Oon nyt 13v, ja en oo vie kehannu käyttää rintsikoit, koko on 70 A kävin tänää kokeilee, huomen ostaa ekat rintsikat... Kaverit tulee mukaa:D Keskiviikkon on liikkaa 2h nii viittinkö käyttää, näyttää ky oikeesti aika tyhmät ku on iman rintsikoit: =/ Mä haluisin käyttää mut sit kaikki ois sillee et sul on rintsikat ja sit oisin varmaa iha nolon... Ja ostan huomenna varmaa kahet rintsikat, ku yhet on 10e/kpl, ja otan 20e mukaa... Mitkä värit kannattaa ottaa?? Vakonen? Musta? Sininen? Harmaa? (muita värei ei oo) ehk noi vakoset ainaki ku käytän kesäsi pajon vakosii toppei, ja musta??? sitku on mustat vaatteet nii kivempi et on mustat ku jotku vakoset=)? sit ku saan kukausi rahan(40e) nii voisin varmaa käyttää toiset 20e rintsikoihin ku ei ne oo ku kerran ostos? Miten kauan riittää toi 70A ku erotu on nyt mul 11cm suunnillee?? Mikä on seuraava koko?
Ja pitäiskö ottaa 70A vai 65A ku 65 on liian tiukka isoimmal ja 70 liian löysä pienimmäl=/
NOOTTAA KÄYTTÄÄ RINTSIKOITA
4
110
Vastaukset
- 1+14=15
Ekaks toi koko, aina sovittaessa ja ostaessa uloimpaan hakaseen eli ympärys pisimpänä. Ne kuitenkin venyy käytössä, niin sit saa säädettyä tiukemmallekin ja samasta syystä ne saa olla vähän tiukat ympäryksestä uusina, venyy kuitenkin. Siis ei kuitenkaan liian tiukat, jolloin puristaa liikaa, mutta kunnolla napakat. Muuten on kohta isot.
Ja kukaan ei voi tietää sun seuraavaa kokoa. Jos rintakehä kasvaa leveyttä, mutta itse rinnat ei niin sitten ympärys kasvaa eli 65->70->75 kupin pysyessä samana. Jos taas rintakehän leveys ei kasva, mutta rinnat kasvaa, niin ympärys pysyy samana ja kuppi suurenee AA->A->B->C. Ja eri valmistjilta/merkeiltä ja jopa saman valmistajan eri malleista voi sopiva olla eri kokomerkinnällä oleva, eli kokeile paria vierekkäistä kokoa. Esim jos kangas löysää niin ympäryksenä hyvä voi olla 65, mutta jos oikein napakkaa niin 70, ja ihan se kokokin vaihtelee. Ja samoin jostain mallista kuppina AA on hyvä, jostain toisesta A.
Sit väreistä. Oikein päättelit, valkosen paidan alle valkoset on hyvät niin ei näy niin pahasti, mutta muista että valkoset sitten käytössä likaantuu/tummuu melko nopeasti eli kannattaa pestä usein, ehkä ei ihan päivittäin mutta melkein, eikä se ahkera pesukaan auta loputtomiin, vaan tummuu silti. Ja tummemman paidan alle tummemmat on hyvät. Mulla itselläni valkoset on käytössä ainoastaan todella vaaleiden paitojen kanssa, kun haluan säästää niitä vähän siistempinä, muuten sit värillisiä (kaikkea mahdollista on tullut vuosien aikana kerättyä, pinkkiä, lilaa, keltasta, oranssia, vihreetä....).
Liikunta: kehtaamiseen en sano mitään. Mutta muista, että rintsikatkin hikoaa päällä kuten paitakin, eli pitäis sit vaihtaa käytön jälkeen ja pestä ettei hiki pinty kiinni. Eli jos meinaat liikkatunnilla pitää niin muista sit pestä tai toinen vaihtoehto olis ostaa ihan urheiluliivit liikkatunteja varten jos haluat pitää. Sulla on vielä niin pienet rinnat, ettei ne välttämättä tarvi tukea, mutta suuremmilla kannattaa ehdottomasti käyttää ihan urheiluun tarkoitettuja liivejä. - BraBroblem
Ok, kiitos vastauksista:) Vinko käyttää samoja liivejä loppupäiän kun liikkatuntieen jälkeen on vaan yksi tunti? vai onko liian epähygieenistä?? kaveritkaan ei kyl vaihda rintsikoitansa...Kuinka nopeesti ne vlkoset sit loppupeleis tummuu? Kuitenki täst nää viel kasvaa nii joudun ostaa uusiiki..
- 1+14=15
Ei tohon liikka-asiaan ole mitään ehdotonta vastausta. Riippuu mm siitä paljonko hikoilet ja ihan miten ite tykkäät tehdä, toiset ei vaihda sitä paitaakaan. Mutta jos nyt esim suihkussa käyt liikkatunnin jälkeen niin mun mielestä olis mukava pukea puhtaat vaatteet sit. Mutta jos nyt et itseäsi ihan hiestä märäksi rehki, ja varsinkin jos et käy suihkussakaan, niin kyllä se loppupäivä menee samoillakin rintsikoilla ihan ok.
Se valkosten tummuminenkin riippuu vähän asioista. Mulle ei kukaan ollut kertonut mitään asiasta ja kun yhteiseen pyykkiin en kehdannut viedä ja käsinpesu tapahtui sit vähän harvaan niin kyllähän ne lopulta tummu. Myös materiaali vaikuttaa miten lika ja väri tarttuu kiinni. Mutta heitetään nyt arvauksena, että lähes päivittäistä käyttöä pari kuukautta ja vaikka pesu viikon välein, niin ei ole enää hohtavan valkoiset. Varsinkin hankaukselle joutuvat kohdat, olkaimet, kainaloidenluota jne alkaa muuttua epämääräisen harmahtavanruskehtavaksi. Kai sulla on joku vanha, paljon pidetty valkonen paita/alushousut tms, niin onhan ne edelleen "valkoiset", mutta sellaset vähän tunkkaisennäköiset, ei hohtavanvalk. kuten uusi. Ja rinstikat kun on tiukasti ihoa vasten niin ihonrasva ja hiki nopeuttaa vähän verrattuna vaikka väljempään t-paitaan. Eli ei nyt mitenkään nopeasti pilalle mene ja varsinkin jos ei ole ihan päivittäisessä käytössä ja pesee hieman useammin, niin säilyy kyllä käyttökelpoisina. =)
Tarkoitin lähinnä sitä, että mikäli paidan puolesta voi käyttää värillisiä, niin niitä valkosia rintsikoita kannattaa säästellä valkosten paitojen kanssa pidettäviksi, niin pysyy pitempään paremman näköisinä. Ja esim joku uudempi värillinen t-paita/toppi (musta, kirkkaanpunanen tms) saattaa värjätä valkosia rintsikoita eli siksikin kannattaa käyttää muita värejä. - BraBroblem
ok=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725370- 704816
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483926- 513790
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363687- 413318
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222656