Ajattelin tässä ostaa tollasen RIO UV-lamppu systeemin. (79.90) Kannattaako? Onko teillä mitään kokemuksia näistä itsetehdyistä geelikynsistä?
Oon tässä kuullu, että noita lisägeelejä niihin kynsiin sais vain nettikaupoista, mutten haluu ostaa niitä sieltä. Löytyykö niitä muualta, kuin netistä esim. anttila ym?
Kiitos vastauksista♥
geelikynnet
8
362
Vastaukset
- kynsikäs
Varmaan jotain täytepakkauksia SAATTAA löytyä. Ihan hyvä "harjoittelu" paketti, mutta eivät minulla kyllä pysyneet aikoinaan alkuunkaan (2-3pv). Uuni on hyvä, mutta aineet onkin sitten vähän leikkimiseen tarkoitettu. Suomessa on monta hyvää nettikauppaa jossa saat laadukkaammat aineet halvemmalla. Ostaminen on täysin turvallista.
Messuilta voi useimmiten ostaa tuotteita, mutta tietääkseni kaunesumessut helsingissä ovat vasta ensi syksynä...?
Jos päädyt ostamaan sen rion, toivottavasti ei mene into kynsiin kun ne ei pysy yhtä hyvin kun laadukkaat tuotteet. :)- Älä usko
Kertokaapa minulle miten nuo "RIO" - kynnet niin mahdottomasti eroaa muista kynsistä? Ne liimatan knsiin samalla liimalla kuin ns. ammattilaiset ja eihän tuo geelikään eroa ammattilaisten käyttämästä. Minulle on laitettu tuolla Rion kynsisetillä kynnet ja neljä viikkoa on nyt pysyneet. Nää vataajat jotka kehuvat vain nettikauppoja, ovat niiden nettikauppojen omistajia. Itse otin ns. ammattilaisella kynnet ja kolme kertaa peräkkäin kesti vain viikon. Että se niistä ammattilaisista. Käytä omaa järkeäsi ja jos haluat säästää, niin osta omat laitteet. Ammattilainen kun tekee kyntesi, niiin niihin materiaaleihin ei mne kuin korkeintaan 50 senttiä, ja loppu jää tekijälle. Ja sitten olet koukusa noihin huoltoihin, jotka pystyt mainiosti tekemään itsekin. Opit tekniikan nopeasti ja voit käyttää rahasi kaikkeen muuhun kivaan....
- kynsikäs
Älä usko kirjoitti:
Kertokaapa minulle miten nuo "RIO" - kynnet niin mahdottomasti eroaa muista kynsistä? Ne liimatan knsiin samalla liimalla kuin ns. ammattilaiset ja eihän tuo geelikään eroa ammattilaisten käyttämästä. Minulle on laitettu tuolla Rion kynsisetillä kynnet ja neljä viikkoa on nyt pysyneet. Nää vataajat jotka kehuvat vain nettikauppoja, ovat niiden nettikauppojen omistajia. Itse otin ns. ammattilaisella kynnet ja kolme kertaa peräkkäin kesti vain viikon. Että se niistä ammattilaisista. Käytä omaa järkeäsi ja jos haluat säästää, niin osta omat laitteet. Ammattilainen kun tekee kyntesi, niiin niihin materiaaleihin ei mne kuin korkeintaan 50 senttiä, ja loppu jää tekijälle. Ja sitten olet koukusa noihin huoltoihin, jotka pystyt mainiosti tekemään itsekin. Opit tekniikan nopeasti ja voit käyttää rahasi kaikkeen muuhun kivaan....
Tottakai pysyvyys riippuu ihan siitä mitä teet käsillä, vaikkapa availet pahvilaatikoita ym. jotka rasittaa kynsiä. Ikävä jos sulle on sattunut huono kynsitekijä.
En ole todellakaan mikään ammattilainen. MINULLA ei pysyneet rion geelit kolmea päivää kauempaa, eivätkä kenelläkään muulla jolle itse ne kokeilumielessä laitoin. Viime syksynä menin ihan kynsientekijälle laitattamaan kynnet (akryylit) ja kesti ihan ok siihen nähden mitä työtä teen. Minä en halua panostaa kuitenkaan niin paljon että maksaisin 65 e joka kk kynsistä.Nyt minulla on omat akryylivälineet. Pysyy jopa paremmin kuin sen kokeneen tekijän.
Okei, joku saattaa sanoa että akryyliä ja geeliä ei voi verrata. Sen verran kuitenkin voi, että jos Rion aineet olisi hyvät, miksen saisi niitä pysymään jos saan akryylin? Sama juttu on kaverillani joka hankki Rion paketin. Viikon jälkeen puolet kynsistä oli tipotiessään. Nyt minun tekemät akryylit pysyy ja pysyy...
Ja vielä tuosta hinnasta. Ei kyllä 50 snt riitä mihinkään. Pelkät tipit tulee maksamaan jo sen verran ainakin. Entäs siveltimet, viilat, yllättävän nopeasti kuluu tavara. Varsinkaan jos olet "kouluttamaton" eikä sinulla ole y-tunnusta jolla saisit verottomana ostaa. Ja "loppu jää tekijälle"- luuletko ettei kynsientekijät maksa veroja, eivät joudu maksamaan tilavuokrista, sähköstä, mainonnasta, opiskeluista ja kursseista jolla pitää ammattitaitoa yllä??? Ja kyllä ne ammattilaiset tekee joillain muilla kuin Rion aineilla. - Älä usko
kynsikäs kirjoitti:
Tottakai pysyvyys riippuu ihan siitä mitä teet käsillä, vaikkapa availet pahvilaatikoita ym. jotka rasittaa kynsiä. Ikävä jos sulle on sattunut huono kynsitekijä.
En ole todellakaan mikään ammattilainen. MINULLA ei pysyneet rion geelit kolmea päivää kauempaa, eivätkä kenelläkään muulla jolle itse ne kokeilumielessä laitoin. Viime syksynä menin ihan kynsientekijälle laitattamaan kynnet (akryylit) ja kesti ihan ok siihen nähden mitä työtä teen. Minä en halua panostaa kuitenkaan niin paljon että maksaisin 65 e joka kk kynsistä.Nyt minulla on omat akryylivälineet. Pysyy jopa paremmin kuin sen kokeneen tekijän.
Okei, joku saattaa sanoa että akryyliä ja geeliä ei voi verrata. Sen verran kuitenkin voi, että jos Rion aineet olisi hyvät, miksen saisi niitä pysymään jos saan akryylin? Sama juttu on kaverillani joka hankki Rion paketin. Viikon jälkeen puolet kynsistä oli tipotiessään. Nyt minun tekemät akryylit pysyy ja pysyy...
Ja vielä tuosta hinnasta. Ei kyllä 50 snt riitä mihinkään. Pelkät tipit tulee maksamaan jo sen verran ainakin. Entäs siveltimet, viilat, yllättävän nopeasti kuluu tavara. Varsinkaan jos olet "kouluttamaton" eikä sinulla ole y-tunnusta jolla saisit verottomana ostaa. Ja "loppu jää tekijälle"- luuletko ettei kynsientekijät maksa veroja, eivät joudu maksamaan tilavuokrista, sähköstä, mainonnasta, opiskeluista ja kursseista jolla pitää ammattitaitoa yllä??? Ja kyllä ne ammattilaiset tekee joillain muilla kuin Rion aineilla.Noista ammattilaiskynsin tekijöistä vielä sen verran, että en ole vielä missään kuittia saanut, eikä kaverinikaan, että se niistä veroista. Mainitsit, että pelkkiin tippeihin menee jo tuon verran (50 senttiä), itse olen tilannut ilman Y-tunnusta mm. tippejä 500 kpl 2€, joten tuosta pikaisesti laskemalla ei yksiin kynsiin mene kuin 10 senttiä. Näillä ammattilaisilla kun on vielä Y-tunnukset, niin saavat vielä halvemmalla. Sitten vaan fyrkat kassaan ohi verottajan, niin avot! Paikka missä itse sain surkeita kynsiä, niin siellä viisi vietnamilaista väänsi hiki hatussa kynsiä ja me eukot mentiin kuin karjalauma jonottamalla käsien pesulle, koristeluun jne. Kassakoneena toimi pikku puulaatikko ja omistajakinkki kurvasi uusimmalla Mersun luxusmallilla pihaan. Että jos joku vielä väittää, että kynsien teko ei ole kannattavaa, niin.... Opetelkaa ihmeessä tekemään itse, ei se avaruustiedettä ole. Kärsivällisyyttä yrityksen ja erehdyksen kautta, niin kyllä se siitä......
- kynsikäs
Älä usko kirjoitti:
Noista ammattilaiskynsin tekijöistä vielä sen verran, että en ole vielä missään kuittia saanut, eikä kaverinikaan, että se niistä veroista. Mainitsit, että pelkkiin tippeihin menee jo tuon verran (50 senttiä), itse olen tilannut ilman Y-tunnusta mm. tippejä 500 kpl 2€, joten tuosta pikaisesti laskemalla ei yksiin kynsiin mene kuin 10 senttiä. Näillä ammattilaisilla kun on vielä Y-tunnukset, niin saavat vielä halvemmalla. Sitten vaan fyrkat kassaan ohi verottajan, niin avot! Paikka missä itse sain surkeita kynsiä, niin siellä viisi vietnamilaista väänsi hiki hatussa kynsiä ja me eukot mentiin kuin karjalauma jonottamalla käsien pesulle, koristeluun jne. Kassakoneena toimi pikku puulaatikko ja omistajakinkki kurvasi uusimmalla Mersun luxusmallilla pihaan. Että jos joku vielä väittää, että kynsien teko ei ole kannattavaa, niin.... Opetelkaa ihmeessä tekemään itse, ei se avaruustiedettä ole. Kärsivällisyyttä yrityksen ja erehdyksen kautta, niin kyllä se siitä......
En oo missään vaiheessa sanonut, ettei saisi itse tehdä. Itsekin teen. Tietysti on joitakin riskejä esim vaurioituneelle kynnelle voi käydä pahemminkin jos ei tiedä tarpeeksi asioista (eli jos kaverille kokeilen, pitää olla kynnet hyvässä kunnossa). Mutta sinulla tuntuu olevan jotain hampaankolossa huonojen kokemustesi takia. Kuka on käskenyt mennä paikkaan jossa riistetään työntekijöitä, ja voihan sen kuitinkin pyytää? Minä en ikinä menisi kuvailemaasi kaltaiseen paikkaan. Yleistät vähän liian rajusti.
Voisin hyvin maksaa sen 70 euroakin kuussa jos en olisi opiskelija, ja tietäisin ettei rahoillani harjoiteta tuollaista toimintaa. Kuitinkin olen saanut aikoinaan joka kerta...
Voisin itsekin tilata noita tippejä, mistä olet saanut noin halvalla? Itse taisin halvimman löytää 500kpl reilun kympin, ja kun isoimpia kokoja jää aina "ylijäämänä" niin siitä laskeskelin tuon hinnan... - eieieinäin
Älä usko kirjoitti:
"eihän tuo geelikään eroa ammattilaisten käyttämästä."
Ihan taatusti eroaa.
Aineisiin ja tarvikkeisiin menee taatusti enemmän kuin 50centtiä, katsos kun ammattilaiset ei tee kuralla (mainitsemasi Rion tai esim. Sinan kaltaisella).
- M
Itselläni oli tuo kalliimpi RIO:n setti ja oli ihan täyttä kuraa. Olen ennen RIO:n pakettia tehnyt myös akryyleillä, joten vähän kokemusta oli jo pohjalla. Ensinnäkin, geelit haisi todella pahalle, kun taas parempilaatuiset ovat lähestulkoon hajuttomia. Tippiliima oli myös todella huonoa, tipit irtoilivat usein kynnen alta ensimmäisenä ja sitten sitä myöten loppukynsi. Koskaan viikkoa pidmpään kynnet ei itselläni tai muilla kestänyt. Toki se on myös paljon tekijästä ja tuotteiden soveltuvuudesta kiinni, mutta näin 4 eri merkin geeliä kokeilleena voin sanoa että RIO:n geelit ovat ihan syvältä. Jos haluaa halpaa ja ok-laatuiset geelit, niin MiMaxilta saatava Rose-nails sarja oli ihan ok. Jos enempi haluaa maksaa niin kouluttamattomalle Cesarsin geelit, hinta on kova, mutta laatu on ihan eri tasolla.
Itse mielummin sijoitan kunnnon geeleihin, sillä niillä on paljon helpompi työskennellä ja jälkikin on siistimpää. Ja RIO:n setissä tuleva sivellin muistutti mielestäni enemmän vesivärisivellintä. :D Minulla se lensi heti roskiin ja ostin uuden tilalle. - kokemus
Siis apua mitä sontaa :-D
Jos teetät liikkeessä kynnet, tekijä maksaa jo pelkkää alvia 23% loppusummasta, joka kuukausi on maksettava YEL, teit töitä tai et, paikan vuokra on maksettava, oli töitä tai ei.
Yksikään itseään kunnioittava kynsiteknikko ei osta tarvikkeitaan mistään halpispaikasta (esim. LCN:n pelkkä rakennusmassa maksaa 200€/prk)....
Lisäksi.. ennen kuin alat säästämään tekemällä kynnet itse, otathan selvää kynnen rakenteesta, -sairauksista ja mm. oikeasta viilaustekniikasta. Saat erittäin helposti pilattua omat kyntesi ellet ota asioista selvää.
Noiden tarvikemaksujen hintahaarukan välillä on ihan hyviä merkkejä joita saa muutkin kuin ammattlaiset. Sinan ja kaikki muut ns. halpikset ebaysta jättäisin suosiolla väliin (et koskaan tiedä mitä oikeasti saat). Johan hintakin kertoo että jos saat purkin geeliä postimaksuineen 2€ niin laatu ei taatusti vastaa testattuja merkkejä.
Siveltimelläkin on suuri merkitys (huomaat kun kokeilet).
Uuneja saa halvalla esim. huuto.netistä mutta osta suosiolla 36w jos aiot tehdä muutakin kuin oman kynnen geelilakkauksia :-)
Kerron mielelläni lisää jos joku haluaa kuulla mutta turha tulla uikuttamaan että olen jonkun nettikaupan ytöntekijä - nööyy weeiiii :-D Hyvälle nettikaupalle annan arvoa mainostamalla sitä ja huono saa saman kohtelun negatiivisena :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948