Näitä vapaita kauniita naisia Ei näy baarissa, netissä, kadulla, töissä, ulkomailla eikä kaupassa. Kuuhun seuraavaksi?
Miksi kaikki kauniit naiset ovat varattuja?
32
855
Vastaukset
- poikamiess
Mistä miitä naisia suhteisiin löytää? EN ole löytänyt yli 30 vuotisen elämäni aikana ainuttakaan? Milla tavalla nainen isketään?
- KokenutKasarimiäs
Jos suomessa yrittää iskeä naista, nainen kokee sen ahdisteluksi ja nostaa syytteen :) parempi siis odottaa että nainen tekisi SELKEÄN aloitteen. Ja naiset: mies voi pelästyä sitä 1. yritystä. älä siis luovuta, jos ei heti tapahdu mitään.
- Parisuhteessa
Oletko tosiaan sitä mieltä, että naisia tulee hakemalla hakea. Voi surkeus, nehän kävelee syliin hakemattakin. Mutta hae sinä vaan, mutta luulen, että haet vielä joulunakin. Jos pidät rimasi riittävän alhaalla, saat heti jonkun "ravunsyötin" sänkyysi saakka. Onnea ja hyvästi.
- GretaG.
Täytyy sanoa, että tuo ulkonäkökeskeisyys johtuu ehkä pohjimmiltaan siitä "perhosia vatsasssa" tunteesta. Tiedäthän, jos itse näät todella kauniin tytön, joka on karismaattinen jne. Tosi monet nuoret naiset kuitenkin huolehtii omasta ulkonäöstään ja osoittavat sillä monia asioita, esim. itse väitän tunnistavani toisen vaatetuksesta ja tyylistä muutoinkin tosi paljon kiinnostuksen kohteita, harrastuksia ja musamakua...Kun mies sitten on lajissaan juoksulenkkarit aina jalassa, tukka vuodelta -90 ja vaatteet vähän sinnepäin, niin se vain on jotenkin luotaantyöntävää. Saman fiiliksen kyllä aiheuttaa liikaakin laittautuneet, ts. ehkä naiset hakevat sellaista "perus-siisteyttä" ja jonkinlaista mielenkiintoa MYÖS (ei vain ja ainoastaan) ulkonäköä kohtaan. Niin ja tosiaan se ulkonäkö on oikeasti pikkuseikka loppujenlopuksi. Junttimaista käytöstä, tyhmyyttä ja lapsellisuutta ei pelasta mikään nätti naama.
Itse olen tosi pettynyt, kun ei tästä maasta tunnu löytyvän nuoristakaan sellaista pilke silmäkulmassa-meininkiä; osa on tosi "olevinaan" ja tietoisia omasta paremmuudestaan ja osa miehistä sitten päättää lähestyä lääppimällä ja puhumalla alentavasti. Baareissa yleensä ne kamalimmat örveltäjät tulevat juttelemaan ja ne mukavat ja tavalliset valitsevat sitten astetta kauniimman kaverini, vaikken itsekään ruma ole :D mutta niin se vaan menee. Viidakon lait näyttäisi olevan voimissaan. - vip
Koittakaa nyt ymmärtää, ettei naisia "löydetä", vaan ne joko tulee elämääsi luonnollisesti, ja aivan missä tilanteessa tahansa, tai sitten ei tule. Mutta unohtakaa helvetissä tuo sana "löytää". Esineellistätte liikaa naista.
- dgbtju
Mitä tarkoittaa että nainen tulee elämääni luonnollisesti?
En ole sellaisessa työssä jossa tapaisi vastakkaisen sukupuolen edustajia. Minulla ei ole sellaista harrastusta jossa naisia tapaisi. Kaveripiirini on se sama joka se on aina ollut. Ei sen kautta naisia tapaa. En käy baareissa koska en juo alkoholia.
Mitä kautta niiden naisten siis pitäisi tulla elämääni luonnollisesti?
Senkö varaan pitäisi laskea että jonain päivänä se oikea tulee kadulla luokseni juttelemaan ja ehdottaa treffejä? Sekö on luoonnollinen tapa? - Hölökyn kölökyn
Taas tuota naisnäkökulmaa että "asiat vain tapahtuu luonnollisesti". Juupa juu. Kukahan ne pistää tapahtumaan? Hui kauhia jos vaan tarkoituksella lähestyy jotain naista ilman jotain "hups, se vain tapahtui" tyyppistä lipsahdusta, niin onhan se nyt suorastaan järkyttävää OBJEKTIVOINTIA.
- naisen suusta
Tuo naisten esineellistäminen on ehkä historian väsynein läppä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10584109 - uuyyrtuyrtyur
Toimii naisille, mutta ei miehille. Miehen elämään ei nainen tule luonnollisesti, vaan pakko yrittää iskeä jos haluaa jotain saada. Naisille tuo taas toimii kunhan on vaan esillä.
- Anonyymi
dgbtju kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että nainen tulee elämääni luonnollisesti?
En ole sellaisessa työssä jossa tapaisi vastakkaisen sukupuolen edustajia. Minulla ei ole sellaista harrastusta jossa naisia tapaisi. Kaveripiirini on se sama joka se on aina ollut. Ei sen kautta naisia tapaa. En käy baareissa koska en juo alkoholia.
Mitä kautta niiden naisten siis pitäisi tulla elämääni luonnollisesti?
Senkö varaan pitäisi laskea että jonain päivänä se oikea tulee kadulla luokseni juttelemaan ja ehdottaa treffejä? Sekö on luoonnollinen tapa?Joku harrastus voisi auttaa tässä. Siis ei mikään virkkuukoukkuseura vaan jos sinulla on mielenkiintoa johonkin vapaa-ajan kuvioon niin sinne vaan sekaan.
Eikä tarvitse olla naisia 99 %. Yksi hyvä riittänee. Siitä se alkaa.
- opa tuptr a iopauiäj
Äläkä erehdy koskaan sanomaan että naisesi on kaunistunut tai on juuri kauniimpi kuin koskaan, sillä tämän nainen tulkitsee niin, että hän on tähän asti ollut ruma, tai että on muulloin ollut ruma.
- niin se on.
Jos nainen on hyvännäköinen, niin hän on varattu. Tuolloin nainen myös itse tietää olevansa hyvännäköinen, jolloin hän on usein vähän horahtava. Onko tässä mitään logiikkaa? Jos taas nainen on hyvännäköinen, hän on usein luonteeltaan melko bimbo tai ei ainakaan mitenkään vakavastiotettava.
Onko tässä mitään järkeä. Olen aina ajatellut, että tämä on stereotypia, mutta kun lähemmin ajattelen, niin näinhän se on. - ...ja sinkku.
Okei, voitte haukkua pinnalliseksi, mutta monesti mua on kauniiksi sanottu ja sinkkuna vaan olen.
Horahtava en ole, jätän sen niille jotka oikeesti tuota ovat. Bimbo, ehkä tavallaan...miehiä on helppo kusettaa, saan mitä haluan leikkimällä tyhmää. Kaikki on kuitenkin tarkkaan laskelmoitua, mun osalta. Mulle kelpaa vain oikeesti kunnon miehet ja heitä on hankala löytää, tällä hetkellä kuitekin yksi mahdollisuus johon munkin mielenkiinto riittää... katsotaan mitä tulevan pitää...Hyvä asenne miehiin. Paistaa läpi ettet sä halua suhdetta. Mikset tee jotain järkevämpää kun kattele ehkäihankiva-miestä? Mä en jaksa.... tää maa on täynnä kunnon miehiä jotka osaa olla mulkkuja mutta on silti kunnon miehiä. Ne on ihmisiä eikä mitään vitun jumalia. Surettaa niiden puolesta joilla on enemmän alotekykyä ja halua näihin asioihin kun mulla. En ole tavannut kovin montaa naista jotka ois ollu tosissaan kenenkään yksittäisen miehen suhteen paitti nuoruudessani yhen, se on kait karman laki oman tyhmyyteni lisäks ku en häntä huomioinu. Monella on just tollanen asenne kun sulla. Ei ole kivaa miehestä. Ei sun tarvi uhrautua miehelle mutta haluisitko miehen olevan samalla asenteella sun kanssa?
Ette te löydä YHTÄKÄÄN täydellistä miestä taikka naista. Me kaikki ollaan niin erilaisia ihmisiä että se on juurikin se yks miljoonasta. Onnee toki etsintään, mutta jos te otatte tommosen asenteen niin syyttäkää itteenne. Hyväluontonen ihminen on lähes ongelmaton ja tuo parhaat puolet itestään esiin ja käsittelee "huonot" puolet niin että kääntää ne edukseen tai ei anna niiden satuttaa toisia liikaa, tai osaa korjata jälkensä sillä rintamalla tehden asioista entistä parempia. Sellasta miestä te saatte jonkin aikaa todellakin ettiä, varsinkin jos sen pitää olla teidän makuun komea ja vähintään ok kroppanen ja pitkä ja ok liksa/duuni ja fiksu/mielenkiintonen ja samat mielenkiinnon kohteet. Tiedän että naiset ottaa hetken kerrallaan ja fiiliksen mukaan ja jos hetkessä ei oo taikaa niin lähtee käveleen, ja lähtee siltikin nimimerkillä KOKEMUSTA ON. Niinhän se pitääkin. Mutta teillä on aika seulominen pettäjien, pelimiesten, nojooihankivamiesten sun muiden joukosta. Onnee. Ompa mukava vuodattaa :D hähähä
- näin on.
