Haittaako, jos kirjottaa näin

mademoiselle

Valitettavasti ette täyttäneet ulkonäkökriteereitäni.

Ystävällisin terveisin

xxxx

18

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei haittaa

Ei koska rumalla ei tee mitään

• _O_oo--(<o>)--oo_O_

Ei ainakaan minua haittaisi, koska asia on ilmaistu lyhyesti, selkeästi ja kohteliaasti. Luultavimmin tosin joku ottaa nokkiinsa, koska on omasta mielestään täysin kriteerisi täyttävä, mutta niitähän löytyy aina ;)

• tumpeloa

En minä nyt vetäisi tuota ulkonäköä mukaan. Kyllä se loukkaa, eikä ole
      mitenkään kohteliasta.

Jos ei muuta keksi, niin katoaa,,, kuten on tapana tehdä.

• mademoiselle

Älkääs nyt. Opin tuon lauseen Super-Marjosta, jossa Henna Peltonen noin lausahti. Asia oli hieman toinen eli siinä etsittiin tanssijaa ryhmään.

• tumpeloa
        mademoiselle kirjoitti:

Älkääs nyt. Opin tuon lauseen Super-Marjosta, jossa Henna Peltonen noin lausahti. Asia oli hieman toinen eli siinä etsittiin tanssijaa ryhmään.

Häh, oliks tuo nyt vitsi, vai miksi moista kysyit ?. Hyvä, laita sitten vaikka,
        että en voi sietää sun näköisiä.

• mademoiselle
        tumpeloa kirjoitti:

Häh, oliks tuo nyt vitsi, vai miksi moista kysyit ?. Hyvä, laita sitten vaikka,
        että en voi sietää sun näköisiä.

En minä tiedä, mutta se kuulosti jotenkin hauskalta, kun siellä niin tosissaan asiasta puhuttiin.

• 2+9

Ei todellakaan mitään katoamistemppuja, ne on todella ala-arvoisia ja toista loukkaavia. Itse hyväksyisin tuon perustelun täysin, sillä vaikka naamassa ei mitään vikaa olisikaan niin ei se välttämättä jokaista naista sytytä.

• tumpeloa
        2+9 kirjoitti:

Ei todellakaan mitään katoamistemppuja, ne on todella ala-arvoisia ja toista loukkaavia. Itse hyväksyisin tuon perustelun täysin, sillä vaikka naamassa ei mitään vikaa olisikaan niin ei se välttämättä jokaista naista sytytä.

Joo, en minä nyt ollut tosissani tuolla katoamisella. Kuten täällä alenpana
        totean, niin itse en halua loukata. Minä kyllä vastaan aina jotain, mutta
        siihen ei liity ulkonäön retostelu. Se on ala-arvoista.

• haittaa....

No kyllä loukkaa. Mieluummin jotain, että mielestäni et ole minun tyyppiäni tai ainoastaan että en ole kiinnostunut. Mutta ei ulkonäköä tuolla lailla saa arvostella.

• mademoiselle

No, kun se on rendikästä arvostella toisen ulkonäköä!

• tumpeloa
        mademoiselle kirjoitti:

No, kun se on rendikästä arvostella toisen ulkonäköä!

Kyllä mun on vielä todettava, jotta jos toisten ulkonäön "arvostelu" on
        jotenkin muodikasta, niin huh huh. Minä en koskaan, ainakaan tietoisesti
        halua loukata ketään. Näyttää siltä että joillekkin netti-deittailu onkin
        vain irvailua !.

• itsekästä toimintaa

Kirjoita ne ulkonäkökriteerisi profiiliisi ja muutkin tehkää samoin, kun ne ovat ulkonäkökeskeisillä naisilla muutenkin hyvin mietittynä ja ehdottomia. Vai eikö käy, kun teitä imartelee pajon saadut vastaukset ja tuotatte muille mielummin pettymyksiä ja turhaa vaivaa, vain itsellä on väliä!

• mademoiselle

Noh hoh. Ei tarvitse suuttua. Minä tykkään kaliupäistä.

• 91653287654

Nämä , ketkä niin puolustaa sitä, että voi sanoa suoraan ulkonäöstä.
      He itse ovat p*run rumia ja saavat kiksejä, kun sitten pääsee jeesustelemaan
      muille. Oksettaa ja saatte nyt mutua.

Haistakaa pitkä vi**u.

• chat-no-thanks

"... täytä ulkonäkökriteereitäni" antaa lievästi huvittavan kuvan sanontaa viljelevästä ihmisestä. Matkija ja toistelija, joka ei pysty itse luomaan mitään omaperäistä, henkilö joka ei ole katsonut peiliin eikä oman sielunsa peiliin. Vääjäämättä tulee mieleen vähälle koulutukselle jäänyt, televisiota ainoa harrastuksena tuijotteleva ihminen... luettelenko vielä lisää? Totaalinen turn-off.

• fgdhfdfhf

Jos laitat viestin jollekin ryhmälle, voit sanoa noin. Jos taas yrität sanoa tuon teitittelymuodossa yhdelle, se kuuluu 'ette täyttänyt'.

Valitettavasti et täytä kielioppivaatimuksiani. -kaan.

• mademoiselle

Kissa vieköön! Olisin kiinostunut kielioppiasiantuntijasta. :( Voinko saada vielä mahdollisuuden? :)

• fgdhfdfhf
        mademoiselle kirjoitti:

Kissa vieköön! Olisin kiinostunut kielioppiasiantuntijasta. :( Voinko saada vielä mahdollisuuden? :)

No, tuota... minä en yleensä mamselleille kirjoittele; on minulla nuttura sen verran tiukalla, mutta jospa sinun suhteesi tekisin poikkeuksen. Jos löytäisin jonkin syyn. Kerron kyllä, jos näin käy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      3
      3656
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3579
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3310
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3281
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2166
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1748
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      28
      1469
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32