Tunnustan tasoni, olen ruma luuseri. En kuitenkaan ole juoppo tai muuten kovin pahatapainen. Mistä löydän vastaavan naisen? Mielellään ikäväliltä 25-35.
Mistä löytää luuserinaisia?
19
407
Vastaukset
- nnhn
Mikä sinusta tekee luuserin? Ulkonäkökö? :O
- luuserismies
¨Kaikki. Olen luuseri eikä kukaan halua minulle enää hyvää. Ulkonäköni on heikohko. Ei ehkä rumin mitä löytyy mutta ei se naisille kuitenkaan kelpaa.
Haluaisin löytää jonkun naisen joka olisi samantapainen kuin minä. Odotan neuvoja naisilta.
- Mies1985
En ole nainen mutta mieleen tuli erilaiset mielenterveysseurojen kokoukset ja tapahtumat. Sen lisäksi myös kiihkouskovaisten toiminnassa on Jumalasta lohdun löytäneitä rumia naisia.
- piste
murhaa joku niin naiset kiinnostuu susta heti
- dfukuil
Ongelma on se että 25-35 vuotiaana yleensä ruma nainen kuvittelee vielä että ne komeammat miehet jotka mielellään panevat häntä, saattaisivat kiinnostua hänetä tositarkoituksella. Vasta joskus nelikymppisinä AT-naiset alkavat tajuta oman tasonsa pikku hiljaa. Suurin osa heistä päättää sitten elää yksin mielummin kuin oman tasoisensa miehen kanssa.
- ...........
Älä turhaan synkistele. Ei asiat ole niin mustavalkoisia että toiset on täydellisiä luusereita ja toiset voittajia. Vaikka kulissit olisivatkin kunnossa niin monella niistä paremmin pärjänneistä miehistä saattaa olla kumppaninaan likainen, klamydiavittuinen lutka. Ei sinulla ole mitään syytä nöyristellä sellaisten edessä.
- peeaaaa
Lähimmän marketin kassalta, ABC-kassalta yms.
- .....
Jos asut kaupungissa niin ehdottaisin jossain asukastuvilla, työttömien kahviloissa tms. käymistä.
Pyhä jysäys.. Miten ihmeessä tällä palstalla on näin paljon itsetuntonsa menettäneitä päähänpotkittuja, masentuneita miehiä, jotka kömpivät niihin itse keksimiinsä lokeroihin ja leimaavat itsensä luusereiksi? Vähän sellainen epäilys ettei kumppanin löytäminen ratkaise itsetunto-ongelmia.. P*skat sinäkään mikään luuseri olet, jos sanot itsellesi niin, muutkin pitää sua sellaisena. Mieti mitä sä elämältä haluat. Kumppani ei ole elämäntavoite. Tee itsestäsi onnellinen, sitten sun viereen asettuu joku jakamaan sitä onnea. Arvosta itseäsi, joku voi arvostaa sua myös. On hitonmoinen taakka yrittää kannatella pinnalla masentunutta miestä. Yritetty, epäonnistuttu, vain itse voi vaikuttaa. Rrräyh. :)
- ewtqeqrt
"Tee itsestäsi onnellinen, sitten sun viereen asettuu joku jakamaan sitä onnea."
Nainen löytää aina saaliin jaolle, kunhan mies on ensin kaatanut hirven. - rumilusnörtti
Se nyt on ihan sama vaikka kuvittelisin olevani maailman karismaattisin ja komein mies, jos muut ihmiset kuitenkin hyljeksivät ja ignoroivat. Lokero ei todellakaan ole oma keksimä t aku, vaan kyllä se tulee sieltä ympäristön kautta.
ewtqeqrt kirjoitti:
"Tee itsestäsi onnellinen, sitten sun viereen asettuu joku jakamaan sitä onnea."
Nainen löytää aina saaliin jaolle, kunhan mies on ensin kaatanut hirven...taikka sitten nappaa sellaisen naisen vierelleen jolla on omakin saalis. Kumpikin saa puolet karhua ja puolet hirveä. ;)
rumilusnörtti kirjoitti:
Se nyt on ihan sama vaikka kuvittelisin olevani maailman karismaattisin ja komein mies, jos muut ihmiset kuitenkin hyljeksivät ja ignoroivat. Lokero ei todellakaan ole oma keksimä t aku, vaan kyllä se tulee sieltä ympäristön kautta.
