Koittakaa pärjätä ja elättää toisianne.
RIKKAAT LÄHTEVÄT, KÖYHÄT JÄÄVÄT TÄNNE.
5
88
Vastaukset
- varakas,älä palaa
tervemenoa vaan rikkaat ja niin kauas ettei paluuta ole. on niitä mökkirähjiä muuallakin,joten
pysykööt rikkaat ihan vapaasti mahdollisimman kaukana suomesta.
aloitus jo osoittaa,minkälainen virtajohto päässä on...jäljellä on mielestäni pahasti karreelle palanut piuhakasa ja tarpeeton mädäntynyt pää.
ns. varakkaat ja rikkaat ovat söpöttäneet samaa iät ja ajat, sanoman arvo on ollut
yhtä kauan nolla.- Mätä lankakerä.
Kauanko naapurit joutuvat vielä ruokkimaan sinua ? Hyi.
- srg y5y 5y hh yh56y
jussuf elätttää muhamedia ja muhammed elättää jussufia...
homma pelaa kuin junanvessa.. ja sitten tulee tilanne että jussuf syö muhammedin tai muhammed syö jussufin.. - Hah hah haa
Tervemeno nallet ja pellet ei jäädä kaipaamaan tyhmiä loisia.
- yksityisyrittäjä
Yrittäjän silmissä tämä on huolestuttavaa,ei maa-ja metsätalousyrittäjä.Samoin pitäisi julkisen sektorin porukan olla hivenen varpasillaan.Kun isot lähtee oikeasti pois (kiitos Ay liikkeiden) niin kukas silloin verot maksaa.Nyt on tuonti saatu suuremmaksi kuin vienti ja se on merkki vajoamisesta.Valtion firmoista imetään rahat pois bonuksina ja tukina,esim, Finski,että kuinkas kohta eletään ? Ajatelkaas hieman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3083044Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233