Studio Bella Jyväskylä - Brasilialainen vahaus

Grouon diili

Onko kukaan käynyt kyseissä paikassa?

Itse tuli käytyä netistä ostetulla diilillä ja työn jälki oli todella kehno. Kyseessä oli siis brasilialainen vahaus. Vahaus kesti vain 30 minuuttia kun lahjakortissa luki että noin tunti. Karvoja jäi vielä reilusti ja jälki oli todella epäsiisti. Ei varmaan ole normaalia että jälkeä tarvitsee itse myöhemmin parannella. Myöskään pyllynalueelta karvoja ei otettu laisinkaan.

Paikassa työskentelee, ja ilmeisesti omistaa, virolainen nainen joka on kyllä ihan mukava, mutta ammattitaito ei taida olla ihan kohdallaan. Kai tähänkin hommaan jonkun koulutuksen tarvitsee?

13

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsuppiduupi

      Täysin samaa mieltä! Olen käynyt aiemminkin brasilialaisessa vahauksessa ja olin järkyttynyt lopputuloksesta. Kun kysyin että eikö hän aio laittaa mitään aloe vera-geeliä lopuksi hän vain hymyili ja vastasi "En."
      Ja joo, pyllyn alueelta on yleensä brassissa myös otettu. En kyllä suosittele kavereille..

    • Tyytyväinen

      Kävin juuri neljännen kerran ja olen täysin eri mieltä! Ensimmäisen kerran jälkeen joitakin karvoja jäi, mutta toisesta kerrasta eteenpäin tulos on ollut täysin sileä. Hinta-laatu-suhdetta pidän erinomaisena. Minullakin kestää 30min että kaikki lähtee pois, hintaa tuli viimeksi 25€. Tiedän myös muita erittäin tyytyväisiä asiakkaita!

      Käyn samaisessa paikassa myös laitattamassa rakennekynsiäni ja näihinkin olen oikein tyytyväinen. Ensimmäiset olivat 9 viikkoa ja sain "huollon" 50€:lla. Toiset olleet nyt 7 vk ja nyt aika varattuna uusiin!

      En osaisi kuvitella, että lopettaisin käyntini Studio Bellassa! Erinomainen hinta-laatu-suhde kaiken kaikkiaan. Katrin on kouluttautunut Virossa ja on erittäin tarkka käyttämistään aineista!

      • karvatonkaneli

        Hyvä mainos. :D


    • karvoista_veks

      Tekeekö myös miehille brassia?

      • en keksi

        Myös miehille


    • ..............

      Onko kellään muulla kokemusta kynsistä? Minäkin ostin lahjakortin ja häitä varten olisin menossa kynnet ottamaan, mutta uskallanko mennä juuri ennen häitä jos lopputulos ei olekaan siisti :(.

    • piutu

      Minä kävin brasialaisessa ja olin tyytyväinen, ja nytten kynsilahjakortti odottaa että saan ajan varattua.

    • menossa uudest.

      Polttariporukan tuella sinne Bellaan menin ja täysi brassi tehtiin. Sokeroinnilla mielestäni tulos oli erinomainen eikä kauhean kipeää tehnyt missään vaiheessa. Tulos oli sitäpaitsi pitkäkestoinen, olisko 4 viikkoa kunnes alkoi taas karvaa pukkaa..

    • Koo

      onko joku saanut k.o paikkaa yhetyttä? Olen yrittänyt tuloksetta soittaa sinne useina päivinä.

    • Muu

      Kannattaa vaan soittaa ja soittaa. Kyllä sieltä vastataan. Jätä viestiä niin soittaa takaisin. Itse olen kolme kertaa käynyt ja ensi viikolla taas menen.

    • pöyristynyt

      Minä en suosittelisi Studio Bellaa kenellekkään, vaikkakkaan en tiedä työnjäljestä, koska en päässyt sinne asti. Soitin siis useita kertoja varatakseni ajan kynsien laittoon, koska olin ostanut lahjakortin kyseiseen paikkaan. No sitten vihdoin kun minulle vastattiin, sain kyllä elämäni huonointa asiakaspalvelua. Nainen tiuski minulle todella epäasialliseen sävyyn ja minulle tuli olo, että hän ei todellakaan halunnut minua tai ketään muutakaan asiakkaakseen. No minä sitten peruin ajan ja sain rahani onneksi lahjakortin ostopaikasta takaisin. Harmittamaan jäi etten saanut pitkään haluamiani kynsiä, mutta hänen asiakkaakseen en kyllä olisi mennyt edes maksusta!

    • Asiakass

      Suosittelen Studio Bellaa kaikille! Ammattitaitoista ja hyvää palvelua :)

    • marih2

      aika varattuna sinne. täytynee muistaa että virolainen palvelu on lapsen kengissä.. meillä on erikäsitys palvelusta täällä ja siellä. avoimin mielin olen menossa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    3. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      783
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      727
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      682
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      610
    Aihe