Positiivinen ja ystävällinen asenne tekee ihmeitä ja saa ihmisen näyttämään paljon paremmalta. Jotkut ihmiset tekee niitten ympärillä pyörimisestä miellyttävää, eikä se fiilis kato ulkonäköä. Luulen olevani nainen, luulen tietäväni. Randomit menee naama-asteikolla, mut jos tulee tutustumaan on jo eri asia. :) Höpsöt masentelijat. :D
- Kuva kertoo
NeitiPeppe kirjoitti:
..taikka sitten nappaa sellaisen naisen vierelleen jolla on omakin saalis. Kumpikin saa puolet karhua ja puolet hirveä. ;)
- The Selibator
NeitiPeppe kirjoitti:
Positiivinen ja ystävällinen asenne tekee ihmeitä ja saa ihmisen näyttämään paljon paremmalta. Jotkut ihmiset tekee niitten ympärillä pyörimisestä miellyttävää, eikä se fiilis kato ulkonäköä. Luulen olevani nainen, luulen tietäväni. Randomit menee naama-asteikolla, mut jos tulee tutustumaan on jo eri asia. :) Höpsöt masentelijat. :D
Olen niin masentunut että ajattelen päivittäin itsemurhaa. Ja ihan pelkästään sen takia, että en saa koskaan naista, en seksiin, en parisuhteeseen. Vika varmasti on minussa itsessäni, mutta en vain saa kaivettua enää itsestäni esiin sitä toista persoonaa, mihin naiset voisivat ihastua. Itseasiassa persoonallisuuteni tulisi muuttua kokonaan ja se on minusta aivan liian vaikeaa. En minä voi sille mitään, että synnyin ns. "nössönä", olin lapsena hyvin pelokas ja turvaton, vaikka minulla oli kaikki hyvin. Vanhempani eivät ole aiheuttaneet tätä minulle, eikä kouluaikakaan.
Olen syntynyt sellaisen luonteen kanssa, että pelkään tuntemattomia ihmisiä ja tilanteita. Ja vaikka olenkin oppinut elämään niin, että se ei minusta välttämättä ulospäin näy, niin on jotenkin aivan mahdoton kuvitella, että voisin olla naiselle selainen mies, joka jaksaisi kiinnostaa. Olen lisäksi ollut yli kymmenen vuotta ilman kunnollista seksiä, asia, mikä pahentaa tilannetta entisestään. Itsetunto laskee sitä myötä kun aikaa kuluu ja häpeä kasvaa toiseen suuntaan sojottavassa käyrässä samaan aikaan. Tiedän että tällä palstalla on monia miehiä, joilla ei ole koskaan ollut seksiä tai suhdetta. Mutta kärsin tästä valtavasti kun kuitenkin tiedän millaista seksi ja parisuhde on koettuna. Mutta sellaista naista en enää löydä, joka "väkisin" minut omakseen ottaisi, ei kukaan tee niin vanhemmille miehille. Miehen pitäisi olla elämänkokenut. En ole. Olen kuin ujo teini-ikäinen, enkä tiedä mitä voisin asialle tehdä.
Harjoitusaika meni jo, ei kukaan halua ruveta yli kolmekymppisen kanssa harjoittelemaan seksiä ja parisuhdetta uudelleen, kun on työtä ja lapsia ja velvollisuuksia ja stressiä. Olisin vain yksi stressitekijä lisää. Taakka kannettavaksi. Ja lisäksi minulla on niin paljon tukahdutettua kosketuksen ja rakkaudenosoittamisen halua, että jos saisin naisen, niin hän ei varmaankan kestäisi sitä että rakastun täysillä, haluaisin olla lähekäin, suudella, kosketella, helliä ja että olisin koko ajan haluamassa seksiä. Siitä tulisi normaalille naiselle vähintäänkin outo olo. Se olisi liikaa.
Mitä tässä nyt sitten voi tehdä? En tiedä, mutta toivon kuolemaa, koska en enää yksinkertaisesti jaksa elääkään.
Ei parisuhde seksi ja parisuhde ketään varmankaan paranna, mutta parisuhteettomuus ja seksittömyys voi sairastuttaa. Minä tiedän, koska olen aivan oikeassa depressiossa nimenomaan sen takia, vaikka elämässä kaikki muuten onkin suht koht ookoo. Edes mielialalääkitys ei auta tähän kaipuuseen ja paineeseen, enkä halua suurempia annoksiakaan. Terapiaan on varmankin turha Kelalta pyytää tukea, kun syynä on rakkauden ja kosketuksen, sekä seksielämän puute. The Selibator kirjoitti:
Olen niin masentunut että ajattelen päivittäin itsemurhaa. Ja ihan pelkästään sen takia, että en saa koskaan naista, en seksiin, en parisuhteeseen. Vika varmasti on minussa itsessäni, mutta en vain saa kaivettua enää itsestäni esiin sitä toista persoonaa, mihin naiset voisivat ihastua. Itseasiassa persoonallisuuteni tulisi muuttua kokonaan ja se on minusta aivan liian vaikeaa. En minä voi sille mitään, että synnyin ns. "nössönä", olin lapsena hyvin pelokas ja turvaton, vaikka minulla oli kaikki hyvin. Vanhempani eivät ole aiheuttaneet tätä minulle, eikä kouluaikakaan.
