kaverittomuus

E.N.

Olen reilu kolmekymppinen sinkkumies. Ei yhtäkään kaveria, olen todella yksinäinen. Mistä voin löytää naisen? Viihteellä käyminen ei oikein jaksa kiinnostaa ja tuskin minä mistään baarista seuraa löytäisinkään.
Alkaa tämä sinkkuus oikeasti ahdistamaan. Kohta olen niin vanha, että en edes osaisi elää suhteessa.
Miten naiset suhtaudutte kaverittomaan mieheen, jos hän muuten on normaali?

16

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikuisesti yksin...

Itse olen saanut nettideiteiltä kahdet pakit kaverittomuuden vuoksi. Prosenttina tämä on aivan valtava, koska niin harvojen kanssa pääsee edes keskustelemaan mistään.

• Lisää yritystä vaan, meidän uskollinen maahanmuuttajaporukka stadissa yrittää, tarpeeksi yrittäessään onnistuukin, aamusta iltaan meidän sossurahoilla ja onnistuu jallittamaan tyttöjä, kyllä säkin pystyt. :D Kasvata todennäköisyyksiä. :)

• piutpaut

Painukaa ny oikeesti helvettiin täältä kyselemään naisten suhtautumista kokemattomuuteen tai kaverittomuuteen. Tajuaakai tuon idioottikin,että pitävät sinua luuserina,eivätkä halua tutustua sen enempää. Valehtele, nussi, revi ja raasta. Se on se ohje jolla sinä ja kaltaises mamerot voi edes teoriassa edetä elämässä mihinkään suuntaan. Älä tuu tänne uikuttamaan mitään, mailmassa ei oo ilmaisia lounaita, eikä aitoa empätiaa, se on pelkkä typerä myytti. Kaikki ajattelee vain omaa etuaan loppujen lopuks. Et tuu ikinä naista löytämään,minä sanon sen sulle nyt ja tässä. Näen tulevaan.

• 16+3

ei vi**u mää repesin...

• Kaveriton nussimaton

Nussitko niitä vitun kavereitasi paskantaja, häh? Oletko nussija jolla on kavereita? Mitä jos joku raiskaa ja tappaa kaikki kaverisi, mitäs sitten teet paskantaja? Mitäs sitten nussit häh?

• dsjhklhkögeuaö
        Kaveriton nussimaton kirjoitti:

Nussitko niitä vitun kavereitasi paskantaja, häh? Oletko nussija jolla on kavereita? Mitä jos joku raiskaa ja tappaa kaikki kaverisi, mitäs sitten teet paskantaja? Mitäs sitten nussit häh?

Meehän runkulle niin helpottaa vajukki.

• Älyn haamu
        Kaveriton nussimaton kirjoitti:

Tämä oli sitten se empatiapläjäys. Hyvä sinä.

• 22

On normaali - no missä sinä tapaat ihmisiä, siellä tapaat naisiakin.

• tyytyväinensinkku

Vahingossa klikkasin tätä palstaa.

Tämä on sinkkupalsta mutta kaikki puhuu parisuhteista.

Outoa....

• Kaveriton nussimaton

Ei ne vittu anna jos ei ole niitä vitun kavereita. Turha edes yrittää valehdella että on kavereita, se vaatii näyttämään ne! Aina vaan tätä vitun kaveripaskaa. Vittu että en jaksa. Vitunvitunvitunvittu! VITTU!

• Riippuu täysin ihmisestä itsestään. Jos sinä annat itsestäsi vaikutelman, että olet jotenkin outo ja sinua on syytä vältellä tai hyljeksiä, todennäköisesti sua kohdellaan niin. Joku tarvitsee potkua persauksille ja ämpärillisen itsetunnon kohotusta. :)

• miten mulla välähti tästä tekstistä mielessä se dark..fear?? samaa huttua.

• Anonyymi00011
      UUSI

Menettämisen pelkoa työstämällä iho tuntuu kääntyvän kummallisesti imu-kupeiksi. Tää kuulostaa hulluta mutta niin kuulostaa se toinenkin vaihtoehto. Raskas kivi mikä heiluttelee kättä painuessaan upoksiin. "Hei me upotaan!" yritä tosta sitten piristää niin on mielenvikainen. Parempi olla siis hiljaa jäyhästi. Tehdä mitä sanoataan. "Terve militarismi!" Terve? Eikös se olekaan kiellettyä menettämisen pelkoa? Paradoksaalista juhlia musiikilla asioita missä henkilökohtaisessa omasta avaruudestasi kadott toisten musiikin, siitä se syyllisyys. Siellä on hiljaista.

• Anonyymi00014
        UUSI

Mulle samat lääkkeet... kerro reseptisi!

• Anonyymi00012
      UUSI

Mee tanssikurssille ja ala käydä lavatansseissa.

• Anonyymi00013
      UUSI

I just lost Jenna Jameson, man. Not diggin` it.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      99
      1126
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      742
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      644
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      556
    5. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      502
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      500
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      490
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      457
    9. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      41
      454
    10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      451
    Aihe