eli onko porukalla kokemuksia Terracanista? niitä näyttäis saavan aika edullisesti ja autokin vaikuttaa ihan houkuttavalta.. mitä mieltä, kannattaako ostaa? mitä mieltä sen koneesta, automaatista, nelivedosta yms?
Hyundai Terracan
7
2211
Vastaukset
- Keke..
Terracan on erittäin hyvä auto.
- näin on
Itsellä 20000km kokemus 2,9 diesel terracaanista ja en vielä ainakaan ole kovasti pettynyt. Auto on pelittänyt ihan hyvin ja on miellyttävä ajaa ja automaatti on toiminut ihan sivistyneesti.
Jos nyt jotain nekaa on haettava, niin polttoainesäiliössä on selkeä suunnitteluvirhe,aivan tankin katossa, jossa on luukku naftaputkille ja polttoainemittarille, sillä siellä on ura johon kertyy likaa ja pehmentää tankin vuotavaksi. Autossa on vielä 2000luvulla peltitankki,yllätys.
Muuten siis kelpo peli ja oikea maasturi, ei siis pelkkä siti.- ////////////////
täytyykö tankki vaihtaa jos vuotaa vai saako sen jotenkin paikattua?
- Mieti kerran vielä
//////////////// kirjoitti:
täytyykö tankki vaihtaa jos vuotaa vai saako sen jotenkin paikattua?
mitäs sitä vuotavaa tankkia vaihtamaan, tankkaa vai aina puoliväliin, niin ei vuoda ;))
- julli444
Minulla oli 2003 Terracan pari vuotta. Ajelin kilometrit 110 000 - 220 000. Auto oli täysin viaton! Muutamaan kertaan piti polttimot vaihtaa, mutta muuten oli täysin huolettomia kilometrejä. Eihän se mikään tykki ole, varsinkin ennen vuotta 2005 valmistettuna, mutta hoiti tehtävänsä moitteetta. 2005 malliin tuli kevyt facelift ja koneeseen polleja lisää. Jos Terracania nyt olisin ostamassa, valitsisin ilman muuta päivitetyn version. Alustan massaus vaimensi tien ääniä mukavasti. Takakoppi on sairaan tilava eikä neliveto jättänyt koskaan pulaan. Hyvä auto!
- //////////////
Miten muuten toimii Terracanin neliveto? Voiko siinä laittaa vauhdista nelivedon päälle ja voiko neliveto päällä ajaa vaikka koko talven vai onko se vaan päällä tarvittaessa?
- 4WD
Muistaakseni neliveto oli Terracanissa erikseen päälle kytkettävä 4wd low / 4wd high / 2wd. Että kesällä voit ajella rauhassa takavedolla, mutta syystalven liukkaiden tullessa kytket vain keskikonsolista nelivedon päälle ja johan pitää. Autossa ei ole minkäänlaista ajovakaudenhallintajärjestelmää, mutta ilman sitäkin pärjää kunhan ottaa asian ajossa huomioon, ei paina mutkiin turhan kovalla vauhdilla. Nelivedon voi kytkeä päälle vaikka kesken ajon. Nyt en vaan muista, pitikö siinä olla max 80km/h vauhtia, joka tapauksessa voi kytkeä ajon aikana. Nastarenkaat kannattaa sitten Terracaniin hommata! Autossa on sen verran massaa, että tehokkaan pysähtymisen takia maksimi kitka on paikallaan. Terracan lähtee talvella nelivedolla terhakkaasti liikenteeseen, mutta pysähtyminen onkin sitten toinen juttu, varsinkin jos alla on kitkakumit. Myös talvella mutkateillä ajaminen edellyttää minusta nastakumeja.
Se minun entinen Terracan näyttää muuten olevan parhaillaan Nettiautossa myynnissä hintaan 14 900. Auton tunnus on ID 4488891. On hyvä auto iästä ja kilsoista huolimatta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984