Hei!
Olen tehnyt ripsienpidennyksiä glam glashes merkillä , mutta nyt olen ilmeisesti allerginen tällä ripsiliimalle koska ripsien teon jälkeen nenä alkaa vuotamaan ja aivastuttamaan kamalasti. Niinpä olisin kysellyt että olisiko teillä neuvoa mikä merkki voisi olla hyvä? ja sellainen joka sopisi herkkemmällekin tekijälle? Minulla ei ole koskaan ollut mitään allergioita.
Millä merkillä tehdä ripsienpidennys??
piia_
5
134
Vastaukset
extremelashes on kuulemma hyvä:) mä teen itseripsienpidennyksiä:)
- murmurenok
Bellaz Lashes on parhaita!!! Mun "ripsienhoitaja" on Snellmaninkadulla " Calutte"- kauneuskeskustassa.
- Merka1
Minä käytän www.bhcosmetics.fi ;))
- ripsiteknikko
Totuus on että olet luultavasti allerginen liimoille. Sillä ei ole merkitystä minkä firman tarra siinä liiman kyljessä on, vaan sillä että sinun tulisi käyttää liimoja josta ei lähde höyryjä. Hengytys suojaimista voi olla apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954