen tällä kertaa on löytynyt?" "
Ymmärrän tämän näkökohdan toki.
Itseasiassa viimeksi eilen katsoin aurinkokunnasta kertovaa ohjelmaa vaikken ole mikään nörtti tai vastaava joka näitä koko ajan seuraa.
Ei tuo naisten planeettainnostus kovin yleistä ole joten voi olla että miehillekin tuo olisi aika ylläri.
"Vaikea kuvitella että joku nainen olisi niin röyhkeä että tuuppaa sen kakaransa suoraan ventovieraan syliin."
Se mies ei pysy ikuisesti ventovieraana. Itseasiassa olisi outoa jos lapsen elämässä olisi aikuinen osana äidin elämää ilman että mies olisi millään tavalla lapsen kanssa tekemisissä.
"Toisaalta vaikea kuvitella että joku mies on niin kakara itse ettei sallisi naisellaan olevan minkäänlaisia muita ihmissuhteita."
Eli aloit haukkumaan sitten kakaraksi miestä jota ei kiinnosta toisten ihmisten lasten hoitaminen?
Mielestäni nainen joka väkisin vääntää että lapsettomalle miehelle olisi helppo hyväksyä toisen miehen lapsi osaksi omaa elämää naisen kanssa on aikamoinen pentu itse.
"Eikä ne lapset muutu siitä yhtään sen ihanammiksi vaikka ne olisivat juurikin omista sukusoluista lähtöisin (siksi en niitä itse tehnytkään). "
Voi mutta kyllä ne muuttuvat. Se olisi minun lapseni jonka minä olen päättänyt tehdä naisen kanssa ja tietysti rakentaisin tunnesiteen omaan lapseeni.
Jostakin kumman syystä toisten geneettisiin jälkeläisiin pitäisi panostaa kovasti vaikak se mies jolle ne on tehty voi olla minkälainen koheltaja hyvänsä. koiranen kirjoitti:
Olipa outo viesti. Mitä skeidaa naisista. Siis tiivistettynä: Naisten kiinnostuksen kohteet ovat yhdentekeviä. Jos naisella on muita kuin ei yhdentekeviä eli miehisiä kiinnostuksen kohteita, hän on ruma. Ällistyttävää kertakaikkiaan. Ei tätä oikein voi kommentoida muuta kuin että luoja varjelkoon tuollaisilta miehiltä.
Älkää lukeko viestejäni väärin. Kyse on todennäköisyyksistä, ja se mitä kirjoitin pitää todellakin paikkaansa, joskaan kuten sanoin ei tarvitse aina pitää paikkaansa.
- ;(
"Mitä minuun tulee, niin kaikki uusi on kiinnostavaa ja se mies joka rinnalleni jää vastaisi tuohon planeetta-asiaan että "millainen tällä kertaa on löytynyt?" "
Ymmärrän tämän näkökohdan toki.
Itseasiassa viimeksi eilen katsoin aurinkokunnasta kertovaa ohjelmaa vaikken ole mikään nörtti tai vastaava joka näitä koko ajan seuraa.
Ei tuo naisten planeettainnostus kovin yleistä ole joten voi olla että miehillekin tuo olisi aika ylläri.
"Vaikea kuvitella että joku nainen olisi niin röyhkeä että tuuppaa sen kakaransa suoraan ventovieraan syliin."
Se mies ei pysy ikuisesti ventovieraana. Itseasiassa olisi outoa jos lapsen elämässä olisi aikuinen osana äidin elämää ilman että mies olisi millään tavalla lapsen kanssa tekemisissä.
"Toisaalta vaikea kuvitella että joku mies on niin kakara itse ettei sallisi naisellaan olevan minkäänlaisia muita ihmissuhteita."
Eli aloit haukkumaan sitten kakaraksi miestä jota ei kiinnosta toisten ihmisten lasten hoitaminen?
Mielestäni nainen joka väkisin vääntää että lapsettomalle miehelle olisi helppo hyväksyä toisen miehen lapsi osaksi omaa elämää naisen kanssa on aikamoinen pentu itse.
"Eikä ne lapset muutu siitä yhtään sen ihanammiksi vaikka ne olisivat juurikin omista sukusoluista lähtöisin (siksi en niitä itse tehnytkään). "
Voi mutta kyllä ne muuttuvat. Se olisi minun lapseni jonka minä olen päättänyt tehdä naisen kanssa ja tietysti rakentaisin tunnesiteen omaan lapseeni.
Jostakin kumman syystä toisten geneettisiin jälkeläisiin pitäisi panostaa kovasti vaikak se mies jolle ne on tehty voi olla minkälainen koheltaja hyvänsä.Eipäs nyt muutella mitä on sanottu. Sanoin:
>Toisaalta vaikea kuvitella että joku mies on niin kakara itse ettei sallisi naisellaan olevan minkäänlaisia muita ihmissuhteita.
