Eli jätin avokin JA nyt tunnen itseni paskiaiseksi. Pitkä ( väljähtynyt) suhde takana ja pähkäilin ja pähkäilin miten sanoa et tassut eri suuntiin. Meillä ei riitaa tms. mut tosi ei juuri toisiamme nykästy........Sit sain sanottua, kun olin jo niin onneton ja stressaantunut et oli jo pakko. En ole pettänyt tms. mut hirveeltä tuntui lyödä säpäleiksi hänen elämä!!!!!
Nyt olo osin huojentunut mut arki yksin kieltämäti hirvittää: ongelmat on sit ihan omia. Mulla ei ole tukiverkkoa eikä ystäviä semmoisia jotka mua ymmärtäis ja TÄYSIN TUKISIVAT. "Huokaus"
Vielä asutaan kimpassa mut kovin on jännitteinen, sulkeutunut tunnelma
Mä tein sen ja syyllisyys painaa
6
786
Vastaukset
- Jättäjän tunne
Itse selvittävä tilanteesta. Ehkä ihan hyvä, koska miksi kuunnella muiden sanomisia, kommentteja, kun asia ei liity kavereihin. Se on sinun ja exäsi asia.
Tuttu tunne ja sama tilanne oli kuin teillä. Exäni oli pettynyt uuteen suhteeseen, ei toiminut niinkuin luuli. Nyt kaipailee takaisin. Itse taas en lähde exien kanssa uudelleen yrittämään, koska tuollaisessa tilanteessa tulee toisen luonne esille ja verrattuna nykyiseen naiseeni, nykyinen on parasta mitä tapahtunut pitkään aikaan :)
Sinulle on se "jättäjän tunne". Sen kanssa on elettävä, välttämättä uusi ja parempi suhde ei löydy pitkään aikaan. Mietit vanhaa. Ehkä hän / molemmat on tajunneet että yhdessä pysyminen on parasta mitä sattunut ja jatkatte yhdessä. Tai sitten olet onnellinen toisen kanssa. - Nakkerton
Tiedän tunteen, se tunne kun satuttaa jotain tärkeää ihmistä tavalla jota ei voi käsittää.
Suosittelen että kerrotte toisillenne täysin avoimesti kaiken, miltä tuntuu ja miksi. Helpottaa molempien elämää ja pysytte ystävinä kun pystytte puhumaan asioista kunnolla.
Itse en tähän toimintoon pystynyt ennen kuin oli liian myöhäistä. Pitkä suhde, tunteita edelleen ja exällä uusi.- VikaWika
Eli oma vikasi :)
Exäsi on varmaankin onnellisempi ja rakastuneempi kuin koskaan.
- ..............
Älä tunne syyllisyyttä, ex voi olla jopa onnellinen kun jätit, näin se usein on.
- Eronnut/ karannut
Kiitos palautteesta, joku just osuvasti sanoi et "jättäjän tunne", siltä se tuntuu.
Itse halusin eroa mut kyl se sattuu.... En vielä koskaan ole tämmöistä tuntenut.
Eli muut ei kai sitten ole mitään merkinneet..... - eRONNUT, KARANNUT
Ketjun aloittaja täs murehtii. Kohta alkaa ero olla käytännössä totta. Meinaa itku tulla mitä ihmeellisimmissä paikoissa. Jos ois kylmä nainen niin ei kun porskuttais mut kun ei oo. Tätä ite halusin mutmut....Ikävä tulee.....Ja koira jää hälle: KOIRAIHMISET TIETÄÄ MILTÄ SEKIN TUNTUU.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756