Verukkeelliset syyt:
Pää pysyy lämpimänä: Todellisuudessa salit on lämpimiä paikkoja ja pää pysyy lämpimänä ilman huppuakin. Pään lihaksia ei myöskään treenata.
Muut eivät häiritse: Tätä käytetään hevosilla. Ihminen pystyy poistamaan muiden läsnäolon häiriötekijät ilman hupun suojaa.
Todelliset syyt:
Olen erakko sankari, tuntematon mystinen mies/nainen. Säälikää minua, mutta en tarvitse apuanne. Huomatkaa minut (vaikka minulla onkin roinatut lihakset olen silti epävarma itsestäni ja siitä huomataanko minut).
muitakin todellisia syitä voi olla, tuleeko mieleen?
Huppupäisyyden analyysiä
10
92
Vastaukset
- pääsyy
Pääasiallinen syy on kakka pyllyssä.
- kakkaaka
HEi mees pyyhkiin sulla on kakat pyllys
- ehe ehe
Isälläs oli kakkaa pyllyssä kun sua teki.
- kokkelinokka
ehe ehe kirjoitti:
Isälläs oli kakkaa pyllyssä kun sua teki.
Moi taas, Muistas ny Kammata nePERSKARVATkusiperse
- aamukakka
kokkelinokka kirjoitti:
Moi taas, Muistas ny Kammata nePERSKARVATkusiperse
No mikäs nyt on onko joku kakannut sun aamumuroihin?
- Pieni natu
Äsken kun lähdin salita kotiin, niin huppupäinen roinaaja poltteli röökiä pihalla ennen salille menoaan.
Roinaaja tekee askelkyykkyä puolet 10 kiloa kevyemmillä painolla kuin minä, vaikka painaa yli 20 kiloa enemmän.- Testottaja
Hoho... pikku natu kyylää salilla muiden painoja, Meidän pikku salikyylä on niin epävarma itsestään, että miettii kuka roinaa, kuka ei ja millä painoilla kukin treenaa. On se vaikeaa elää tuollaisen kateuden vallassa.
Ja mistäs tiedät, millaisella paino-sarja-syklityksellä tämä oletettu roinari treenaa? Ei sitä aina tarvitse painaa sata lasissa jos muutenkin tulee lihasta. - Pieni natu.
Testottaja kirjoitti:
Hoho... pikku natu kyylää salilla muiden painoja, Meidän pikku salikyylä on niin epävarma itsestään, että miettii kuka roinaa, kuka ei ja millä painoilla kukin treenaa. On se vaikeaa elää tuollaisen kateuden vallassa.
Ja mistäs tiedät, millaisella paino-sarja-syklityksellä tämä oletettu roinari treenaa? Ei sitä aina tarvitse painaa sata lasissa jos muutenkin tulee lihasta."Ei sitä aina tarvitse painaa sata lasissa jos muutenkin tulee lihasta."
No ei todellakaan tarvitse koskaan painaa sata lasissa jos mömmöjä käyttää. Lihasta tulee kyllä.
Ja tämä roinaamisensa tunnustanut itsensä myrkyttäjä treenaa aina löysästi, kerran polki jopa kuntopyörää viisi minuuttia ja sen jälkeen totesi että kuntoilu ei ole hänen juttunsa.
- JORMArgh...
Näyttää gangstalta: http://incogman.net/04/2012/whats-the-deal-about-trayvon-martin/
- alan mies 73
Laaksossa ja Mäntymäellä käy joskus niitä huppupäisiä kundeja, jotka on aika komeitakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p565745Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752932Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222168No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401935Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611829- 191828
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61559Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83117281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah721006