Moi oon siis 13 ( ja puol) vuotias poika ja kysyisin että onko tee poltettavaksi vaarallista? Siis en itse sitä vetele mutta kaverit vetelevät ja ajattelin itsekkin ku väittävät olenvan vaaratonta. Kiitos etukäteen :)
Tee Tupakka.
32
7324
Vastaukset
- SmokeTea
Vielä lisäisi. Että polttavat ihan sillee et käärii muistilappuun ja pumpulii toiseepäähä :)
- homettakii on
Tee tupakkas paremminkin vanhoista tampaxeista tulle paremmat kiksit ja on terveellisempääkin
- teevituntupakka
Mitä vittua tampponeista tulee varmaan paremmat kiksit?!
- SmokeTea
Mitä on tempakx? :O en oo ennen kuullukkaa
- teesankari
Tampax on tamppooni. Mutta edellinen taisi tarkoittaa että käyttäisit filtterinä sitä? Missä siis on hometta? WUT?
- Michel Télo
Ou if ai kats juu
- vitun kakara
Miksi pitäisi polttaa jotain TEETÄ? Siinä ei ole mitään joka aiheuttaa riippuvuutta saatika hyvää oloa. Itse en ikinä tyylipolttaisi, enkä varsinkaan menis leikkimään keuhkojen kanssa, olkoot kuinka vain teetä. Teetä JUODAAN eikä polteta.
- Anonyymi
Teessä on kofeiinia ja pieniä määriä nikotiinia ni kyl kai siitäki ihan kivan olon saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teessä on kofeiinia ja pieniä määriä nikotiinia ni kyl kai siitäki ihan kivan olon saa.
Juokaapa teetä mieluummin kuin alkoholia, jos siitä hyvä olo tulee.
Terveellisempää se ainakin on.
Teessä on se huono puoli, jos sitä juo usein, hampaat voi tummua ajan myötä.
- Sinä siinä
Haista paska teetä henkee ja veree, rööki roskii ja meree
- Hahah
Oo vitu pelle hiljaa
- Eivarmaa
Ei oo varmaa myrkyllist
- Sisisisisi
Ei varmA myrkyllistä
- thuvu
Teetupakka ei ole vaarallista koska siinä ei ole nikottinia, tervaa tai muita kemiallisia aineita. Mutta niitä ei kannata vetää montaa päivässä koska voi tulla keuhkoputkentulehdus.
- hyväpepputupakalla
Ne on vaarattomii oon 14 ja oon vedelly mut kuiva heinä on parempi ku tee tippuu helposti ha sammuu,ei pala kunnol,filtterinä esim teesussin teippaa kii tai vanulappu,puikko,tai pumpuli,ite veän heinää se on hyvää,se toimii jotenki bongissaki
- juuuuuup
mitä paperii äytätte siinä et voikose ollla niiku iha normaalii paperii
- TeeTupakka
Voi siinä olla normaali paperi itse olen ainakin tehnyt niin
- Anonyymi
Ite käytän rizla filttereitä ja tupakankäärintäpaperii mut jos ei saa mistään nii kai paperiki käy
- Ratchet101
Ite oon nyt ihan kauhees rahapulas ja tumpitki on loppu nii oon pari kääriny raamatusta otettuun paperiin teestä koska oon tapapolttaja. Kyl se menee mut maistuu paskalle. Pitää kailähtee tumppia keräämää
- TeeaTupakka
Suosittelen polttamaan vihreetä teetä koska se on parasta.
- sähkörööki1
Onko ?
- Feeniksin_kyynel
Kun mikä tahansa asia palaa, syntyy savua, koska palaminen on epätäydellistä. Tässä savussa on erilaisia myrkkyjä, jotka pidemmällä aikavälillä vaikuttavat luonnollisesti keuhkoihin. Ihmisiä kuolee savuun joka hetki. Ensinnäkin tulipalossa ei yleensä kuolla liekkeihin, vaan savun hengittämiseen. Toiseksi, vaikka polttaisi kuinka terveellistä tupakkaa tai sähkötupakkaa tai mitä tahansa, joka tapauksessa tuotteena syntyy savua. Sitä ei voi paeta.
- sähkörööki1
Öö tota sähköröökissä tulee höyryä eikä savua.
- Anonyymi
sähkörööki1 kirjoitti:
Öö tota sähköröökissä tulee höyryä eikä savua.
Joissain sähkötupakan aromeissa voi olla haitallisia aromeja mm. diatsetyyli, joka mahdollisesti röökiäkin haitallisempaa keuhkoille. Sitten on vielä höyrystyvä muovi pössytimen osissa, joten en suosittele tätäkään.
- TeeTupakka
Tai oikeestaan siinä kannattaa olla mahdollisimman kevyttä paperia vaikka kuitti ihan sama.
- Anonyymi
minttu tee on parasta, ite poltsn teetä mut siit ei mun mielest käy mitään
- Anonyymi
Ite teen jointi
- Anonyymi
Ite käärin rizlaan ja laitan filun sinne. Toimii ku oikee rööki mut ei tuu Riippuvuutta (:
- Anonyymi
Mutta voiko polttaa teetä niinku polttaa sillee että laittaa ihan tulostin paperia vai onko kuitit parempia
- Anonyymi
Saanko kysyä miten helvetissä semmosen käärii
- Anonyymi
Emmä tiiä ihan itekki kokeillu mut millasta paperii käytät ku mä käytän vaa iha normi paperii😭💀
- Anonyymi
Kun tämä aloittaja (silloin 13v poika) lukee näitä kymmenisen vuotta vanhoja viestejään, voi hän kokea suurta myötähäpeää ja saada mahdollisesti myös paniikkikohtauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995