http://www.iltalehti.fi/elintavat/2012041715462203_el.shtml
Miksi Jutta ei varoita poikia anabolisista steroideista, koska houkutus käyttöön noilla malttamattomilla ja tietämättömillä nulikoilla on varmasti kova ja noissa piireissä niitä varmasti heille joku tarjoaa?
Esikuvana pojille puhtaasta urheilusta ilman mömmöjä Jutta voisi käyttää vaikka miesystäväänsä.
Jutta puhuu teinipoikien treenaamisesta
Pieni natu
6
239
Vastaukset 6
- douppaus11x
Mitä helvettiä,et taida olla pieni natu jos pidät Jutan miesystävää natuna :)
Jos se siis viellä on se Ari Kokkonen joka on samanlainen douppaaja,kuin itse the bullikin.- Pieni natu
Se oli sarkasmia:) etkö tajunnut?
- pete.......
NIin ei kai se voi mainostaa horkkaamattomuutta jos oma äijä vetää.Tai no voi toki, mainostaahan ne horkkaajatkin, onpa kiero maailma bodareilla, ei valheetonta päivääkään.
- teinipeenis
Teinipojille peenistä aanukseen niin úlkonäkö petraantuu kovasti.
- dfsdqwerttwrwer
Oon ihan samaa mieltä. Maailmankatsomus ja vähän muukin avartuu.
- 654987123
aika kyynist tekstii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493