Ja sinä sanot:
>Eli aloit haukkumaan sitten kakaraksi miestä jota ei kiinnosta toisten ihmisten lasten hoitaminen?
Minä en tuossa missään kohdassa, jos tarkemmin luet, vaatinut miestä hoitamaan toisen ihmisen lasta. Nimittelin kakaraksi miestä joka edellyttää että naisella ei saa olla mitään muita ihmissuhteita kuin tämä mies itse vain. Se voi olla naisen lapset kun tässä lapsista puhutaan, mutta voi se olla jotain muutakin. Naisen ystävät, muu suku. Ehkä sekin että naisella ylipäätään on ollut aiemminkin mies tai miehiä. Onhan tällä palstalla sellaisiakin tyyppejä välillä jotka käyvät täällä keuhkoamassa että pitää saada neitsyt...
Toisen ihmisten omistamista ja eristämistä koko muusta ihmiskunnasta siis en hyväksy. Tuskin kai sinäkään sellaista hyväksyisit? Jos sinulla olisi vaikkapa jotain läheisiä ihmisiä joiden kanssa haluat olla tai on suorastaan pakko olla, ja sitten kumppanisi alkaisi nyrpistelemään nokkaansa että et saa missään nimessä olla enää muiden kuin hänen seurassaan?
Ei kaikkien tarvitse kaikkien kanssa olla tekemisissä, mutta olisi tärkeää ettei estä toista ihmistä olemasta. Jos itse alkaisin seurustelemaan sellaisen miehen kanssa jolla on lapsia, niin en kyllä tasan taatusti yrittäisi häntä erottaa lapsistaan. Mutta en tiedä haluaisinko välttämättä niitä erikoisemmin itse tavatakaan. Enkä taatusti ainakaan äidiksi alkaisi. :P
- chat-no-thanks
No ei, ei mieskään aina halua sitä seksiä. Mutta jos olet kerta "pantavan näköinen" ole tyytyväinen että ulkonäkösi mahdollisesti voi viehättää miestä. Kyllä sillä ulkonäöllä ihan hyvän miehen saa, kunhan opit erottamaan rentut joukosta. Iän myötä miestä kiinnostaa enenemmän kumppanin henkiset ominaisuudet ja yhteensopivuus. Siihen haluttava nainen on pelkkää plussaa. Liian monet naiset kohtelevat miehiä kuin olisivat tekemisissä tunpelon ja mitään osaamattoman miehen kanssa, ja se on paha virhe.
- soittelee
Se on sitä, että minun nettideitti soittaa minulle usein ja juttelemme pitkään monenlaisista asioista. Olen alkanut kaipaamaan hänen soittojaan. En ole vielä edes tavannut häntä.
- 10+14
En ymmärrä näistä kirjoituksista mitään....
Minusta se kemia on sitä, että tuntee jonkunlaista "tuttuutta" heti sen ihmisen seurassa. Sen ei tarvi liittyä ulkonäköön. Jos treffikaveri heti jollain tapaa ottaa sinut haltuunsa, nauratte treffeillä samoille asioille, teillä ns. synkkaa. Juttelette rehellisesti asioista, tunnette olonne turvalliseksi ja mukavaksi heti alun alkaen toisen seurassa. Toinen katsoo silmiin puhuessaan, on kohtelias, kuuntelee, kommentoi, on samoilla ajatuksilla, tuntuu että teillä on paljon yhteistä.... vähän kuin vanhan ystävän kanssa olisi. Se on todella se fiilis, järjen kanssa ei ole mitään tekemistä, kuten paksun lompsan ;)
Vertaan tätä siihen, että olen töissä miesvaltaisella alalla, joka päivä näiden ukkojen kanssa tekemisissä. On erittäin hyvännäköisiä, komeita mutta minulle aivan mitään sanomattomia, etäisiä evvk-tyyppejä. Sitten taas joidenkin kanssa todella synkkaa, voidaan jutella niitä näitä ja ihan henkilökohtaisiakin asioita töiden lomassa. Olen mm. saanut eräältä mies-työkaverilta erittäin henkilökohtaisen kirjeen, tilityksen hänen omista ajatuksistaan, ilman mitään seksuaalista välillämme. Se on vaan sitä luottamusta ja kemiaa. Sanoisin.- "Ei oo kemiaa" m31
Kuten aiemmin aloittamassani keskustelu´ketjussa kirjoitin että sen on pakko liittyä enemmän ulkonäköön kun tuohon mainitsemiisi asioihin katsoo silmiin, on kohtelias, kuuntelee, kommentoi ja etenkin itse noiden lisäksi kyselen paljon ja tiedän olevani hyvä käytöksinen herrasmies mutta silti ei koskaan nettitreffit onnaa. Ainoastaan live kohtaamiset ilman netin sokkotreffejä.