Nyrkkisääntö on se, että miehistä ja naisista parhaat on viety päältä 25-vuotiaana. Eli jos 30-vuotias ei ole ollut koskaan pidemmässä suhteessa eikä oikein tahdo saada seuraa, niin jotakin vikaa hänessä täytyy olla.
- Repe.
Yökerho, kapakka, tms. paikka:
Kaksi naista istuu pöydässä, kaunis ja vähemmän kaunis. Mene pöytään ja aloita jutustelu, mutta
keskitä huomiosi yksinomaan vähemmän kauniille naiselle. Kaunis nainen on tottunut saamaan kaiken huomion vähemmän kauniin kustannuksella ja tämä tilanne jossa hänen vähemmän kaunis ystävättärensä saakin kaiken huomion on hänelle aivan uusi. Kaunis nainen tullessaan torjutuksi ryhtyykin kaiken keinoin kerjäämään sinulta huomiota (hänen luonnolleen ei käy, että hän ei olekaan huomion keskipiste.) ja hän ryhtyy kaikin keinoin iskemään sinua. Jos kaunis nainen ei vaikka kaadukkaan, kaadat ainakin hänen vähemmän kauniin ystävättärensä joka on aivan otettu saamastaan huomiosta.- pju27
Aika lailla bullshittiä. Itse olisin tyytyväinen, kun joku joskus kiinnittäisi huomiota kaveriini, eikä minuun. Hän on ihan nätti nainen, mutta liian hiljainen ja luonteeltaan aavistuksen kanamainen liiallisessa ulkonäkökeskeisyydessään meikkien ja vaatteiden suhteen.
Minä yritän antaa hänelle tilaa, kun miehiä taas kerran tunkee seuraamme. Valitettavasti vain jossain vaiheessa hiljaisuus käy painostavaksi, jolloin minun on pakko johdattaa keskustelua. Ystäväni kuitenkin ansaitsisi itselleen miesystävän. Valitettavasti vain miehet ihastuvat helpommin tyrmäävään ulkonäköön kuin kiinnittävät huomion siihen vieressä olevaan hissukkaan.
Pliis, seuraavalla kerralla, keskittykääkin siihen vähemmän kauniiseen naiseen.
- M40 jolla on N24
Totuus on että joka ikinen nelikymppinen mies rakastuu tilaisuuden tullen nuoreen, lapsettomaan ja varsinkin kauniiseen naiseen. Jokainen terve mies haluaa kokea nuoruuden uudelleen kauniin ja kimmoisan ihon omaavan naisen kanssa.
Jokaisen kauniin nuoren naisen kannattaa halutessaan miestä kokeilla kuinka helppoa on nelikymppisen miehen iskeminen. Se on taatusti helpompaa kuin omanikästen kanssa.
Miehen imago ei seikkailusta kärsi vaikka lopputuloksena olisi avioero. Ihmettelen mikä miehiä pidättelee.
Ex-vaimolle tulee likainen leima yksinhuoltajana, mutta sellaista elämä on.- Itsetunto kohdilleen
Kyllä niiden kauniiden nuorten naisten kannattaisi miettiä vähintään kaksi kertaa, onko kyseessä kuitenkaan se elämän suuri rakkaus vai kiilusilmäinen kalunuittaja, joka ei kunnioita yhtäkään naista. Kiimainen ihailu ei ole mikään kunnianosoitus.
- vielä ilman
Itsetunto kohdilleen kirjoitti:
Kyllä niiden kauniiden nuorten naisten kannattaisi miettiä vähintään kaksi kertaa, onko kyseessä kuitenkaan se elämän suuri rakkaus vai kiilusilmäinen kalunuittaja, joka ei kunnioita yhtäkään naista. Kiimainen ihailu ei ole mikään kunnianosoitus.
No ylipäätänsä - miksi mies tahtoo naista. Tärkein syy on päästä pukille ja se on fakta. Naisilla taitaa painaa vaakakupissa toiset arvot, vaikka terve nainen tahtoo kyllä seksiä siinä missä mieskin.. Ehkei yhtä usein, Mitä kauniimpi nainen, sitä todennäköisemmin mies rakastuu myös oikeasti. Tosin kaunis naama, mutta rupinen sydän ei tuo onnellista suhdetta. Kaunis nainen voi olla todellinen peto ja taktikoija. Kauniilla naisella on eniten valinnan varaa sulhasen suhteen. Valitako rikas ja kenties ruma, vaiko persaukinen, mutta komea urho tai siltä väliltä.
