Olen heinäkuussa 15 vuotta täyttävä tyttö.
Kirjoitan tätä nyt kiireessä ja paniikissa..
Olin ensimmäisessä yhdynnässäni, pelkään että saatan ehkä tulla raskaaksi.
Ja kuten otsikosta näkyy, ehkäisy oli unohtunut...
En tiedä, pääsen vasta huomenissa aamupäivällä kylille, myydäänkö minulle je-pillereitä apteekissa, vaikka en olekkaan vielä 15?
Menkat alkoivat minulla viikkoa ennen kun täytin 13, ja ne eivät ole vielä ihan täsmälliset..
Mitä eri merkkejä oli, ja paljonko maksaa? Mitä suosittelisitte minulle?
Ensimmäinen kerta, kondomi unohtui muualle
4
537
Vastaukset
- mr
Valitettavasti reseptivapaan jälkiehkäisypillerin voi ostaa vain jos on täyttänyt 15 vuotta, sitä nuorempien pitää saada resepti lääkäriltä. Eli ota yhteys lääkäriin mahdollisimman pian. Tässä linkki jossa tietoa jälkiehkäisystä: http://www.vaestoliitto.fi/nuoret/ehkaisy/raskaudenehkaisy/ehkaisynpettaminen/
- apua tarvitseva!
Roskis o oikee ve. Itkuvauvvoille ;););););
- apua tarvitseva!
Noniin kortsun sisältö alkoi taas itkeä, ei ois pitänyt nussii :(
- Voi näitä viestejä..
Mene heti, siis heti lääkäriin! Vaikks saisit je-pillerin ja ottaisit sen, niin mene silti lääkäriin, jotta voidaan varmistaa ettet tule raskaaksi. Olet aivan liian nuori äidiksi, ihan pikkulapsi vielä.
Seksiä sinun ei kannata harrastaa, kun et pysty hoitamaan ehkäisyä etkä lasta. Siis mikä hiton älynväläys panna paljaalla, oletteko ihan idiootteja? Poika sietäisi pistää loppuiäksi kotiarestiin. On ihan hirveä teko laittaa yläasteikäinen lapsi raskaaksi.
Muuten, jos poikaystäväsi on täysi-ikäinen, niin hän saa vankilatuomion, jos jää kiinni seksin harrastamasesta alle 16-vuotiaan kanssa. Rikosnimike on lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667