Olen syntynyt sellaisen luonteen kanssa, että pelkään tuntemattomia ihmisiä ja tilanteita. Ja vaikka olenkin oppinut elämään niin, että se ei minusta välttämättä ulospäin näy, niin on jotenkin aivan mahdoton kuvitella, että voisin olla naiselle selainen mies, joka jaksaisi kiinnostaa. Olen lisäksi ollut yli kymmenen vuotta ilman kunnollista seksiä, asia, mikä pahentaa tilannetta entisestään. Itsetunto laskee sitä myötä kun aikaa kuluu ja häpeä kasvaa toiseen suuntaan sojottavassa käyrässä samaan aikaan. Tiedän että tällä palstalla on monia miehiä, joilla ei ole koskaan ollut seksiä tai suhdetta. Mutta kärsin tästä valtavasti kun kuitenkin tiedän millaista seksi ja parisuhde on koettuna. Mutta sellaista naista en enää löydä, joka "väkisin" minut omakseen ottaisi, ei kukaan tee niin vanhemmille miehille. Miehen pitäisi olla elämänkokenut. En ole. Olen kuin ujo teini-ikäinen, enkä tiedä mitä voisin asialle tehdä.
Harjoitusaika meni jo, ei kukaan halua ruveta yli kolmekymppisen kanssa harjoittelemaan seksiä ja parisuhdetta uudelleen, kun on työtä ja lapsia ja velvollisuuksia ja stressiä. Olisin vain yksi stressitekijä lisää. Taakka kannettavaksi. Ja lisäksi minulla on niin paljon tukahdutettua kosketuksen ja rakkaudenosoittamisen halua, että jos saisin naisen, niin hän ei varmaankan kestäisi sitä että rakastun täysillä, haluaisin olla lähekäin, suudella, kosketella, helliä ja että olisin koko ajan haluamassa seksiä. Siitä tulisi normaalille naiselle vähintäänkin outo olo. Se olisi liikaa.
Mitä tässä nyt sitten voi tehdä? En tiedä, mutta toivon kuolemaa, koska en enää yksinkertaisesti jaksa elääkään.
Ei parisuhde seksi ja parisuhde ketään varmankaan paranna, mutta parisuhteettomuus ja seksittömyys voi sairastuttaa. Minä tiedän, koska olen aivan oikeassa depressiossa nimenomaan sen takia, vaikka elämässä kaikki muuten onkin suht koht ookoo. Edes mielialalääkitys ei auta tähän kaipuuseen ja paineeseen, enkä halua suurempia annoksiakaan. Terapiaan on varmankin turha Kelalta pyytää tukea, kun syynä on rakkauden ja kosketuksen, sekä seksielämän puute.Onko sulla ystäviä? Sä vaikutat fiksulta tyypiltä, joten sulla kuuluisi olla. Sellaisia ystäviä joita voi tarpeentullen halata ja koskea. (ihmistä voi koskea myös ilman seksuaalista tarkoitusta, mikä liian usein unohtuu ja se silti tuntuu hyvältä) Musta tuntuu että sun kannattaisi keskittyä sun ystäviin ja jutella noista jutuista, ottaa muutama hali vastaan, se lievittää stressiä. Pyöritkö sä viihteellä koskaan? Tai muutenkaan ihmisten ilmoilla? Ehkä jos sä kokisit sun elämän vapaa-ajalla tyydyttävämpänä sosiaalisesti, ehkä sä seisoisit vakaammin sellaisella pohjalla joka voisi kestää parisuhteen aloittamisen ja hillitä yliampuvat hellyyden osoitukset liian aikaisessa vaiheessa.
- Alko ja nyrkki
Kannattaa ennemmin ruveta pahatapaiseksi juopoksi, niin ei tarvitse tyytyä omaan tasoonsa, pääset naimaan ikäväliltä
- ismo laitela
Turvekylvystä.
- sinkku 86
Kokeile humanistisesta tiedekunnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882