Sanopa esim mikä siinä on jos mun profiiliin on vastannut ja pitkään kanssani kirjoitellut nainen jolla on samat harrastukset, samoja mielipiteitä, tykkää tavastani jutella ja kirjoittaa asioita jne kysyy multa ennen tapaamista "voisitko lähettää itsestäsi paremman kuvan kännykällä kun sun nettiprofiilissa on aurinkolasit päässä enkä näe silmiäs" Olen vielä profiiliin erikseen kirjoittanut että mr finlandin hakijat, pinnalliset diivat ja kuvien pyytäjät saavat poistua samantien profiilistani sillä jos ei koko vartalo kuva riitä ei niitä enempää tarvi pyydelläkään. No tälle päätin lähettää lopputuloksen jo arvatenkin kuvan jonka räppäsin samantien pärstästäni huom (ei iho tauteja, vino silmäisyyttä, normi nenä ja suu) et mitään geeni vikaa itsessäni ei ole. Pistin viestin ja meni kaks minuuttia. "sori et oikein ole mun tyyppiä" Eli se on aivan turhaa p.....n jauhantaa mistään kemioista kun asia keskustelut ja hauskuus yms loppuu yhteen kuvaan. Pinnallisuutta se on ei muuta ja perään iso piste. Se vaan halutaan peittää sanaan kemia. On se kai helpompi niin kun tulla päin naamaa sanomaan et "oot vitun ruma" Omalla kohdallani vaan tiedän että ruma en ole live elämässä vaan ainoastaan netti maailmassa. "Ei oo kemiaa" m31 kirjoitti:
Kuten aiemmin aloittamassani keskustelu´ketjussa kirjoitin että sen on pakko liittyä enemmän ulkonäköön kun tuohon mainitsemiisi asioihin katsoo silmiin, on kohtelias, kuuntelee, kommentoi ja etenkin itse noiden lisäksi kyselen paljon ja tiedän olevani hyvä käytöksinen herrasmies mutta silti ei koskaan nettitreffit onnaa. Ainoastaan live kohtaamiset ilman netin sokkotreffejä.
Sanopa esim mikä siinä on jos mun profiiliin on vastannut ja pitkään kanssani kirjoitellut nainen jolla on samat harrastukset, samoja mielipiteitä, tykkää tavastani jutella ja kirjoittaa asioita jne kysyy multa ennen tapaamista "voisitko lähettää itsestäsi paremman kuvan kännykällä kun sun nettiprofiilissa on aurinkolasit päässä enkä näe silmiäs" Olen vielä profiiliin erikseen kirjoittanut että mr finlandin hakijat, pinnalliset diivat ja kuvien pyytäjät saavat poistua samantien profiilistani sillä jos ei koko vartalo kuva riitä ei niitä enempää tarvi pyydelläkään. No tälle päätin lähettää lopputuloksen jo arvatenkin kuvan jonka räppäsin samantien pärstästäni huom (ei iho tauteja, vino silmäisyyttä, normi nenä ja suu) et mitään geeni vikaa itsessäni ei ole. Pistin viestin ja meni kaks minuuttia. "sori et oikein ole mun tyyppiä" Eli se on aivan turhaa p.....n jauhantaa mistään kemioista kun asia keskustelut ja hauskuus yms loppuu yhteen kuvaan. Pinnallisuutta se on ei muuta ja perään iso piste. Se vaan halutaan peittää sanaan kemia. On se kai helpompi niin kun tulla päin naamaa sanomaan et "oot vitun ruma" Omalla kohdallani vaan tiedän että ruma en ole live elämässä vaan ainoastaan netti maailmassa.Sama vika. Silmistä näkee mimmonen ihminen on, mutta seuraavassa kuvassa voi nähdä täysin eri asioita silmistä. Ja ihan sama onko silmissä vinoutta tai geenivirheitä, ei ole kyse siitä. Parempi antaa noiden olla... ota ihan normaali kuva silmien kanssa ilman reibaneja seuraavalla kerralla, pane joku kaveri ottaan niin saat varmaan paremman kuvan. Ja ota samantien kaks kuvaa niin voit näyttää sen toisen jos alkaa kyseleen. Naiset kiinnittää paljon huomiota silmiin ja olemukseen, ja mullakin tietynlainen katse ja olemus naisessa on turn-off, ja tietynlainen turn-on.
