Olen reilu kolmekymppinen sinkkumies. Ei yhtäkään kaveria, olen todella yksinäinen. Mistä voin löytää naisen? Viihteellä käyminen ei oikein jaksa kiinnostaa ja tuskin minä mistään baarista seuraa löytäisinkään.
Alkaa tämä sinkkuus oikeasti ahdistamaan. Kohta olen niin vanha, että en edes osaisi elää suhteessa.
Miten naiset suhtaudutte kaverittomaan mieheen, jos hän muuten on normaali?
kaverittomuus
12
334
Vastaukset
- Ikuisesti yksin...
Itse olen saanut nettideiteiltä kahdet pakit kaverittomuuden vuoksi. Prosenttina tämä on aivan valtava, koska niin harvojen kanssa pääsee edes keskustelemaan mistään.
Lisää yritystä vaan, meidän uskollinen maahanmuuttajaporukka stadissa yrittää, tarpeeksi yrittäessään onnistuukin, aamusta iltaan meidän sossurahoilla ja onnistuu jallittamaan tyttöjä, kyllä säkin pystyt. :D Kasvata todennäköisyyksiä. :)
- piutpaut
Painukaa ny oikeesti helvettiin täältä kyselemään naisten suhtautumista kokemattomuuteen tai kaverittomuuteen. Tajuaakai tuon idioottikin,että pitävät sinua luuserina,eivätkä halua tutustua sen enempää. Valehtele, nussi, revi ja raasta. Se on se ohje jolla sinä ja kaltaises mamerot voi edes teoriassa edetä elämässä mihinkään suuntaan. Älä tuu tänne uikuttamaan mitään, mailmassa ei oo ilmaisia lounaita, eikä aitoa empätiaa, se on pelkkä typerä myytti. Kaikki ajattelee vain omaa etuaan loppujen lopuks. Et tuu ikinä naista löytämään,minä sanon sen sulle nyt ja tässä. Näen tulevaan.
- 16+3
ei vi**u mää repesin...
- Kaveriton nussimaton
Nussitko niitä vitun kavereitasi paskantaja, häh? Oletko nussija jolla on kavereita? Mitä jos joku raiskaa ja tappaa kaikki kaverisi, mitäs sitten teet paskantaja? Mitäs sitten nussit häh?
- dsjhklhkögeuaö
Kaveriton nussimaton kirjoitti:
Nussitko niitä vitun kavereitasi paskantaja, häh? Oletko nussija jolla on kavereita? Mitä jos joku raiskaa ja tappaa kaikki kaverisi, mitäs sitten teet paskantaja? Mitäs sitten nussit häh?
Meehän runkulle niin helpottaa vajukki.
- Älyn haamu
Kaveriton nussimaton kirjoitti:
Tämä oli sitten se empatiapläjäys. Hyvä sinä.
- 22
On normaali - no missä sinä tapaat ihmisiä, siellä tapaat naisiakin.
- tyytyväinensinkku
Vahingossa klikkasin tätä palstaa.
Tämä on sinkkupalsta mutta kaikki puhuu parisuhteista.
Outoa.... - Kaveriton nussimaton
Ei ne vittu anna jos ei ole niitä vitun kavereita. Turha edes yrittää valehdella että on kavereita, se vaatii näyttämään ne! Aina vaan tätä vitun kaveripaskaa. Vittu että en jaksa. Vitunvitunvitunvittu! VITTU!
Riippuu täysin ihmisestä itsestään. Jos sinä annat itsestäsi vaikutelman, että olet jotenkin outo ja sinua on syytä vältellä tai hyljeksiä, todennäköisesti sua kohdellaan niin. Joku tarvitsee potkua persauksille ja ämpärillisen itsetunnon kohotusta. :)
miten mulla välähti tästä tekstistä mielessä se dark..fear?? samaa huttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18313718
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402863Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721707Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525