Tee Tupakka.

SmokeTea

Moi oon siis 13 ( ja puol) vuotias poika ja kysyisin että onko tee poltettavaksi vaarallista? Siis en itse sitä vetele mutta kaverit vetelevät ja ajattelin itsekkin ku väittävät olenvan vaaratonta. Kiitos etukäteen :)

32

7324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SmokeTea

Vielä lisäisi. Että polttavat ihan sillee et käärii muistilappuun ja pumpulii toiseepäähä :)

• homettakii on

Tee tupakkas paremminkin vanhoista tampaxeista tulle paremmat kiksit ja on terveellisempääkin

• teevituntupakka

Mitä vittua tampponeista tulee varmaan paremmat kiksit?!

• SmokeTea

Mitä on tempakx? :O en oo ennen kuullukkaa

• teesankari

Tampax on tamppooni. Mutta edellinen taisi tarkoittaa että käyttäisit filtterinä sitä? Missä siis on hometta? WUT?

• Michel Télo

Ou if ai kats juu

• vitun kakara

Miksi pitäisi polttaa jotain TEETÄ? Siinä ei ole mitään joka aiheuttaa riippuvuutta saatika hyvää oloa. Itse en ikinä tyylipolttaisi, enkä varsinkaan menis leikkimään keuhkojen kanssa, olkoot kuinka vain teetä. Teetä JUODAAN eikä polteta.

• Anonyymi

Teessä on kofeiinia ja pieniä määriä nikotiinia ni kyl kai siitäki ihan kivan olon saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teessä on kofeiinia ja pieniä määriä nikotiinia ni kyl kai siitäki ihan kivan olon saa.

Juokaapa teetä mieluummin kuin alkoholia, jos siitä hyvä olo tulee.
        Terveellisempää se ainakin on.
        Teessä on se huono puoli, jos sitä juo usein, hampaat voi tummua ajan myötä.

• Sinä siinä

Haista paska teetä henkee ja veree, rööki roskii ja meree

• Hahah

Oo vitu pelle hiljaa

• Eivarmaa

Ei oo varmaa myrkyllist

• Sisisisisi

Ei varmA myrkyllistä

• thuvu

Teetupakka ei ole vaarallista koska siinä ei ole nikottinia, tervaa tai muita kemiallisia aineita. Mutta niitä ei kannata vetää montaa päivässä koska voi tulla keuhkoputkentulehdus.

• hyväpepputupakalla

Ne on vaarattomii oon 14 ja oon vedelly mut kuiva heinä on parempi ku tee tippuu helposti ha sammuu,ei pala kunnol,filtterinä esim teesussin teippaa kii tai vanulappu,puikko,tai pumpuli,ite veän heinää se on hyvää,se toimii jotenki bongissaki

• juuuuuup

mitä paperii äytätte siinä et voikose ollla niiku iha normaalii paperii

• TeeTupakka

Voi siinä olla normaali paperi itse olen ainakin tehnyt niin

• Anonyymi

Ite käytän rizla filttereitä ja tupakankäärintäpaperii mut jos ei saa mistään nii kai paperiki käy

• Ratchet101

Ite oon nyt ihan kauhees rahapulas ja tumpitki on loppu nii oon pari kääriny raamatusta otettuun paperiin teestä koska oon tapapolttaja. Kyl se menee mut maistuu paskalle. Pitää kailähtee tumppia keräämää

• TeeaTupakka

Suosittelen polttamaan vihreetä teetä koska se on parasta.

• sähkörööki1

Onko ?

• Feeniksin_kyynel

Kun mikä tahansa asia palaa, syntyy savua, koska palaminen on epätäydellistä. Tässä savussa on erilaisia myrkkyjä, jotka pidemmällä aikavälillä vaikuttavat luonnollisesti keuhkoihin. Ihmisiä kuolee savuun joka hetki. Ensinnäkin tulipalossa ei yleensä kuolla liekkeihin, vaan savun hengittämiseen. Toiseksi, vaikka polttaisi kuinka terveellistä tupakkaa tai sähkötupakkaa tai mitä tahansa, joka tapauksessa tuotteena syntyy savua. Sitä ei voi paeta.

• sähkörööki1

Öö tota sähköröökissä tulee höyryä eikä savua.

• Anonyymi
        sähkörööki1 kirjoitti:

Öö tota sähköröökissä tulee höyryä eikä savua.

Joissain sähkötupakan aromeissa voi olla haitallisia aromeja mm. diatsetyyli, joka mahdollisesti röökiäkin haitallisempaa keuhkoille. Sitten on vielä höyrystyvä muovi pössytimen osissa, joten en suosittele tätäkään.

• TeeTupakka

Tai oikeestaan siinä kannattaa olla mahdollisimman kevyttä paperia vaikka kuitti ihan sama.

• Anonyymi

minttu tee on parasta, ite poltsn teetä mut siit ei mun mielest käy mitään

• Anonyymi

Ite teen jointi

• Anonyymi

Ite käärin rizlaan ja laitan filun sinne. Toimii ku oikee rööki mut ei tuu Riippuvuutta (:

• Anonyymi

Mutta voiko polttaa teetä niinku polttaa sillee että laittaa ihan tulostin paperia vai onko kuitit parempia

• Anonyymi

Saanko kysyä miten helvetissä semmosen käärii

• Anonyymi

Emmä tiiä ihan itekki kokeillu mut millasta paperii käytät ku mä käytän vaa iha normi paperii😭💀

• Anonyymi

Kun tämä aloittaja (silloin 13v poika) lukee näitä kymmenisen vuotta vanhoja viestejään, voi hän kokea suurta myötähäpeää ja saada mahdollisesti myös paniikkikohtauksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1449
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1318
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1240
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      151
      1209
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1178
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1103
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      995
    Aihe