- Roskisrinnssi
"Ei oo kemiaa" m31 kirjoitti:
Sanopa esim mikä siinä on jos mun profiiliin on vastannut ja pitkään kanssani kirjoitellut nainen jolla on samat harrastukset, samoja mielipiteitä, tykkää tavastani jutella ja kirjoittaa asioita jne kysyy multa ennen tapaamista "voisitko lähettää itsestäsi paremman kuvan kännykällä kun sun nettiprofiilissa on aurinkolasit päässä enkä näe silmiäs" Olen vielä profiiliin erikseen kirjoittanut että mr finlandin hakijat, pinnalliset diivat ja kuvien pyytäjät saavat poistua samantien profiilistani sillä jos ei koko vartalo kuva riitä ei niitä enempää tarvi pyydelläkään. No tälle päätin lähettää lopputuloksen jo arvatenkin kuvan jonka räppäsin samantien pärstästäni huom (ei iho tauteja, vino silmäisyyttä, normi nenä ja suu) et mitään geeni vikaa itsessäni ei ole. Pistin viestin ja meni kaks minuuttia. "sori et oikein ole mun tyyppiä" Eli se on aivan turhaa p.....n jauhantaa mistään kemioista kun asia keskustelut ja hauskuus yms loppuu yhteen kuvaan. Pinnallisuutta se on ei muuta ja perään iso piste. Se vaan halutaan peittää sanaan kemia. On se kai helpompi niin kun tulla päin naamaa sanomaan et "oot vitun ruma" Omalla kohdallani vaan tiedän että ruma en ole live elämässä vaan ainoastaan netti maailmassa.Ei tuossa kemiasta ole kyse, jos et ole tavannut naista ja saat pakit--> olet hänen mielestään vain ruma. Ei sen kummepaa.
Kemioista puhutaan, kun ollaan toisen kanssa kasvotusten. - **
"Ei oo kemiaa" m31 kirjoitti:
Sanopa esim mikä siinä on jos mun profiiliin on vastannut ja pitkään kanssani kirjoitellut nainen jolla on samat harrastukset, samoja mielipiteitä, tykkää tavastani jutella ja kirjoittaa asioita jne kysyy multa ennen tapaamista "voisitko lähettää itsestäsi paremman kuvan kännykällä kun sun nettiprofiilissa on aurinkolasit päässä enkä näe silmiäs" Olen vielä profiiliin erikseen kirjoittanut että mr finlandin hakijat, pinnalliset diivat ja kuvien pyytäjät saavat poistua samantien profiilistani sillä jos ei koko vartalo kuva riitä ei niitä enempää tarvi pyydelläkään. No tälle päätin lähettää lopputuloksen jo arvatenkin kuvan jonka räppäsin samantien pärstästäni huom (ei iho tauteja, vino silmäisyyttä, normi nenä ja suu) et mitään geeni vikaa itsessäni ei ole. Pistin viestin ja meni kaks minuuttia. "sori et oikein ole mun tyyppiä" Eli se on aivan turhaa p.....n jauhantaa mistään kemioista kun asia keskustelut ja hauskuus yms loppuu yhteen kuvaan. Pinnallisuutta se on ei muuta ja perään iso piste. Se vaan halutaan peittää sanaan kemia. On se kai helpompi niin kun tulla päin naamaa sanomaan et "oot vitun ruma" Omalla kohdallani vaan tiedän että ruma en ole live elämässä vaan ainoastaan netti maailmassa.Samoin kävi minulle ja olen nainen, että on niitä pinnallisia miehissäkin.
- 10+14
Roskisrinnssi kirjoitti:
Ei tuossa kemiasta ole kyse, jos et ole tavannut naista ja saat pakit--> olet hänen mielestään vain ruma. Ei sen kummepaa.
Kemioista puhutaan, kun ollaan toisen kanssa kasvotusten.Joo, ei kemiaa voi olla missään nimessä ennen tapaamista, sehän syntyy nimen omaan kohtaamisessa livenä jos on syntyäkseen. Silmät on erittäin tärkeä osa muuten ihmisessä ja niistä näkee paljon, turhaan ei sanota sielun peiliksi. Kannattaa pitää kuvassa näkyvillä.
Aika ikävä tuo erään profiilikirjoitus "mr finlandin hakijat, pinnalliset diivat ja kuvien pyytäjät saavat poistua saman tien profiilistani..." en koskaa ottaisi yhteyttä tuollaisen kirjoittajaan. Jo pelkän negatiivisuuden vuoksi - kuulostaa ikävältä tuollaiset rajaamiset, samoin kuin esim. "yht, pätkät tai läskit älkööt vaivautuko". Ei kannata minusta kirjoittaa mitään tuollaista, se häivyttää monta potentiaalista yhteydenottoa myös niiltä ei-pinnallisilta diivoilta. Vaarallista. - ;(
Tuo oli tosi hyvin kuvailtu, tuo "tuttuuden tunne". Sitä kai itsekin yritin hakea takaa, mutta en kai osannut selittää asiaa kauhean hyvin.
