Olemme asumuserossa. Miehellä on uusi suhde ollut jo pitkään. Sanoo että ei rakasta tätä uutta , vaan on hänen kanssaan seksin ja läheisyyden takia, joka on intohimoista.
Minä puolestani en ymmärrä että siihen ei liittyisi rakkautta... Voiko näin olla ? Siis olla jonkun kanssa intohimoisessa suhteessa, johon liittyyisi "vain seksiä" ?
Mies haluaa pitää myös minut, vaimonsa. Kuitenkin haluaa tuon toisen naisen kanssaan asumaan, koska kärsii yksin olosta sanojensa mukaan. Minä en halua muuttaa hänen luokseen uudelleen, vaan haluaisin etäisyyttä, ja katsoa kuinka tunteemme/suhteemme voi ajan kanssa. Lopullinen ero ei ole poissuljettu minunkaan puoleltani, mutta en ole nyt valmis palaamaan.
Huijaako mies minua ? Käyttääkö hyväkseen ? Olen sekaisin, enkä pysty asiaa ymmärtämään... Mielipiteitä ja kokemuksia, please !
Seksiä, eroa, tunteita
4
199
Vastaukset
- suhteita
Haluaisiko mies takaisin suhteeseen juuri sinun kanssasi, mutta on toisen naisen kanssa, koska sinä et halua takaisin suhteeseen? Välittää sinusta, mutta harrastaa seksiä toisen naisen kanssa. Kelju tilanne myös sille toiselle naiselle. Hän ehkä odottaa jotain enemmän. Onko miehellä kanttia olla rehellinen hänelle. Monet ihmiset pelaavat ihmissuhteissaan saadakseen tarpeensa tyydytetyiksi.
Kyllä seksiä ja intohimoakin voi olla ilman rakkautta. Näin ainakin joku mies aika vasta kertoi. Rakkautta on vaikea löytää, seksiä saa helposti. - 12+2
Jos hän haluaisi kanssasi jatkaa, niin hän ei pitäisi toista suhdetta. Se on fakta. Itse en haluaisi tuollaista miestä, se on kaikki tai ei mitään.
- yks neuvo
Pitää sinua kaikenvaralla, ja et toipuu erosta paremmin, itse olin ex.n terapeuttina vuosia eron jälkeen ja nyt mietin, miksi?
Olin itsekkin erosta pihalla ja en voinut lopettaa tuosta vaan vaikka sillä oli jo uus nainen, mutta jokainen tekee kuin itsestä parhaalle tuntuu.
Sano sille, joko sinä tai tämä toinen, muuta vaihtoehtoa ei ole. - tilu*
Aivan tajuton tilanne ja pidät sitä osaltasi yllä. Haluat etäisyyttä, ota siis sitä. Olette asumuserossa, hae eroa. Et tee tuollaisella jahkailijamiehellä yhtään mitään. Parempiakin on. Älä mieti enää miestä, ajattele itseäsi. Sitä mitä SINÄ haluat ja onko tuollainen elämä sen arvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648