Moikka!
Olisiko täällä ketään joka ryhtyisi nutraamaan kanssani? Saisi vähän tukea ja tsemppiä täältä, jos olisi joku kaveri!
Itse aloitan huomenna nutrauksen :)
Mittani 160cm/58kg
Nutraamalla kesäkuntoon 2012!
3
182
Vastaukset
- millä tavalla niinku
Periaatteessa kiinnostaa..mutta tähän mennessä olen tehnyt itse hyviä ja edullisia keittoja ja huolehtinut proteiinin saannista. Aiotko korvata osan aterioista noilla tuotteilla vai kaikki? Onko sinulla tietoa normaalipainoisen täysnutraamisesta? Vissiin suositellaan vaan, kun bmi on yli 30. Mullakin bmi normaalipainon yläalueella.
- Kiinnostunut nut
Kerrothan täällä, miten normaalipainoisen nutraus sujuu, nutraaminen ja normaalipaino on yhdistelmä, josta ei juuri löydy tietoa. Tietääkö joku, miksi vlcd-tuotteita ei suositella normaalipainoisille, siis kaikkien aterioiden hetkellistä korvaamista niillä?
- ...
En ole asiantuntija, mutta arvelisin että normaalipainoisen tulisi laihduttaa enemmänkin liikuntaa lisäämällä kuin kaloreita rajusti vähentämällä, mikä on vlcd-dieetin idea. Jos yleensä pitää laihduttaa ollenkaan? Vähärasvaisessa ruokavaliossa on myös suurempi riski sairastua syömishäiriöön, varsinkin sellaisella, jolla ei enää omassa kehossa kovin paljon rasvaa ole.
Olen itsekin normaalipainoinen ja syön joskus tilapäisesti Nutrilett-patukoita tilanteissa, joissa saatavilla ei ole normaalia ruokaa. En usko että niistä on vaaraa tällä tavalla, parempi vaihtoehto ne ovat kuin suklaapatukka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954