Dildot ja tekopillut pitäis kieltää lailla, koska ne vähentävät parinmuodostusta ja yleistä itsekkyyttä maailmassa.
- taktiikkalaji
Pitää tajuta ruveta riiastaan sitä tulevaa kaunotarta ajoissa, niin voi olla mahkuja.
Kauniin naaman lisäksi ois hyvä, jos naisella olis myös terveet elämäntavat ja halu pitää ittensä kunnossa. Se kaunotar on viiskymppisenä entinen kaunotar, jos elää miten sattuu.
Terveisin 36-vuotias urheilullinen komistus, jonka kiikarissa on alle parikymppinen prinsessa. - jataasyksin
Miten nykyaikana te määrittelette kauniin?
on monenlaisia kauniita naisia, luonnonkauniita ja sitten niitä joilla hiusten ja ripsienpidennykset eli "tehtyä" kauneutta. Minua on kehuttu kauniiksi naiseksi useita kertoja ja monessakin eri maassa, silti olen epävarma. Itse olen sinkku vain sen takia kun ajaudun outoihin suhteisiin, sellaisiin joissa miehet eivät yleensä osaa päättää suhteen jatkosta, sitten en tiedä olenko varattu vai sinkku ja usein tuo jälkimmäinen.
Olen myös päätellyt olevani liian vaativa. Ehkä nekin ovat liian vaativia jotka määrittävät että naisen täytyy olla kaunis, miksi täytyy? mitä merkitystä sillä on suhteen kannalta? eikö luonnollisen kaunis/perusnätti riitä, jos ei niin miksi ei? ei mallin tai missin näköisiä vain riitä kaikille ja usein niistä perusnäteistä naisista Suomessa saa missin näköisiä jos viitsi vähän panostaa pukeutumiseen ja meikkaamiseen. On aika katsoa jotain muita arvoja kuin kauneus tai komeus. - Anonyymi
Miksi kaikki kauniin suloiset Naiset on aina varattuna tai joku muu vienyt jotta vähän niinkuin Vituttaa ja sitten osa on muuttanut ulkomaille
Miksi?.- Anonyymi
Kauniit naiset löytää helposti puolison. Sitten jää ne lättäjalkaiset paksukaiset jäljelle. Mieluummin oon sit yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniit naiset löytää helposti puolison. Sitten jää ne lättäjalkaiset paksukaiset jäljelle. Mieluummin oon sit yksin.
Hyvä kirjoitus
- Anonyymi
Eivät kaikki ole mutta lapsellisia on monia, eli jos on lapsia.
Vähän samankaltainen asia jos yrittää myydä jotain käytännössä arvotonta asuntoa jolloin myyjän pitäisi maksaa ostajalle puoli miljoonaa euroa käteisenä jo ostohetkellä¨ - Anonyymi
Miksi olisi? Kauniit naiset yleensä hoitavat monet muutkin asiat kuntoon elämässään, he saavat maailmalta hyvän vasteen ja siksi pystyvät olemaan positiivisia toisia ihmisiä kohtaan, tämä puolestaan edesauttaa kumppanuuden muodostumista maksimaalisesti.
Tästä syystä he todennäkösiemmin kohtaavat hyvää miesmateriaalia ja pystyvät toimimaan ja luomaan suhteen normaalisti, joka poistaa naisen deittimarkkinoilta nopeasti.
Kauniin naisen kanssa ei ole esteitä miksi suhdetta ei syntyisi. Näin se logiikka vain toimii. - Anonyymi
Joku fiksumpi osannu puhuttaa?
- Anonyymi
kaikkihan ota puolisoa itselleen vaan ympäristön maineen vuoksi katseen kestävä puoliso,
- Anonyymi
Aahhh...viestiketju niiltä ajoilta, kun nimimerkin saattoi päättää kirjautumatta vielä itse.
Voi niitä aikoja, oldies but goldies... - Anonyymi
Naiset on kuin parkkipaikkoja - parhaat on varattu ja loput on invalideja varten.
- Anonyymi
melkein kaikissakin asioissa nykyään on tuo että myyjän on maksettava ostajalle jotta saa tuotteensa myytyä tappiolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873617
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1871433- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401070Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.314987- 45907
- 95877
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78865Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en125852