Parisuhdearvot ja yhden yön jutut

00001

En vain ymmärrä nykyaikaa. Miehet pettävät naisiaan, naiset pettävät miehiään. Miehet kuvittelevat, että jokaiselta naiselta irtoaa mikäli vain on tarpeeksi hyvännäköinen ja lirkuttelee oikealla tavalla. Kaikki tuntuvat harrastavan yhden yön juttuja - ainakin tämän palstan perusteella.

Miesten lihasten määrä tuntuu olevan se tärkein asia, sillä sillähän voi piilottaa mahdolliset puutteet luonteessakin. Naisilla taas tärkeintä on joko hoikkuus tai juuri oikeanlainen muodokkuus, jolla voi myös saada anteeksi ehkä mahdollisen tyhmyyden tai itsekkyyden. Ulkonäkö on siis suoraan verrannollinen siihen, että kuinka helppoa on saada itselleen kumppani. Kuitenkin tämä kumppani sitten mahdollisesti joko pettää sinua tai on luonteeltaan vain armoton kusipää.

Eikö tänä päivänä enää oikeasti löydy ihmisiä jotka eivät harrasta yhden yön juttuja tai eivät voisi koskaan edes harkita pettävänsä kumppaniaan? Olen itse nuori nainen ja ensimmäinen parisuhteeni päättyi siihen kun minua petettiin, toinen taas päättyi muista syistä. Toinen poikaystäväni ei kuitenkaan ollut pettäjätyyppiä eikä myöskään harrasta yhden illan juttuja. Samankaltaisen miehen haluaisin, mutta sellaisen löytäminen tuntuu olevan melko mahdotonta.

En itsekään harrasta yhden illan juttuja, sillä ajatus parisuhteen ulkopuoleisesta seksistä lähinnä ahdistaa ja kuvottaa minua. Minulle läheinen kosketus vain on äärimmäisen tunnepohjaista. En myöskään voisi koskaan pettää kumppaniani, sillä niin ei vain tehdä rakastamalleen ihmisille. Eikö samankaltaisia arvoja omaavia ihmisiä enää löydy?

31

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärässä maailmassa

Löytyy toki, mutta sellaisille miehille ei ole vientiä. Esimerkiksi minä olen todisteena siitä. Olen mukava ja komea, luulisin että omalla tavallaan ihan mielenkiintoinenkin tyyppi, mutten niin jännittävä että harrastan seksiä tuntemattomien kanssa. En ole seurustellut koskaan.

• ATM:lle jämät

no ehkä saat joskus YTM:n jo teininä korkatun kurpan.

• väärässä maailmassa
        ATM:lle jämät kirjoitti:

no ehkä saat joskus YTM:n jo teininä korkatun kurpan.

En ole ATM.

• rasvatukkako komea?

Etpä taida sitten olla mukava ja komea muuta kuin itsesi ja äitisi mielestä.

• ATM:lle jämät
        väärässä maailmassa kirjoitti:

En ole ATM.

Oletko sitten korkannut käyttämättömän naisen käytetyksi?

• väärässä maailmassa
        rasvatukkako komea? kirjoitti:

Etpä taida sitten olla mukava ja komea muuta kuin itsesi ja äitisi mielestä.

Pidän parin millin sänkeä päässä. Mutta joo, naisettomuuteni on pitkälti oma moka. En oikein käy missään.

• vajukit haisee

Pidän parin millin sänkeä päässä. Mutta joo, naisettomuuteni on pitkälti oma moka. En oikein käy missään.

Paskasakka jää pohjalle. Sille ei voi mitään.

• väärässä maailmassa
        vajukit haisee kirjoitti:

Paskasakka jää pohjalle. Sille ei voi mitään.

Olen samaa mieltä. Itseironia on ihailtava ominaisuus.

• väärässä maailmassa
        ATM:lle jämät kirjoitti:

Oletko sitten korkannut käyttämättömän naisen käytetyksi?

Olen.

• 17+16

Olen samaa mieltä. Itseironia on ihailtava ominaisuus.

No sulla ei sitten itsetunto olekaan ihan niin pohjalla kuin voisi. Hyvä hyvä. Sen enemmän se totuus kirpaisee.

• Jätkä 26

Minulla on ainakin ollut ihan sopivasti vientiä, vaikken irtosuhteita olekkaan harrastanut. Yleensä vaan kiinnostunut ne joista itse en ole ollut kiinnostunut ja sitten jos on, niin mennyt yleensä aina lukkoon, uskaltanut tehdä alotteita tai sit muuten vaan töpännyt, esim. antanut ymmärtää etten muka ollut kiinnostunut.

