Nopea koulu meikki

huono meikkaaja

Minä meikkaan aina kouluun näin. Puuteri ja ripsari. mutta ripsariakin laitan vain vähäsen koska jos laitan ala ripsiin tökkäisen aina jonnekkin ja sitten joko se leviää tai sitten tökkäisen silmään jolloin alkaa vuotaa silmä ja sitten on vaikea enää meikata kun kokoajan silmä on punainen. Niin kiva mennä sitten kummallisen näköisenä kouluun. Onko kenelläkään vinkkiä miten oppisin laittamaan ripsaria vähän paremmin :D

27

2634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mymmmmmmeli

      Mun mielestä alaripsiin ei edes tarvi arkena ripsiväriä. Varsinkin kun teet noin kevyen meikin muutenkin, niin näyttää vaan paremmalle jos laitat vain yläripsiin.

    • Helpfulll

      Suosittelen vaihtamaan puuterin meikkipuuteriin. Puuterissa ei ole pigmenttiä nimeksikään joten se ei myöskään peitä mitään. Se imee vain ihosta rasvaa.
      Meikkipuuteri taasen peittää hiukan enemmän ja imee myös rasvaa kaiken lisäksi (ihohan rasvottuu päivän mittaan). Ripsivärin laittoa kannattaa harjoitella että sen laittamisen osaa. Ite tökkään silmääni harvemmin harjasmaisella ripsiväriharjalla, kuin sellaisella kumisella. Kannattaa kokeilla. :)

    • Mjmhvjmhglu

      Ripsarin laittoa pitää vaan opetella! Ei ole enää vaikeaa kun on jo kauan käyttäny

      Kun vaan keskityt katsomaan ittees läheltä peilistä ja unohdat muun ympärillä
      Sillo ku huomaat et sun suus on auki ja vedät leukaa alaspäin, oot jo rentoutunu ja huomaat et ripsarin laitto sujuu jo paremmin!

    • Glitter girl

      Nopea koulu ja arkimeikki:

      -huulirasva Labello velvet rose
      -Dermosil huulikiilto pearly peach
      -Dermosil peitepuikko FreshBalance concealer
      -Systeri-lehden ripsari tai joku muu
      -Dermosil meikkivoide (ihon sävyn mukaan)

      Tää on nopee, menee 4 min! Ei nää maksakkin kun n. 20 e! Dermosil tuotteet saa www.dermoshop.fi/ ja huulirasvan saa melkein joka kaupasta! ei näy kamalasti , joten hyvä kouluun!

      • parempii meikkei lehistä

        systeri ripsari?:-D Se on NIIN surkeeta!


      • johannak1
        parempii meikkei lehistä kirjoitti:

        systeri ripsari?:-D Se on NIIN surkeeta!

        Mulla se oli tosi hyvä kun olin 10-11 ei tartte arvostella on aika ilkeetä et varmaan itekkään olis kauheen ilonen ku joku tulis arvostelee sun meikkejä!!!-,- olen meikki asijantuntija joten tiedän että pienet lapset käyttävät sitä!:)


      • epäilenpä
        johannak1 kirjoitti:

        Mulla se oli tosi hyvä kun olin 10-11 ei tartte arvostella on aika ilkeetä et varmaan itekkään olis kauheen ilonen ku joku tulis arvostelee sun meikkejä!!!-,- olen meikki asijantuntija joten tiedän että pienet lapset käyttävät sitä!:)

        Jos oot joku meikkiasiantuntija niin sun täytyy olla ainakin 25v. Oliko systeriä edes olemassa yli 10 vuotta sitten? :D


    • kulmakynä

      Piirrä siistit kulmakarvat, niin saat helpolla väriä ja ilmettä kasvoille. Ripsiväriä vain yläripsiin.Varo liikaa puuteria, se tekee tukkoisen ja paklatun näköiseksi. Puuteri mieluiten vain nenään ja mahdollisesti otsalle. Hillityn värinen huulikiilto on hyvä keino saada raikkautta kasvoille, sitä vaan pitää laittaa uudestaan päivän mittaan.

    • Meikkityttö(-:

      Minun koulumeikkini :

      Ensin taivutan ripset sitten laitan Eyelineriä , laitan aina aika paksun rajauksen . Sitten laitan vähän Kajaalia, ja vikaksi silmiin vielä Volume Million Lashes -Ripsaria. Sen jälkeen laitan Fit Me- meikkivoidetta ja vähän puuteria päälle. Ja Volaa, koulu meikkini on valmis ja ei se kestä kun 10-20 minuuttia.

