Ekan pojan synnytyksessä olin mukana ja nuorta onnea koettiin, seuraavana päivänä menin katsomaan poikaa ja vaimoa, otin lapsen syliin,, siihen vaimo sanoi: "ei se sun ole",, nielin tilanteen huumoriksi , ja kuittasin ; "et joo posteljoonin näköä",, Ajatus jäi kalvamaan, eiko olekaan mun??? Kysyin myöhemmin että miksi sanoit noin, se eli kuulemma vaan vitsi.. Ja 100% varmuudella mun. Nyt taas kun suhde keikkuu eron partaalla, asia tuli mieleen..
Oliko vitsi väärässä paikassa,,, vai tosi.
Outo juttu,, eroa ajatellen..
10
345
Vastaukset
- ---------------
Miten olis vitsi dna testistä?
- kalvaa.. pelottaaa
dna- sitä pohditaan ja se varmaan tehdään.. ap.......
- 7+8
Miten se vaikuttas sun tunteisiin poikaas kohtaan jos testeissä selviäis et et ole biologinen isä..? Jos kuitenki oot pojan kasvattanu.. Testaa ihmeessä mut mieti toi jo etukäteen.
- pakollinen nimimerkk
En oo AP, mutta ei kai se tunteisiin mukulaa kohtaan vaikuttaisi. Sen sijaan se saattaisi ainakin allekirjoittaneella hyvinkin jyrkästi vaikuttaa siihen miltä tuleva exä tuntuu.
Kyllä mä ainakin haluaisin tietää onko mua pissattu silmään vai ei, vaikka pentu omaksi jo olisikin kasvanut. - isä itsekin.
pakollinen nimimerkk kirjoitti:
En oo AP, mutta ei kai se tunteisiin mukulaa kohtaan vaikuttaisi. Sen sijaan se saattaisi ainakin allekirjoittaneella hyvinkin jyrkästi vaikuttaa siihen miltä tuleva exä tuntuu.
Kyllä mä ainakin haluaisin tietää onko mua pissattu silmään vai ei, vaikka pentu omaksi jo olisikin kasvanut.No kyllä mulla ainakin vaikuttaisi. Ei olisi minun lapsi se siitä perheestä en pitäisi mitään yhteyttä kenenkään, tekisin myös perinnöttömäksi.
- 7+8
Miten se vaikuttas sun tunteisiin poikaas kohtaan jos testeissä selviäis et et ole biologinen isä..? Jos kuitenki oot pojan kasvattanu.. Testaa ihmeessä mut mieti toi jo etukäteen.
- äitiminäkin
Nainen on synnytyksen jälkeen herkkä ja saattaa olla että tarkoitti pojan olevan hänen eikä sun.
Useastihan äidit omivat lapsensa.
Tosta dna.sta olen samaa mieltä kuin edellinen , että mieti tarkkaan.- ap.........eeeeeeee
ap, vastaa ,,nimim. äiti minäkin
Asiat harkittava, poika on mun joka tapauksessa, en hylkää tai tekisi numeroa.
olette hienoja kommentoijia.
asia on superherkkä, 90%varmuus oon isä-
- vitsikö
Melko outoa vitsiä tuohon tilanteeseen....
- lähsamantien kälppii
todella outo akka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658