Uinnin vaikutus hartioihin

Kunto Uimari

Miksi leventää?

14

2837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fff e

Ei levennä, selkä levenee kun uinti on periaatteessa selkäliikkeitä salilla. Hartiat ei kyll lvene kun pitäis lustonkin levetä. Ei vaikka alottais nassikkana.

• Luusto levenee

nimenomaan kun uinti aloitetaan varhaislapsuudessa. Uintiharjoittelu kasvuiässä muokkaa muokkaa myös luustoa,aikuisena enää lihaksia siiihen päälle. Kaikilla kilpauimareilla on rakenteellisesti leveät hartiat ilman selkälihaksiakin. Tämän nyt näkee sokeakin.

• Miksi leventää
        Luusto levenee kirjoitti:

nimenomaan kun uinti aloitetaan varhaislapsuudessa. Uintiharjoittelu kasvuiässä muokkaa muokkaa myös luustoa,aikuisena enää lihaksia siiihen päälle. Kaikilla kilpauimareilla on rakenteellisesti leveät hartiat ilman selkälihaksiakin. Tämän nyt näkee sokeakin.

luustoa?

• Loskerrr
        Luusto levenee kirjoitti:

Oisko niin, että leveäharteiset menestyy uinnissa, siksi menestyvillä uimareilla on leveät hartiat, niitä kapeaharteisia uimareita emmä näe pärjäämässä alalla.

• No ihan kaikilla
        Loskerrr kirjoitti:

Oisko niin, että leveäharteiset menestyy uinnissa, siksi menestyvillä uimareilla on leveät hartiat, niitä kapeaharteisia uimareita emmä näe pärjäämässä alalla.

elämänsä uintia harrastaneilla on rakenteelisesti leveät hartiat vaikka eivät lajissaan olisi menestyneetkään.

• uintikakkahomo

Koska uinti kerää kakkaa pyllyyn.

• Koskamävoin

Itse olen harrastanut uintia jo kohta 10 vuotta ja hartiat on alkanut vasta kilpauinnin puolella levenemään kun on tullut lihasta paljon lisää ja kun on jo siinä iässä että muutenkin keho muuttu niin hartiat jo siinä levenee

• aitoBlueteam

meitsiltä tulee pyllystä hernekeittoa

• Karavaasetnophat

Mulla uinti vaikeaa kun on paha ilmakives. Tuppaa olemaan nostetta kroolatessa kun kives pyrkii väkisin pintaan. Selkäuinti sujuu helpommin.

• aitoBlueteam

nyt peräröörini on päässyt parempaan paikkaan

autuaammille metsästysmaille

ei ole perärööriä enää

• Mulliganonkova

Minne se nyrkki nyt pannaan?

• aitoBlueteam

sanoppa se

• FSDFSFSAFD

ALTAASSA ON RIPULIA NIIN SE KASVATTAA

• tältänäyttää

Katsokaapa uimareita laajemmin ,rintakehää. Kun ajattelee että keuhkot laajenisi tuossa lajissa niin katsokaapaa kaikkia tarkemmin,rintakehä litistyy ei tosiaan laajenee niin kuin useimmilla urheilijoilla,eli sivusta katsottuna ne on litteitä lankkuja,se vie siis rinnan kaarevuuden tipotiehen tuo laji,litistyy.

Rinta ei ole avara niin kuin luulisi ,esim:joku nostelija tai vastaavilla on.Hartiat on leveitä usein miten mutta rinta on kehittymätön latistunut littana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5145
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3678
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1524
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1411
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1302
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1208
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1127
    Aihe