    • makeup pro

      jos silmäsi vuotaa kun laitat ripsaria voisit kokeilla näitä:

      --->vedenkestävä/lämpimällä vedellä lähtevä mascara (tarvitset näihin silmämeikinpoistoainetta) ettei mascara leviä pitkin naamaa.
      ---->laita vain yläripsiin jos homma alkaa sujua niin sitten varovasti alaripsiin
      ---->valitse pieni ripsariharja, jos harja on valtava niin ripsarin laitto voi olla vaikeaa
      ---->vähän harjoittelua,älä hermostu jos ei heti onnistu
      hyviä ripsareita on mm. "maybelline great lash"(saa myös vedenkestävänä)
      great lashissa on hyvä harja ja tää on tosi hyvä ekaksi ripsariksi minulla ainakin toimii todella hyvin!
      "Lumene natural code eye dramatizer dual drama mascara" on sitten kaksitehoinen ripsari josta tulee sekä tuuheutta että pituutta!
      toivottavasti tämä auttoi edes vähän.
      ps.nuorelle iholle sopii parhahaiten kevyt meikki ripsarin kanssa voit käyttää vähä luomaria ja meikkivoidetta jos sinulla on finnejä tms
      mutta katso sävy tarkkaan ettei sinun naamasta tule kirjavaa
      mutta jos sulla on hyvä iho niin et välttämättä tarvitse meikkivoidetta tms
      sitten kun taitosi ovat kehittyneet ja silmien vuoto loppunut niin voit kokeilla rajauksia silmiin ripsien tyveen.:)

      • Akro

        Moi.
        Itse laitan yleensä aamuisin kosteusvoidetta, ripsaria ja luomiväriä, joskus kajalia. Ei mene kauaa! Usein laitan myös huulikiiltoa mutta otan aina sen mukaan kouluun, sitä kun pitää lisäillä usein.
        Eipä mulla muuta!


    • riittää

      minun meikkirutiini on joka aamu tällänen (14v)

      -meikkivoide
      -puuteri
      -kulmakynä
      -ripsari
      -huulirasva

      aurinkopuuteri&poskipuna (joskus)

      Mutta sellaselle ihan alottelijalle riittä kylläkin iha puuteri ja tarvittaessa vaikka peitepuikko ripsari :) Niin ja niinku joku tuolla sanokin niin ekana kannattaa ostaa semmonen mah. pieni harjaspäinen ripsiväri niin helpompi laittaa :)

      • hihdksldb en keksi mitä:

        Ite oon 13 ja mun "meikkirutiini" on:

        ---> Laitan ekaksi Lumenen peitepuikkoa punottaviin kohtiin ja epäpyhtauksiin.

        ---> sitten meikkivoide " maybelline new york Dream Satin Liguid"

        ---> sen jälkeen puuteri " maybelline new york Dream Nat powder"

        ---> varjostus ja poskipuna.

        ---> ripsiväri


    • sdfgtjukiloj

      Puuteria on turha laittaa yksinään, koska sen tarkoitus on pitää alla oleva meikkivoide paikoillaan. Alaripsiin ei varmaan kannata vaivautua laittamaan, mutta jos välttämättä haluaa, niin ota pieni pala ohutta pahvia, ja leikkaa siihen pieni kaari, ala luomesi muotoinen, aseta se siten, että kortti on ripsiesi ja luomesi välissä ja siten voit sutia rauhassa ilman sitä pelkoa että ripsaria menee muualle kuin ripsiin.

      Oma nopea arki meikki on:
      -Primeri: Käytän silmälaseja satunnaisesti, että näen taululle, joten meikinpohjustusvoide pitää meikin paikallaan.
      -Peitevoide: käytän fit me- sarjan consealeria (sävy15). Tummiin silmänalusiin, nenän varteen ja viereen, leukaan, kulmakarvojen väliin ja otsan punoittaviin kohtiin.
      -Ripsiväri (lumene natural code) yläripsiin.
      -Valkoinen kajaali highlight kynänä: kulmaluuhun, luomen keskelle ja silmän sisäkulmiin.
      Niin ja tosiaan puuteri.

    • gligga

      Itse olen -99 tyttö ja meikkaan tavallisesti kouluun näin:

      - meikkivoidetta kevyesti
      -puuteria
      -ripsari
      -musta ohut rajaus
      (-hiukan vaalean lilaa luomiväriä)

      Mulla menee aikaa n.10 min, jos en tee meikkipohjaa niin 5min. Ihoni on aika hyvä, joten en käytä meikkivoidetta läheskään aina.

