Mikä mahtaa olla työn sisältö joensuun kaupungin puistotöissä. Kuinka pitkiä päiviä siellä tehdään? Millainen on palkka? Onks työ rankkaa, voiko loikoilla yhtään? Onko joku ollut joskus siel töissä?
Joensuun kaupungin kesätyöt 2012
7
519
Vastaukset
- kesäduuniin!!!!
Turha enää kysellä. Kaupungin kesätyöt on jo jaettu.
- fgg
fg
- retyfs
sitä suuremmalla syyllä. Pääsin sinne. Kysymys pätee edelleen.
- Vanha kesätyöntekijä
Ite olin pari viikkoa puistohommissa Joensuun kaupungilla. Päivät oli normityöpäivän mittaisia, olisko työaika ollut 7-15 tai 8-16, en oo ihan varma. Palkka oli musta tosi huono, alle 800 kuussa, mutta tästä on jo useempi vuosi, joten toivottavasti on noussut edes vähän. Rankkaahan tuo työ on, eikä työpaikalla nyt yleensäkään loikoilla, täh? Aika helposti kiinni jää, jos ei töitään saa tehtyä, ja sillon kannattaa miettiä, onko toi työ sulle sopiva.
- Epätoivoinen?
Onko kaikki Joensuun kaupungin kesätyöpaikat jo jaettu? Millonka saitte kutsun haastatteluun? Itse hain päiväkotiin töihin. Onko turha enää haaveilla kesätyöpaikasta?
- Vanha kesätyöntekijä
Mulla soitettiin kerran peruustuspaikasta vasta kesäkuussa, ja elokuussa alko työt.
- kiejoe
itse olin joku vuosi sitten takaperin kaupungin hommissa ajamassa nurmikkoa. homma oli ihan leikkiä ensimmäisen viikon jälkeen, kun koululaiset tajuavat, ettei vakinainen henkilökunta oikee osaa antaa riittävän vaativia tehtäviä. Jotkut hommat saa valmiiksi jo aamupäivällä vaikka niihin olisi varattu koko päivä. lepposia hommia::D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022