Kokeile välillä muitakin kun pissiksiä!

• Onko tullut mieleesi, ettei yhdenyönsuhteet ole sama asia kuin pettäminen?

• 00001

Mikäli lukisit tekstini tarkemmin, huomaisit kyllä etten vertaakaan yhden illan juttuja pettämiseen. En vain pidä yhden illan juttujen harrastamista kovinkaan tavoiteltavana, enkä todennäköisesti alkaisi seurustelemaan sellaisen miehen kanssa joka niitä on harrastanut. Ja ennen kuin joku tulee sanomaan, että sellaisia miehiä ei löydy, niin voin sanoa että kyllä löytyy. Tunnen monia sellaisia miehiä.

Pettäminen taas on muuten vain väärin ja omasta mielestäni todella halveksuttavaa.

• SS23

Mitä vikaa yhden illan jutuissa on? Itse en tahdo seurustella joten olen hankkinut muutaman yhden illan jutun etten menisi neitsyenä hautaan. Olen myös niin menevä ihminen että seksiä on tarjolla todella usein, todella harvoin tosin tartun tilaisuuteen.

• kjuyeaw

Kyllä olen mies joka ei ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja enkä voisi koskaan kuvitella pettäväni.

• Ei kiinnosta yhden illan jutut, eikä pettäminen. Mutta pidempiin juttuihinkaan ei pääse, kun ei ole aikaisempaa kokemusta.

• Jätkä 26

On edelleenkin olemassa niitäkin jotka eivät harrasta irtosuhteita ja ihan jopa pääkaupunkiseudullakin, missä se on todella vallitseva. Aina on ollut myös näitäkin jotka eivät kulje trendien perässä, sama se mistä on kyse :).

• miessssss

Minua ärsyttää kun puhutaan paheksuvasti yhden illan jutuista ja arvoista. Näissä kommenteissa paistaa läpi niin armoton moralismi ja itsensä ylentäminen, että se suututtaa minua. Minulle on ihan suloisen yhdentekevää se, jos joku ei halua harrastaa yhden illan juttuja, mutta miksi se pitää aina ilmoittaa sillä tavalla, että olisi jotenkin todella alhaista harrasta niitä?

Minä en tuomitse sitä, miten ihmiset haluavat elää omia suhteitansa tai seksielämäänsä, joten olisi kohteliasta että minunkaan tapaani elää ei käytäisi moralisoimaan. En kuitenkaan riko lakia, enkä tee mitään vastoin toisten tahtoa.

Se taas miten yleistä tai harvinaista yhden illan jutut ovat, niin en osaa sanoa. Voisin kuvitella että miehistä suurin osa olisi sopivan tilaisuuden tullen valmis yhden illan juttuun tuntemattomammankin naisen kanssa. Kuinka moni sitten on valmis pettämään? En osaa sanoa. varmaan suurin osa läheisistä miesystävistäni on pettänyt jossain kohtaa elämäänsä tai ollut ainakin valmis siihen. Mutta satunpa tuntemaan naisiakin aika paljon ja tiedän että naisetkin ovat usein valmiit samaan.

Mutta en osaa sanoa, olenko saanut vääristyneen kuvan, onko ystäväpiirini ollut vain tietynlainen. Kaikkihan loppujen lopuksi omilla tunnoillaan ja historiallaan maailmaa tutkailevat.

Mutta sen osaan sanoa, että tätä palstaa ei kyllä kannata käyttää heijastinpintana ihmissuhdeasioissa. täällä on ihan vääristynyt kuva ihmisen seksuaalisuudesta ja siitä, mikä on viehättävää ja mikä ei, mitkä ominaisuudet ensisijaisia ja mitkä eivät.

• Saman tekevää,...

• 3+17

Löytyyhän meitä vielä, itse en ikinä voisi pettää rakastamaani kumppania enkä pettänytkään 3 vuoden suhteen aikana. Enkä pahemmin piittaa yhden yön jutuista, toki joskus harvoin tarpeet tulevat niin koviksi että tulee pantua jotain randomia. Itse ainakin nautin seksistä tuntemani ihmisen kanssa paljon enemmän kuin tuntemattomien.

• Sama. Mä tiedän ihan liikaa ihmisiä jotka pettää, joiltain irtoaakin melko helpolla. En mä moralisoi, mun mielestä se on tavallaan surullista, miksi tekee kenen tahansa kanssa mitään sellaista, jonka voisi säästää siihen kun on vierellä se jonka todella tahtoo.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3247
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1680
    3. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1619
    4. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      34
      1548
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1362
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1262
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      60
      1201
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1003
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      952
    Aihe