    • Meikkini

      Itse olen 12 ja tälläinen on mun meikki rutiini

      Käytän siis vaa ripsarii ja eyelinerii joskus piirrän kulmat mutta en käytä mitään huuli juttua eli siis ripsari,eyelineriä ja kulmien piirto

      • voimistelu friikki forev

        Mä laitan ripsarii eylinerii puuterii vähä taivutan ripset piirrän kulmat iho täydellinen ja käytän pidentävää ripsarii oon 13 vuotias ja harrastan muuten voimsteluu ja oon iha sika notkee ok joo pakko lesoo mut ihaq sama XD


    • suz3332

      mun meikki rutiini on
      -peittarii silmä alusii ja poskii koska poskis näkyy haalesti veri suonet ni siks
      -sit ripsarii vaa ylä ripsiin
      -jotain huuli juttuu

    • mie02

      Koulumeikkini (12-v)
      1. aurinkopuuteria poskiin ja hiusrajaan
      2. taivutan ripset, voi laittaa myös hieman ripsarii mut ei välttämättä tarvitse (jos ripset menee päällekkäin selvitä ne ripsiharjalla)
      3. pepantheenia luomelle (tuo kiiltoa) jos ei olen niin hieman ihonväristä luomiväriä.
      4. labello velvet rose huulirasvaa tai vähän huulikiiltoa sormella levitettynä

      VINKKEJÄ: levitä aurinkopuuteria isolla sudilla
      jos ripsivärin laittaminen on vaikeaa laita ripsiharja ripsien viereen ja pyöräytä nostamisen siasta
      muista katsoa lopputulosta ja ettei aurinkopuuteri ole jäänyt läiskiksi
      kulmat voi myösnyppiä ja jos kulmat ovat vaaleat sipaise niihin ruskeaa luomiväriä (jos hiuksesi ja kulmasi ovat erittäin vaaleat älä laita väriä)

    • ei kummempaa

      Ite laitan:

      Meikkivoiteen
      Puuterin
      Taivutan ripset
      Ripsivärin
      Huuliin jotain väriä

    • alaripsimeikkityttö

      kaikki sanoo et vähemmällä meikillä kaunis.. en tajuu sitä.. mä pistän ylä ja alaripsii ripsivärii ja tulee ntimpää jälkee.. pyydä kaverii näyttää malli ja yritä ite peräs.. joskus viikonloppun on hyvä ni ei tarvi kärsii ulkon punasest silmäst.. mä opin kaverin kautta :3

    • Sessumeikkaa

      Mun arkimeikit:)
      vaaleeta kulmakynää, älä piirrä ohkasii kulmii!
      Ripsarii tuuheesti
      Ja meikkividetta!
      Jos jää aikaa nii puuteri luomari ja rajuksrtli
      Oon 12

    • saanameikkaa

      Minä (11w) meikkaan kouluun näin:
      ~Ensin Garnier BB Pure Active meikkivoidetta, peitettäviin kohtiin, ja peitettävällä kohdalla tarkoitan yleensäkkin finni kohtia ym punoittavia alueita.
      ~Viimeistelen sen jälkeen puuterilta ettei iho näyttäisi kiiltävältä. Otan myös kasvojen reunat yleensä vanulapulla ettei näkyisi meikkivoiteen jättämää rajaa (jos meikkivoide nyt olisi hiukan erivärinen kuin
      Oma ihoni)
      ~Sitten laitan kulmiin vähän ripsiväriä( ei paljon)
      ~Laitan myös yleensä kouluun kajaalia ja ripsaria
      ~Lopuksi vielä huulikiiltoa tms. Baby Lipsiä niin meikki on valmis:)

    • T910

      Mä en ymmärrä miks kaikki meikkaa ne haluu näyttään kauniilta musta pitää olla oma itsensä. Ps. Mä en ikinä meikkaa.

    • T910

      Muuten mun pikku-veli sanoo babylipsiä kakkalipsi.🙅

    • Anonyymi

      myöhässä mutta mun meikki (13)
      -Joko BB- CC- tai meikkivoide riippuen vuodenajasta, epäpuhtauksien määrästä ja muista seikoista.
      -Puuteri, joskus en tosin käytä puuteria CC-voiteen kanssa
      -toisinaan kulmat
      -toisinaan ripset

      Hyvin harvoin teen näitä kaikkia vaiheita, lyhimmillään menee vain minuutti, pisimmillään kymmenen.

    • Anonyymi

      Mäki myöhäs :D

      Mut oma (14v) arkimeikki on tälläne:
      1. peitevoide (maybelline fit me concealer, levitän meikkisienellä)
      2. kulmat (lumene nordic chic muotoiluvaha)
      3. poskipuna (maybelline fit me poskipuna)
      4. ripsien taivutus
      5. ripsari (essence i love ex tre me (ruskea) yläripsiin ja vaan joskus)
      6. highlighter (maybelline facestudio strobing stick, kans vaan joskus)
      Ja done

      Tos kestää ehkä 5-15 min riippuen siitä mitä teen ja mitä en ja onko kiire. Mut lopputulos on luonnollinen ja raikas et jos tykkää semmosesta tai on alottelija nii tota voi käyttää mallina. Ja jos käyttää ja nii voi tietenki jättää kohtii pois. (Huom!! en oo ammattilainen, mut jos haluu nii tosta voi ottaa vinkkejä)

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe