Tee Tupakka.

SmokeTea

Moi oon siis 13 ( ja puol) vuotias poika ja kysyisin että onko tee poltettavaksi vaarallista? Siis en itse sitä vetele mutta kaverit vetelevät ja ajattelin itsekkin ku väittävät olenvan vaaratonta. Kiitos etukäteen :)

32

6383

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SmokeTea

      Vielä lisäisi. Että polttavat ihan sillee et käärii muistilappuun ja pumpulii toiseepäähä :)

    • homettakii on

      Tee tupakkas paremminkin vanhoista tampaxeista tulle paremmat kiksit ja on terveellisempääkin

      • teevituntupakka

        Mitä vittua tampponeista tulee varmaan paremmat kiksit?!


    • SmokeTea

      Mitä on tempakx? :O en oo ennen kuullukkaa

      • teesankari

        Tampax on tamppooni. Mutta edellinen taisi tarkoittaa että käyttäisit filtterinä sitä? Missä siis on hometta? WUT?


    • Michel Télo

      Ou if ai kats juu

    • vitun kakara

      Miksi pitäisi polttaa jotain TEETÄ? Siinä ei ole mitään joka aiheuttaa riippuvuutta saatika hyvää oloa. Itse en ikinä tyylipolttaisi, enkä varsinkaan menis leikkimään keuhkojen kanssa, olkoot kuinka vain teetä. Teetä JUODAAN eikä polteta.

      • Anonyymi

        Teessä on kofeiinia ja pieniä määriä nikotiinia ni kyl kai siitäki ihan kivan olon saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teessä on kofeiinia ja pieniä määriä nikotiinia ni kyl kai siitäki ihan kivan olon saa.

        Juokaapa teetä mieluummin kuin alkoholia, jos siitä hyvä olo tulee.
        Terveellisempää se ainakin on.
        Teessä on se huono puoli, jos sitä juo usein, hampaat voi tummua ajan myötä.


    • Sinä siinä

      Haista paska teetä henkee ja veree, rööki roskii ja meree

      • Hahah

        Oo vitu pelle hiljaa


    • Eivarmaa

      Ei oo varmaa myrkyllist

    • Sisisisisi

      Ei varmA myrkyllistä

      • thuvu

        Teetupakka ei ole vaarallista koska siinä ei ole nikottinia, tervaa tai muita kemiallisia aineita. Mutta niitä ei kannata vetää montaa päivässä koska voi tulla keuhkoputkentulehdus.


    • hyväpepputupakalla

      Ne on vaarattomii oon 14 ja oon vedelly mut kuiva heinä on parempi ku tee tippuu helposti ha sammuu,ei pala kunnol,filtterinä esim teesussin teippaa kii tai vanulappu,puikko,tai pumpuli,ite veän heinää se on hyvää,se toimii jotenki bongissaki

    • juuuuuup

      mitä paperii äytätte siinä et voikose ollla niiku iha normaalii paperii

      • TeeTupakka

        Voi siinä olla normaali paperi itse olen ainakin tehnyt niin


      • Anonyymi

        Ite käytän rizla filttereitä ja tupakankäärintäpaperii mut jos ei saa mistään nii kai paperiki käy


    • Ratchet101

      Ite oon nyt ihan kauhees rahapulas ja tumpitki on loppu nii oon pari kääriny raamatusta otettuun paperiin teestä koska oon tapapolttaja. Kyl se menee mut maistuu paskalle. Pitää kailähtee tumppia keräämää

    • TeeaTupakka

      Suosittelen polttamaan vihreetä teetä koska se on parasta.

      • sähkörööki1

        Onko ?


    • Feeniksin_kyynel

      Kun mikä tahansa asia palaa, syntyy savua, koska palaminen on epätäydellistä. Tässä savussa on erilaisia myrkkyjä, jotka pidemmällä aikavälillä vaikuttavat luonnollisesti keuhkoihin. Ihmisiä kuolee savuun joka hetki. Ensinnäkin tulipalossa ei yleensä kuolla liekkeihin, vaan savun hengittämiseen. Toiseksi, vaikka polttaisi kuinka terveellistä tupakkaa tai sähkötupakkaa tai mitä tahansa, joka tapauksessa tuotteena syntyy savua. Sitä ei voi paeta.

      • sähkörööki1

        Öö tota sähköröökissä tulee höyryä eikä savua.


      • Anonyymi
        sähkörööki1 kirjoitti:

        Öö tota sähköröökissä tulee höyryä eikä savua.

        Joissain sähkötupakan aromeissa voi olla haitallisia aromeja mm. diatsetyyli, joka mahdollisesti röökiäkin haitallisempaa keuhkoille. Sitten on vielä höyrystyvä muovi pössytimen osissa, joten en suosittele tätäkään.


    • TeeTupakka

      Tai oikeestaan siinä kannattaa olla mahdollisimman kevyttä paperia vaikka kuitti ihan sama.

    • Anonyymi

      minttu tee on parasta, ite poltsn teetä mut siit ei mun mielest käy mitään

      • Anonyymi

        Ite teen jointi


    • Anonyymi

      Ite käärin rizlaan ja laitan filun sinne. Toimii ku oikee rööki mut ei tuu Riippuvuutta (:

    • Anonyymi

      Mutta voiko polttaa teetä niinku polttaa sillee että laittaa ihan tulostin paperia vai onko kuitit parempia

    • Anonyymi

      Saanko kysyä miten helvetissä semmosen käärii

    • Anonyymi

      Emmä tiiä ihan itekki kokeillu mut millasta paperii käytät ku mä käytän vaa iha normi paperii😭💀

    • Anonyymi

      Kun tämä aloittaja (silloin 13v poika) lukee näitä kymmenisen vuotta vanhoja viestejään, voi hän kokea suurta myötähäpeää ja saada mahdollisesti myös paniikkikohtauksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe