Olen kolmekymppinen nainen ja parisuhteessa saman ikäisen miehen kanssa. Olemme seurustelleet vajaan vuoden. Mies on huomaavainen, hyvä kuuntelija ja luotettava ihminen. Seksi on hyvää ja mies jaksaa aina huolehtia myös minun nautinnosta.
Minulle on muodostunut ongelmaksi se, että suhteellamme ei ole mitään määriteltyä tulevaisuutta. Mies ei tiedä mitä haluaa, vaikka viihtyykin seurassani.
Edellisissä suhteissa on puhuttu tulevaisuudesta ja sitä on suunniteltu yhdessä. Myös eri juhlapyhien viettoa on suunniteltu aikaisemmissa suhteissani yhdessä. On selvitetty mitä aiotaan tehdä: vietetäänkö yhdessä vai molemmat omien kavereidensa kanssa.
Nykyisessä suhteessa ei hirveästi suunnitella mitään, enkä tiedä miten kauan pystyn olemaan tällaisessa suhteessa. Miten ratkaisisitte ongelman tai mitä neuvoja teillä olisi tilanteeseen?
Mitä kaikkea voi vaatia?
.nainen.
1
149
Vastaukset
- 2+13
No kerrot sille miehelle tuon, mitä kirjoitit ja katsot mitä tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944