Kertokaa lempi gospel-bändejä:)

¡smack down!

okei mä alotan mun lempibändi on Thousand Foot Krutch:)

28

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miääääävua

      No toi TFK, lecrae, trip lee, skillet, the almost, pastorit siis se rap yhtye, for king & country, andy mineo, jimmy needham ja monta monta muuta:):)

      • ¡smack down!

        siistii mul on noi iha samat :D


      • miääääävua
        ¡smack down! kirjoitti:

        siistii mul on noi iha samat :D

        hahhah aika sattumaa!!! :DD


    • koskevatrenkaat
      • ¡smack down!

        aaika hyvä! :)


    • juuuuu...

      kontrol

    • MORSOILU

      Juha Tapio, LZ7 ja Pastorit

      • ¡smack down!

        Siistii mäki tykkään pastoreist! Ootko nähny livenä?


    • Rocksalt
      • ¡smack down!

        siisti blogi:) mut mä en löytäny niit lempi bändejä..


    • TERApoitsija

      TERA, ehdottomasti! Jos et tunne, kato www.tera.name ja www.myspace.com/terayhtye Mielettömän hienoja sanotuksia ja biisit tarttuu korvaan ku purkka tukkaan. Mä fanitan ihan kympillä:)

    • JUMALANVALTA

      THEOCRACY

    • ....k....

      HB, Katajainen kansa. Tosin, en ole ihan kovin paljon kuunnellutkaan, mutta kuuntelemassa lisää kyllä! Täytyypä kuunnella täälläkin mainittuja.

      • ¡smack down!

        Joo ehdottomasti kannattaa kuunnella! Anthem Lights on kans tosi hyvä ja Manafest on mun suosikki! :)


    • GOSPAAJA

      Suomalaiset: NOLLA, MIRIAM, THE RAIN ja KAEMO
      Ulkomaiset: NARNIA, GOLDEN RESURRECTION JA ROB ROCK,U2, BLESSED WITH A BROKEN HEART, CHRISTAFARI.

      • tp

        Red. Kuunnelkaapa biisi Breath into me.


    • UskovaM1977
    • Position of trust

      Kristillistä taustaa.

      ---------------------------------------
      Our music collection includes High Quality digital MP3 singles! Huge orchestral compositions in every style you might need to score your film or video. Soundtracks etc. We are Creating Lifestyle media: Sountracks, websites and and multi-language services. Media Library brings together a good collection of soundtracks. Containing all genres and styles.

      http://www.f3music.com/27

      • Kylmä kaveri

        Tera ja Petrus Ahonen ovat ehdottomasti jaetulla ykkössijalla. Toisena tulevat Juha Tapio, Katajainen Kansa, Pekka Simojoki ja Tommi Kalenius.


    • parasehdokas

      Stryper....ja se on siinä!

    • gospelirokkaaja

      P.O.D. payable to death. Bändi on voittanut lukuisia grammyja. laulajaSonny Sundoval äänestetty yhdeksi yhdysvaltojen parhaimmistasarallaan. Hyviä biisejä mm. Alive, Higher, I am. Löytyy youtubesta.

      • Godpower

        Sleeping Giat., The Great Comission (esim. biisi draw the line). Jesus culture (biisi father of lights). Demonhunter. Brian Welchin bändi, muistaakseni joku Love and hate tms hyvä biisi ja video: chemicals. Kannattaa katsoa myös youtubesta tämän ex-Korn kitaristin todistusvideo. Discon ystäville Gpowered ( biisi tahdon luottaa).


    • moivaansullekkin

      HB

    • Hannu-83

      HB (kaikki päälle 40 kappaletta oon kuunnellu ainakin kerran, youtubesta)
      Golden resurrection
      Scandinavian praise metal

    • Gennesaretin_Enot

      Beatles. Se on jo pyhitetty.

    • Renkireikä

      Perustaisin bändin joka laulaisi vain Mooseksesta. Nimeksi tulisi Shlomo Shalom and his slalom slomos.

      • Shalom.vaan

        Siinä sitä olisi syvää kulttuurista kaikupohjaa ja taiteellista pujottelua maailmamme perustoissa ja ytimissä. Mikset ole jo toteuttanut?

        Tuohan on parempi kuin 99,9% nykyisistä kevyen musiikin bändinnimistä muuten.


    • Juice.Äl

      Ilman muuta tähän on vastattava Tarvo Laakso, Sähköpaimen-orkkineen, jo ihan periaatteesta.

      Toki J. Löytyllä varmaan vielä enemmän ja laajemmin puhuttelevaa tuotantoa on.

      Ja jos sitten vähän avarretaan aiheita, niin kyllähän joku Bach on myös ihan kova sana. Ja on jotain muitakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe