Konevuokraajan palkka?

sdafafss

Moi!

Hakeevat isoon kv-yritykseen rakennuskone-vuokraajaa, nimikkeellä: Asiakaspäällikkö.

Pyytävät palkkatoivetta, paljonko voisi pyytää? 2,5k? 3k?

2

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moooreislesss

Kokemus ratkaisee, onko esimieskokemusta?

Jos ei niin tuo 2500 on varmaan yläkantilla mitä voit saada, voithan sen pyytää.
      Jos on esimieskokemusta joko useita vuosia tai jopa useita tehtäviä, voit hyvin pyytää sen 3k tai ylikin jos nyk. palkka on samaa luokkaa.

Onko työpaikka 09-alueella vai ei? Sekin ratkaisee. Samoin montako alaista suoraan sinulla tulisi olemaan vaikuttaa.

Jos ei ole esimieskokemusta mutta kiinnostusta on, pyri vain jotenkin sisään, vaikka alentamalla omaa toivetta palkasta. Sitten kun kokemusta on muutama vuosi(voin sanoa että alle pari ei ole esimieskokemuksena juuri mitään..), on mahikset tarkistella oman palkan määrää ja mitä muualla maksetaan vastaavista.

• moooreislessss

Unohto kysyä vielä koulutus.. onko vain ammattitutkintoja tms, vai löytyykö paremmat paperit lakkarista(ammattikorkeaa tms). Jos löytyy, tuo 2,5k on jo alaraja lähtöpalkassa.

Sinä myyt itsesi firmalle, ja kyllä se cv on suhteessa palkkatoiveeseen. Aika hepposet mahikset on 3k lähtöpalkkaan jos amis tms. keskitason tutkinto mutta ei parempaa, nuori ikä eli ei työkokemusta lujasti, eikä esimiesosaamista..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe