Ai että jaksan nauraa ihmisille jotka eivät ymmärrä mitään VHH:sta eivätkä vaivaudu ottamaan selvää taikka kokeilemaan koska aivokapasiteetti ei riitä. Hiilarit tehneet tehtävänsä. Samaiset ihmiset eivät ole kuulleetkaan esim. munakoisosta, ruusukaalista jne. Koska syövät ainoana vihanneksena tomaattia ja kurkkua makaroonilootan lisäksi. Ihmettelevät sitten mitä ihmettä voi syödä jos ei syö leipää, perunaa, puuroa. Näinhän se on ettei muuta ole olemassakaan. Heille vois olla omia kauppoja jotka olis pikkuruisia koppeja mistä sais näitä muutamaa tarviketta eikä mitään muuta. ei sitten tarvis ihmetellä.
Imbesillien ymmärtämättömyys
1
<50
Vastaukset
- bggttyyr
Muutosvastarinta on ihmisessä ominaisuus. Sen määrä vain vaihtelee eri yksilöillä. Ruoka taas on niin henkilökohtaista, että siinä muutosvastarinta on suurta! En minä ainakaan aamiaisleipääni jätä! En minä ainakaan perunaa jätä! En minä ainakaan...
Ei pitäisi ajatella mitä jättää, vaan mitä pitäisi syödä. Voi jättää tuotteita pois vähitellen, kun sitlä tuntuu. Suuri yhtäkkinen muutos on monelle vain liikaa, eh eivät kykene muutosvastarinnaltaan ajattelemaan selkeästi. He ajattelevat vain EI, EI, EI..!
Mutta sitä on viakea toisen muuttaa, muutos täytyy tapahtua itsessä.
En olisi voinut kuvitella 12 vuotta sitten jättäväni viljat ja sokerin!! En misään nimessä! Mutta kun ongelmia tulee, niin alkaa hakea vastauksia ja on valmiimpi muuttumaan ellei sitten anna toisille täyttä valtaa ja uskoo mitä lääkäri vain sanoo ja ottaa mieluummin pillereitä kuin muuttuu itse! Kun ei se lääkärikään voi muuttaa toista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408227
- 1265247
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786