Olin sinun miehesi salarakas 7kk, ystävä vuosia ennen suhdetta, jo ennen kuin sinusta tuli uusi vaimo. Seksi muutti meidän suhteen, muutti hänet, lopulta menetin hänet sekä ystävänä että rakastajana. Haluaisin kertoa sinulle kaiken, mutta en voi. Miksi haluan ketoa? Koska jättäisit hänet varmasti. Miksi en voi kertoa? Koska en saisi häntä kuitenkaan. Ainakin nyt hän on onnellinen ja minulla on toivoa, että hän on ystäväni taas, joskus.
Vaimo...
16
639
Vastaukset
- löydät oikean vielä
kiitä itseäsi, ette ala perään haikailemaan, et syyllisty toisen parisuhteen rikkojaksi, siitä ei hyvää seuraa..
- eräs.
Mene sinä hurskastelemasta muualle. Ei paina paljoa jos miehen suhde rikkoontuu, kun mies käsittelee muita kuin paskaa ja ilmaa.
- KaunisOnnellinen
Tuo voisi olla miltei minun kirjoittamani paitsi että jätin miehen, en huolinut häntä enää edes ystäväkseni ja toivoin että paljastuttuaan puoliso ottaisi hänet takaisin kuten tekikin. Pettäjällä ei ole sijaa elämässäni millään tasolla vaikka mies yritti luikerrella yhä uudelleen ja uudelleen luokseni ja toista toivoo yhä.
- 20+3
Kerro tästä tapauksesta lisää.
- palaneenkäry
Taitaa olla mies itse joka teki aloituksen, kakkosen jättämä.. selvää mustamaalaamista ja oman itsensä pelastamisyritystä.
- i tella
Sorry it´s done. Selitä loput. Laitoin vain olennaisen. Nyt sinulla on mahdollisuus olla rehellinen. Hahaa. Ei taida onnistua.
- Kokenut...
Salasuhteita tulee ja menee. Ne kuuluvat elämänmenoon. Olen itsekin sortunut. Periaatteeni oli jo ennen avioliittoni ulkopuolista suhdetta, että niistä ei sitten huudella - ovat omia tai ystävien. Eli en missään tapauksessa käräyttäisi ketään, enkä moista toivo myös omalle osalleni, sillä kukaan ulkopuolinen ei voi tietää toisten avioliittojen tilasta, mahdollisista sopimuksista tms. Ylipäätään asia ei kuuluu kenellekään.
Usein puolisolle ilmoittajilla on jokin oma lehmä ojassa. Se voi olla katkeroituneen kakkosen kosto, oman elämänsä luusereitten ähäkutti-juttu tms. Aina se on kuitenkin väärin!
Puolisoni kertoi jokin aika sitten oltuaan viikonloppua viettämässä "ystäviemme" kanssa, että nämä olivat kertoneet minulla olleen suhde vuosia sitten. Olen hämmästynyt, että miksi olivat kertoneet. Voisin kostaa kertomalla heidän tempauksistaan, joista ovat minulle avautuneet. En kuitenkaan niin tee, koska se olisi raukkamaista. Ja Väärin.
Mitenkö puolisoni reagoi. Fiksusti. Ei numeroa, Ei tenttiä. "Jos jotain on ollut, niin en halua tietää." Annoin ymmärtää koko jutun olevan pelkkää fuulaa. Siihen se jäi ja arkemme jatkuu kuten ennenkin. Olen nainut oikeanlaisen ihmisen.- 7+2
Edelliselle. Miksi ihmeessä väitit puolisollesi että jutu ei ollut totta? Eikö suhteenne olekaan niin hyvä ja varma?
- Ei tuu ei mee
"Salasuhteita tulee ja menee."
On ihan sun omaa juttua. Ei tule eikä mene rehellisellä. Ajatuksesi ovat niin hakoteillä vuosia jatkuneen epärehellisyyden vuoksi, että susta ystäväsi toimivat väärin, et sinä itse. Puolisosi herää vielä, kaikki petetyt heräävät, kunhan ovat ensin prosessoineet omat ajatuksensa, siihen voi mennä aikaa. - vinkvinkk
..eli todennäköisesti samanlaisen kuin itse olet. Paatuneen pettäjän.
- kääk1
Törkeästi mies sinua kohtelee, johon olet rakastunut. Toivon että löydät sillä aikaa muuta seuraa, kun mies on poissa. Ehkä mies on vain komea kuori, ja persoona onkin jotain muuta, mitä unissa näkee. Usein näkee toisessa potentiaalin, mutta oikeasti hän onkin heikko tavallinen ihminen. Ei ehkä kannata palvoa pinnallisuutta.
- kääk1
Hän hyväksikäytti ja viskasi pois? Kuin ei olisi koskaan tuntenutkaan. Kylmempiä miehiä saa hakea. Vaimo vaan kiinnostaa ja oma napa.
- flunssa-lasse
Tottakai vaimo kiinnostaa, muun ei tarviikaan.Vaimon kanssa ollaan naimisissa, muu on huvitusta
- ei paluuta
Toiveajattelulta kuulostaa...Kakkonen on jossain vaiheessa niin epätoivoinen, ettei muu kuin lähestymiskiellolla uhkaaminen pudota häntä maan pinnalle. Meidän perheen "ystävä": vaihdevuosissa oleva mummo yritti vielä ennen joulua lähetellä viestejä, vaikka suhde oli irtisanottu paria kuukautta aikaisemmin, Oma mies mitä herttaisin: tekee kotihommat, että vaimo saa rauhassa olla yrittäjänä. Yrittää sitten siinä sivussa muutakin...Ei häpeää omien lasten edessä. Keskustelin hänen miehensä kanssa ja hattua nostan, jos jaksaa jatkaa sitä liittoa. Omaani en jatkanut.
- Missä nää on hei?
Itsetunto? Itsearvostus? Omatunto? Omanarvontunto? Itsepuolustus? Itsesuojelu? Puhumattakaan edes anteeksipyynnön tai hyvityksen vaatimisesta häneltä, joka kohteli sinua väärin.
- Sitä saa mitä tilaa
Jos tilaa itselleen onnettomuutta "kaveeraamalla" varatun miehen kanssa tämän vaimon selän takana, niin epäonnea myös saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928