Similän tutkimus, jossa hiilihydraattien on todettu ehkäisevän diabetesta, on saanut karppaajat totaaliseen paniikkin. Kaikki ruoka-aiheiset saitit ovat täynnänsä heidän kirjoituksiaan jossa he kieltävät totuuden ikään kuin totuus siitä muuttuisi että he hokevat omia todellisuuteen perustumattomia mantrojaan.
Kun vielä tiedetään että rasva todellisuudessa on pahin diabeteksen aiheuttaja niin VHH:laisten olisi todella syytä ottaa totuus kauniiseen käteen ja muuttaa ruokatottumuksiaan terveelliseksi. Sairaudet nimittäin etenevät kehossa ihan riipumatta siitä miten kovaan ääneen totuutta kieltää tai kuinka monta kieltävää kirjoitusta nettiin laittaa. Ne eivät nettikirjoituksista piittaa.
Ja tietysti liikunta kannatta ottaa mukaan terveyden tuojaksi ja suojaksi.
Karppaajat pakenevat todellisuutta
11
87
Vastaukset
- älijäke
Similän tutkimuksessa noin 26000 jullia jotka tupakoi kessua ja veti hiilareita. Näistä 1100 sai diabeteksen. Jos minä en vedä SOKEROITUVIA hiilareita, enkä polta tupakkia niin olen lienee turvassa. Tokihan minä harrastan liikuntaakin jonkin verran, pyöräilyä (yli 100km/viikko), kick boxing:a, lätkää, futista, jne.
Siis minulla ei liene mittään hättää.- nbhtyr
Juu, ei mullakaan!
Minä en ole MIES, EN TUPAKOI, EN SYÖ YLI 200 g HIILAREITA kuten nämä tutkittavat, mutta SYÖN KASVIKSIA. Koska karppaan.
Paljonko veikkaatte, että nuo tupakoivat miehet söivät kasviksia noista hiilareistaan? Mitä enemmän hiilareita, sen varmemmin sinne osui muutama kasviskin, eikö? Loogista, eikö totta?
JOS tuossa tutkimuksessa olisi ollut edes yksi vähähiilihydraaattista ruokavaliota noudattava, niin se olisi uskottava tutkimus verrattuna tähän.
Minua lähinnä naurattaa tämä THL:n yritys. Katsotaan ihan rauhassa ja joskus saamme vielä tietää totuuden tästäkin.
Ja karppaajat ovat muka paniikissa, entäpä tämä eräs kirjoittaja, joka on aloittanut samasta aiheesta noin kuusi (6) eri ketjua?! :D - näio
Aivan. Ja jos he olisivat vetäneet rasvaa niin diabeetikoita olisi tullut ainakin 3000.
Tämä on se totuus jota yrität paeta. näio kirjoitti:
Aivan. Ja jos he olisivat vetäneet rasvaa niin diabeetikoita olisi tullut ainakin 3000.
Tämä on se totuus jota yrität paeta.Millä perusteella? Rasvattomat maitotuotteet sisältävat runsaasti sokeria, kuten hiilaritkin. Kunnon maitotuotteet sisältävät rasvaa.
Sinun mielestä noi sokeri pommit ovat terveelisiä diabeteksen kannalta. Yllättävää.
- karppiatri
Karppaajat muuntavat totuutta, musta on valkoista uskokaa nyt.
- Syödään meilläkin
Ja sinä ainut todenpuhuja joka ei tiedä asiasta sen enempää kun muutkaan, kunhan itse kuvittelet ja puhut mitä sylki suuhun tuo.
- heh heh haaa
Paniikki lisääntyy vaan. Ei sellaista ruoka-aiheista keskustelupalstaa etteikö siellä olisi VHH-propagandaa.
- heh heh haaaa
Mikäs on sinun sanoma?
- heh heh haaa
heh heh haaaa kirjoitti:
Mikäs on sinun sanoma?
Kysy vaikka äidiltäsi mitä tuo pitkä lause tarkoittaa kun et itse ymmärrä. Äläkä panikoi, ota Oxepam.
- heh heh haaha
Onko sullakin VHH syndrooma?
- tutkijarohvessori
Salaliitto on kaiken takana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827