Joensuun kaupungin kesätyöt 2012

dfhh

Mikä mahtaa olla työn sisältö joensuun kaupungin puistotöissä. Kuinka pitkiä päiviä siellä tehdään? Millainen on palkka? Onks työ rankkaa, voiko loikoilla yhtään? Onko joku ollut joskus siel töissä?

7

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesäduuniin!!!!

Turha enää kysellä. Kaupungin kesätyöt on jo jaettu.

• fgg

fg

• retyfs

sitä suuremmalla syyllä. Pääsin sinne. Kysymys pätee edelleen.

• Vanha kesätyöntekijä

Ite olin pari viikkoa puistohommissa Joensuun kaupungilla. Päivät oli normityöpäivän mittaisia, olisko työaika ollut 7-15 tai 8-16, en oo ihan varma. Palkka oli musta tosi huono, alle 800 kuussa, mutta tästä on jo useempi vuosi, joten toivottavasti on noussut edes vähän. Rankkaahan tuo työ on, eikä työpaikalla nyt yleensäkään loikoilla, täh? Aika helposti kiinni jää, jos ei töitään saa tehtyä, ja sillon kannattaa miettiä, onko toi työ sulle sopiva.

• Epätoivoinen?

Onko kaikki Joensuun kaupungin kesätyöpaikat jo jaettu? Millonka saitte kutsun haastatteluun? Itse hain päiväkotiin töihin. Onko turha enää haaveilla kesätyöpaikasta?

• Vanha kesätyöntekijä

Mulla soitettiin kerran peruustuspaikasta vasta kesäkuussa, ja elokuussa alko työt.

• kiejoe

itse olin joku vuosi sitten takaperin kaupungin hommissa ajamassa nurmikkoa. homma oli ihan leikkiä ensimmäisen viikon jälkeen, kun koululaiset tajuavat, ettei vakinainen henkilökunta oikee osaa antaa riittävän vaativia tehtäviä. Jotkut hommat saa valmiiksi jo aamupäivällä vaikka niihin olisi varattu koko päivä. lepposia hommia::D:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27