Onko täällä ulkopaikkakunnalta pk-seudulle muuttaneita sinkkuja?
Olen Hämeestä kotoisin oleva mies ja täyttelen kolmekymmentä vuotta tuossa piakkoin. Pukkaisi keikkahommaa kesäksi pk-seudulla ja olisi saatavilla myös tuttujen kautta halpa asunto.
Ajattelinpa sitten muutella sinne kun sinkkuelämä ei maistu täällä päin enää.
Toki stadissa olen käynyt jne. useinkin, mutta en sinkkuelämää viettänyt.
Osaatteko kertoa miten se poikkeaa muusta maasta vai poikkeaako?
Onko porukka varautuneempaa ja pinnallisempaa vai ehkä jopa avoimempaa.
Enkä ole mikään juntti eikä minua sellaisena yleensä pidetä.
Kertokaan poijat ja miksei tytötkin että millaista on olla sinkkuna pk-seudulla?
PK-seudun sinkkukuviot
5
122
Vastaukset
- fgfhjw
Sinkkuelämä pk-seudulla on paskaaa
- sdsdf
Väärä palsta kysyä, kun täällä ei kukaan mitään sinkkuelämää vietä. Kaikki vaan kärvistelevät puutteessa.
- miehenkuvotus
No vapaita naisia kait täällä pitäisi olla enemmän, mutta en sitä ole kyllä itse huomannut. 5 vuotta nyt asunut talvet pääkaupunkiseudulla ja kesät ympäri Suomea. Naisten kanssa juttelemaan pääseminen tuntuu olevan täällä vaikeampaa kuin muualla, ei sillä, että naismenestykseni missään hyvää olisi ollut. Mutta muualla olen kuitenkin päässyt juttelemaan, täällä tulee käytännössä pelkästään ylenkatsomista ja haukkumista.
- happyfeet1
muutin itse tampereelta pääkaupunkiseudulle... oli pakko opintojen vuoksi, vihaan koko aluetta.
- Kessua tutuille
Itse en ainakaan muuttaisi pääkaupunkiseudulle. Liian ruuhkainen, kiireinen ja meluisa paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486