Nimenomaan kaikki miehet joista en ole kiinnostunut ovat aiheuttaneet vaivaantuneen vierauden tuntemuksen. Oikein korostuu se että tämä on uppo-outo ihminen jonka kanssa minulla ei tule olemaan yhtään mitään yhteistä. Muutaman kanssa olen huomannut tämän jo 2 t sisällä. Pari tyyppiä olisin halunnut tavata toistekin että olisi saanut paremmin selkoa voiko jotain tuttuutta kehittyä, mutta he eivät sitten itse tulleetkaan vaikka olivat luvanneet. Eihän toisen puolesta voi päättää että nyt tutustutaan, jos hän ei halua. Silti toinen näistä souti ja huopasi ja laitteli lirkuttelupostia jossa kovasti unelmoi tapaamisesta, mutta katosi sitten aina kuvioista kun kysyin että koska sitten tavataan. Todellisuutta hän ei halunnut kohdata jostain syystä.
Kun ihastuin 90-luvulla olin ollut saman ihmisen seurassa jo 2 vrk, eli ei se silloin mitenkään äkkivilkaisulta sujunut. Itseasiassa pidin häntä vähän pelottavan näköisenä ja lievästi jurona kun tapasimme. Mutta osoittautui keskusteluissa mukavaksi tyypiksi.
Parissa tunnissa huomaa haluaako jatkaa juttua toisenakin päivänä, ja toisena päivänä huomaa haluaako olla enemmänkin tekemisissä. - ;(
10+14 kirjoitti:
Joo, ei kemiaa voi olla missään nimessä ennen tapaamista, sehän syntyy nimen omaan kohtaamisessa livenä jos on syntyäkseen. Silmät on erittäin tärkeä osa muuten ihmisessä ja niistä näkee paljon, turhaan ei sanota sielun peiliksi. Kannattaa pitää kuvassa näkyvillä.
Aika ikävä tuo erään profiilikirjoitus "mr finlandin hakijat, pinnalliset diivat ja kuvien pyytäjät saavat poistua saman tien profiilistani..." en koskaa ottaisi yhteyttä tuollaisen kirjoittajaan. Jo pelkän negatiivisuuden vuoksi - kuulostaa ikävältä tuollaiset rajaamiset, samoin kuin esim. "yht, pätkät tai läskit älkööt vaivautuko". Ei kannata minusta kirjoittaa mitään tuollaista, se häivyttää monta potentiaalista yhteydenottoa myös niiltä ei-pinnallisilta diivoilta. Vaarallista.Sama juttu, eli en minäkään pidä rajaajista. Kukahan niistä edes pitää? Vaikka rajaus ei koskisikaan omaa itseä eli voi kuulua kiukkuiselta vaikuttavan ihmisen kohderyhmään, niin kyllähän se alkaa ihmetyttää että kuinka negatiivinen tämä ihminen on kun kumppania etsiessään miettii ensimmäiseksi kaikkea sitä mistä ei pidä.
Miestä hakiessani on vastaan tullut aivan mahdoton lauma kaikenlaista suunsoittajaa, raivoajaa, ylimielistä, alimielistä ja vaikka mimmoista materiaalia, mutta en minä niitä ala profiiliini kirjaamaan että tuollaista ja tuollaista en huoli. Ikä- ja kokokriteerit riittävät. Muuten mies voi lukea millainen olen ja mistä olen kiinnostunut elämässä, ja tehdä päätelmänsä siitä kiinnostanko vai en.
Vaikka kuvastahan se tietysti tehdään... Mutta mitä sitten? Ei kysymys ole aina siitä että joku on ruma tai kaunis, vaan ihmisillä on olemassa sisäänrakentuneita psyykkisiä ihannekumppanin mielikuvia joita heijastetaan ja vertaillaan vastaantulijoihin. Esim. kasvojen ja pään muoto on itselleni hyvin tärkeä - joku voi ajatella että se mistä minä pidän on todella rumaa ja kauheaa, ja itse taas en ymmärrä jonkun toisen makua lainkaan.
Naamioituminen ärsyttää aika montaa, joten ne aurinkolasit kannattaa ihan suosiolla jättää kuvista pois taikka jos niitä käyttää kokoajan, mainitsee siitä. (Kuka muka niin tekee paitsi rokkistarat?) Kun se totuus omasta lärvistä ja olemuksesta tulee kuitenkin aina ilmi, kannattaa olla mahdollisimman sellainen kuin millainen tulee luonnossakin olemaan toisten ihmisten seurassa.
