Olemme asumuserossa. Miehellä on uusi suhde ollut jo pitkään. Sanoo että ei rakasta tätä uutta , vaan on hänen kanssaan seksin ja läheisyyden takia, joka on intohimoista.
Minä puolestani en ymmärrä että siihen ei liittyisi rakkautta... Voiko näin olla ? Siis olla jonkun kanssa intohimoisessa suhteessa, johon liittyyisi "vain seksiä" ?
Mies haluaa pitää myös minut, vaimonsa. Kuitenkin haluaa tuon toisen naisen kanssaan asumaan, koska kärsii yksin olosta sanojensa mukaan. Minä en halua muuttaa hänen luokseen uudelleen, vaan haluaisin etäisyyttä, ja katsoa kuinka tunteemme/suhteemme voi ajan kanssa. Lopullinen ero ei ole poissuljettu minunkaan puoleltani, mutta en ole nyt valmis palaamaan.
Huijaako mies minua ? Käyttääkö hyväkseen ? Olen sekaisin, enkä pysty asiaa ymmärtämään... Mielipiteitä ja kokemuksia, please !
Seksiä, eroa, tunteita
4
188
Vastaukset
- suhteita
Haluaisiko mies takaisin suhteeseen juuri sinun kanssasi, mutta on toisen naisen kanssa, koska sinä et halua takaisin suhteeseen? Välittää sinusta, mutta harrastaa seksiä toisen naisen kanssa. Kelju tilanne myös sille toiselle naiselle. Hän ehkä odottaa jotain enemmän. Onko miehellä kanttia olla rehellinen hänelle. Monet ihmiset pelaavat ihmissuhteissaan saadakseen tarpeensa tyydytetyiksi.
Kyllä seksiä ja intohimoakin voi olla ilman rakkautta. Näin ainakin joku mies aika vasta kertoi. Rakkautta on vaikea löytää, seksiä saa helposti. - 12+2
Jos hän haluaisi kanssasi jatkaa, niin hän ei pitäisi toista suhdetta. Se on fakta. Itse en haluaisi tuollaista miestä, se on kaikki tai ei mitään.
- yks neuvo
Pitää sinua kaikenvaralla, ja et toipuu erosta paremmin, itse olin ex.n terapeuttina vuosia eron jälkeen ja nyt mietin, miksi?
Olin itsekkin erosta pihalla ja en voinut lopettaa tuosta vaan vaikka sillä oli jo uus nainen, mutta jokainen tekee kuin itsestä parhaalle tuntuu.
Sano sille, joko sinä tai tämä toinen, muuta vaihtoehtoa ei ole. - tilu*
Aivan tajuton tilanne ja pidät sitä osaltasi yllä. Haluat etäisyyttä, ota siis sitä. Olette asumuserossa, hae eroa. Et tee tuollaisella jahkailijamiehellä yhtään mitään. Parempiakin on. Älä mieti enää miestä, ajattele itseäsi. Sitä mitä SINÄ haluat ja onko tuollainen elämä sen arvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837