- 8 + 8
Kyllä se yleensä selviää 15 minuutissa, jonka jälkeen joko laskee minuutteja että pääsisi pois tai ei malttaisi lopettaa treffejä ollenkaan. Tämä täti pitää 30 minuutin kahvijutustelun standardina. Kaksi tuntia? Aika pitkä aika viettää tuikituntemattoman ja potentiaalisesti vastenmielisen henkilön kanssa, jos sellaista menee sopimaan. Vai käyttekö elokuvissa ekatreffeillä?
Olette te naiset kummallisia, mutta pakko kai teidän kanssa on yrittää pärjätä kun kerran heteromieheksi on syntynyt :)
- aiaijai
*** kirjoitti:
Olette te naiset kummallisia, mutta pakko kai teidän kanssa on yrittää pärjätä kun kerran heteromieheksi on syntynyt :)
Pakko pakko, sillä me ollaan kuitenkin ihania, vaikka vastaan räpistelette.
Mitä siitä, jos muutama noita-akka mukaan mahtuukin ?. - ;(
2 t onnistuu minulta jos mies ei ole puhumaton mörkö ja on olemassa edes jotain aiheita mistä voi jutella. Sitä pidempi aika olisi jo silkkaa tuskaa jos toinen ei vaikuta sillä tavalla kiinnostavalta että haluaisi olla hänen kanssaan jatkossakin tekemisissä.
Olen puhunut miesten kanssa katsomuksellisista asioista (oma harrastekenttäni), korjausrakentamisesta (yhden miehen spesialiteetti), politiikasta joskus hamalla 90-luvulla, ihmisistä ja vaikka mistä.
Yhden miehen kanssa puheltiin 10 t putkeen, oli kirjoiteltukin sitä ennen 2 - 3 postia päivässä. Mutta eipä siitäkään sitten mitään kehkeytynyt. - 10+14
Olen samaa mieltä, 15 minuuttia riittää näkemään, voiko tästä tulla mitään. Siksi itsekin teen ekat treffit aina kahvilaan (joskus huoltoasemalle jos välimatka on pitkä niin ajellaan molemmat n. puoliväliin).
Esim. kerran tutustuin ihan ok mieheen netissä, kuva ja kaikki muukin tuntui natsaavan, soitettiin ja sovittiin nopeasti treffit huoltoasemalle, molemmilla sinne reilut 50 km matkaa. Huoltsikan pihassa näin miehen, näin silmissä ja olemuksessa jo kauempaa jotain mistä en pitänyt. Tunne vahvistui kun mies kaappasi minut tiukkaan syliin ja yritti suudella suulle (!). Olin valmis lähtemään samantien kotiin mutta kahvia teki kuitenkin mieli ja ajattelin että kupponen menee. Juteltiin niitä näitä mutta joku miehessä oli mikä tökki ja odotin vaan koska kehtaisin lähteä. Kohta hän alkoikin ehdotella laivaristeilylle menoa ja ihmetteli kun kietäydyin, hän sentää tarjosi ILMAISTA risteilyä. Hoh hoijaa. - poeka mehto
10+14 kirjoitti:
Olen samaa mieltä, 15 minuuttia riittää näkemään, voiko tästä tulla mitään. Siksi itsekin teen ekat treffit aina kahvilaan (joskus huoltoasemalle jos välimatka on pitkä niin ajellaan molemmat n. puoliväliin).
Esim. kerran tutustuin ihan ok mieheen netissä, kuva ja kaikki muukin tuntui natsaavan, soitettiin ja sovittiin nopeasti treffit huoltoasemalle, molemmilla sinne reilut 50 km matkaa. Huoltsikan pihassa näin miehen, näin silmissä ja olemuksessa jo kauempaa jotain mistä en pitänyt. Tunne vahvistui kun mies kaappasi minut tiukkaan syliin ja yritti suudella suulle (!). Olin valmis lähtemään samantien kotiin mutta kahvia teki kuitenkin mieli ja ajattelin että kupponen menee. Juteltiin niitä näitä mutta joku miehessä oli mikä tökki ja odotin vaan koska kehtaisin lähteä. Kohta hän alkoikin ehdotella laivaristeilylle menoa ja ihmetteli kun kietäydyin, hän sentää tarjosi ILMAISTA risteilyä. Hoh hoijaa.Tässä se nähdään. Parisuhteet on naisten markkinat. Te päätätte haluatteko te sen miehen vai ette. Mies vaan on, odottaa ja vikisee. Se on niinkun koppelo soitimella. Vertailee kymmentä tappelevaa ukkometsoa mutta vahvin, komein, siistein ja tervein kelpaa suvun jatkajaks ja loput saa nuolla pettyneenä siipiään. Kaikki koppelot saa mutta kaikki ukot ei. Aivan sama ilmiö ja luonnon laki toimii ihmis maailmassakin vaikka toisin väitetään.
- ....................
poeka mehto kirjoitti:
Tässä se nähdään. Parisuhteet on naisten markkinat. Te päätätte haluatteko te sen miehen vai ette. Mies vaan on, odottaa ja vikisee. Se on niinkun koppelo soitimella. Vertailee kymmentä tappelevaa ukkometsoa mutta vahvin, komein, siistein ja tervein kelpaa suvun jatkajaks ja loput saa nuolla pettyneenä siipiään. Kaikki koppelot saa mutta kaikki ukot ei. Aivan sama ilmiö ja luonnon laki toimii ihmis maailmassakin vaikka toisin väitetään.
Ihanko tosiaan pitäisi innostua siitä että käydään kimppuun kuin sika limppuun?
Kaikki saa ja kaikilta saa mutta kaikki ei saa kaikilta. Mies joka osoittaa paritteluintoa jo tapaamisen ensihetkillä tuntuu vaan niin helvetin tökeröltä torvelta että saa mennä ennemmin vaikka huoriin - siellä luulisi olevan hyvä olla, kun pääsee heti asiaan?
Yksi tässä juuri alkoi selittämään minulle netissä jotain perseestäni vaikkei ole sitä koskaan edes nähnytkään. Kun en vastannut mitään, kyseli että meneekö herne helposti nokkaan.
Mitäs jos naine sanoisi miehelle että sulla on varmaan ihana muna ja tulee kuin ammuttuna, ja kun jätkä olisi suu auki, sanoisi nainen että oletkos joku tosikko vai...? - Poeka mehto
.................... kirjoitti:
Ihanko tosiaan pitäisi innostua siitä että käydään kimppuun kuin sika limppuun?
Kaikki saa ja kaikilta saa mutta kaikki ei saa kaikilta. Mies joka osoittaa paritteluintoa jo tapaamisen ensihetkillä tuntuu vaan niin helvetin tökeröltä torvelta että saa mennä ennemmin vaikka huoriin - siellä luulisi olevan hyvä olla, kun pääsee heti asiaan?
Yksi tässä juuri alkoi selittämään minulle netissä jotain perseestäni vaikkei ole sitä koskaan edes nähnytkään. Kun en vastannut mitään, kyseli että meneekö herne helposti nokkaan.
Mitäs jos naine sanoisi miehelle että sulla on varmaan ihana muna ja tulee kuin ammuttuna, ja kun jätkä olisi suu auki, sanoisi nainen että oletkos joku tosikko vai...?Itsehän justiin edellä kerroit että jo kaukaa näit miehestä sen että "en pidä" Odotatko että jos sinä pidät pitää mies automaattisesti ja päätös on aina sinun? "Tuosta pidän tuon saan ja tuosta en pidä se saa mennä"
Itseasiassa mulle viime syksynä puhui eräs nainen juuri noin kun viime lauseessasi mainitsit. Hän otti yhteyttä profiiliini ja keskusteltiin paljon ja lopulta vaihdettiin numeroita jne. Puhelut meni siihen suuntaan että hän on puutteessa "makaan sohvalla alasti ja ajattelen sua, arvaa missä mun sormet seikkailee" jne. Sinä päivänä en päässyt hänen luokseen vaikka hän pyysi ja suuttui siitä osin. Seuraavana päivänä ajoin hänen tykö ja tunnin kahvittelu ja ensi tapaaminen päätyi heti sänkyyn.
Ja mitään teini sekoilua tää ei ole sillä ikää hänellä on 29 ja mulla 31. Oudoksi asian teki vielä se että hän on uskomattoman kaunis ja hyvä vartaloinen ja ilman profiilikuvaa itsestäni kiinnostu minusta. Saishan hän seuraa kauniilla olemuksellaan baaristakin. No siitä alkoi suhde jota kesti jokunen kk. Et kyllä ne naisetkin osaa joskus härskejä olla kielenkäytöltään treffatessaan. - ....................
Poeka mehto kirjoitti:
Itsehän justiin edellä kerroit että jo kaukaa näit miehestä sen että "en pidä" Odotatko että jos sinä pidät pitää mies automaattisesti ja päätös on aina sinun? "Tuosta pidän tuon saan ja tuosta en pidä se saa mennä"
Itseasiassa mulle viime syksynä puhui eräs nainen juuri noin kun viime lauseessasi mainitsit. Hän otti yhteyttä profiiliini ja keskusteltiin paljon ja lopulta vaihdettiin numeroita jne. Puhelut meni siihen suuntaan että hän on puutteessa "makaan sohvalla alasti ja ajattelen sua, arvaa missä mun sormet seikkailee" jne. Sinä päivänä en päässyt hänen luokseen vaikka hän pyysi ja suuttui siitä osin. Seuraavana päivänä ajoin hänen tykö ja tunnin kahvittelu ja ensi tapaaminen päätyi heti sänkyyn.
Ja mitään teini sekoilua tää ei ole sillä ikää hänellä on 29 ja mulla 31. Oudoksi asian teki vielä se että hän on uskomattoman kaunis ja hyvä vartaloinen ja ilman profiilikuvaa itsestäni kiinnostu minusta. Saishan hän seuraa kauniilla olemuksellaan baaristakin. No siitä alkoi suhde jota kesti jokunen kk. Et kyllä ne naisetkin osaa joskus härskejä olla kielenkäytöltään treffatessaan.En ole nimim. 10 14.
Kun kerta kiimaisiakin naisia on, niin sittenhän kaikkien tällaisten ihmisten kannattaa etsiä toisensa ja käydä toisiinsa kiinni, niin ei tarvitse sellaisten iholle tulla jotka haluavat miettiä vähän pidempään että pidänkö edes tästä toisesta ihmisestä vai en.
Raaka kiima ei tietysti pitämisiä kysele, voi naida ketä vaan jos on tarpeeksi rohkea ihminen.
Kemiat ovat kolahtaneet elämäni aikana kaksi kertaa. Toinen niistä oli sellainen että näin naisesta pelkästään selän, silloin jo vatsanpohjassa tapahtui jotain. Meillä oli aina sähköä ilmassa kun tapasimme, se oli jopa hämmentävää. Hän vaan oli varattu mutta molemmat tiesi että tämä on perfect match.
Toinen kerta oli itseäni 15v vanhemman naisen kanssa. Laitoin kädet hänen vyötärölleen niin tunsin sen. Hän kertoi joskus myöhemmin siitä tilanteesta ja myönsin että sähköä on.
- le maans
le_baron kirjoitti:
Toinen kerta oli itseäni 15v vanhemman naisen kanssa. Laitoin kädet hänen vyötärölleen niin tunsin sen. Hän kertoi joskus myöhemmin siitä tilanteesta ja myönsin että sähköä on.
No jos toi sykähdys on kemiaa niin tunnen samoin lähes jokaisen naisen kanssa joka antaa koskettaa:) Kun ottaa lantiosta kiinni niin on sitä sähköä ja kemiaa juu:) Mä oon vaan luullu et se sydämen lyöntejä tiivistävä, hengitystä salpaava ja hmmm sinne lisääntyvä veri on vaan seksuaalisuutta ja erotiikkaa mut se onkin kemiaa. Okei selvä. Eli kemia = haluan heti rakastella tuota
- ....................
le maans kirjoitti:
No jos toi sykähdys on kemiaa niin tunnen samoin lähes jokaisen naisen kanssa joka antaa koskettaa:) Kun ottaa lantiosta kiinni niin on sitä sähköä ja kemiaa juu:) Mä oon vaan luullu et se sydämen lyöntejä tiivistävä, hengitystä salpaava ja hmmm sinne lisääntyvä veri on vaan seksuaalisuutta ja erotiikkaa mut se onkin kemiaa. Okei selvä. Eli kemia = haluan heti rakastella tuota
Eiköhän se kemia ole sitä että MOLEMMAT tuntevat samoin, eikä vaan että jätkää panettaa?
le maans kirjoitti:
Ei noin. Ei kysymys ollut seksistä.
Mun mielestä kemioiden kohtaaminen tarkoittaa jotain syvempää kuin pelkkää seksiä.
- Kuusikymppiset
Voi rakkaus hiipienkin tulla.
Olimme tapailleet muutaman kuukauden ajan, lähinnä seksin merkeissä; kumpikaan ei siinä vaiheessa elämäänsä (toinen juuri eronnut, toinen jo vuosia sitten) olettanut kaipaavansa muuta kuin ns. yya-suhdetta.
Mutta niin vain kävi, kun siinä seksin jälkeen aina toistemme kanssa juteltiin ja pikkuhiljaa tutustuttiin, että rakkaus tuli mukaan kuvioihin - vaikka itse en alunperin olisi voinut kuvitellakaan kiinnostuvani hänenlaisestaan miehestä.
Nyt ollaan oltu jo vuosia aviossa, onnellinen eläkeläispariskunta...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481229Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101169- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753