Jos olet, niin kerro jotain ihastuksestasi!
Itse olen ihastunut itseäni 25 vuotta vanhempaan mieheen.
Hän on huumorintajuinen, eläväinen, miehekäs...ihana!
Olisi ihanaa päästä hänen kainaloonsa... :)
Oletko tällä hetkellä ihastunut?
23
228
Vastaukset
- <3 in love <3
Olen ihastunut. Mies on sellainen, johon en koskaan kuvitellut ihastuvani: menestynyt työelämässä, ansaitsee ehkä viisi kertaa sen mitä minä -ja sen voi nähdä- ja urakeskeinenkin hieman...
Mutta noilla ei ole mitään merkitystä, koska hänellä on mahtava luonne, hän on vähän ujo ja hiljainen, kuten minä -en jaksa hölöttäjiä- ja fyysisesti sovimme yhteen kuin toisillemme luodut kappaleet ;).
Hän ei pyri miellyttämään minua, vaan sanoo ja tekee ärsyttäviäkin asioita. Sitä arvostan: hän ei pidä yllä mitään hurmaamisroolia, eikä pelkää mun kaikkoavan ristiriitojen vuoksi. - Pimpsalotta92
Itse olen ihastunut isäni ikäiseen mieheen joka myös hyvin varakas. Ette voi uskoa miten ihanalta tuntuu!
- Kalle.
No olen, olenhan minä kuule. Mul on oma bändi, resisposse.
- jnkfxd
En ole. Ja viimekertainen nainen johon ihastuin tuottikin taas niin kovan pettymyksen, että saa nähdä milloin annan itseni ihastua uudelleen.
- Joskus....
Ehkä nainen joutui tekemään päätöksen sen tilanteen pohjalta. Tein itse järkipäätöksen, se tulee aina harmittamaan.
- M26<<<<
Olen ihastunut itseäni kymmenen vuotta nuorempaan naiseen.
- sinkku 86
En ole. En ole ollut ihastunut moneen vuoteen (insert sad emoticon here)
- mustispeppers
Olen edelleen ihastunut mieheen, jolle tein aloitteen tammikuussa, ei kai sitä tunteilleen mitään mahda :( Ajan kanssa tämä varmasti menee ohi, mutta toivoisin, että nopeammin. Hän on sellainen rauhallinen, ujo, kiltinoloinen, muutaman vuoden vanhempi söpöläinen. Ei hän vissiin kiltti sanan varsinaisessa merkityksessä, mä tiedän, että siellä taustalla taitaa olla jotakin muuta, eipä vaan tahtonut edes tutustua muhun. Kivat hampaat ja simmut sekä söpö perse.
Mulla vähän sama tilanne. Tein aloitteen jota hän ei noteerannut mitenkään mutta silti oon vieläkin vaan niiiiin ihastunut häneen. Toisaalta olisi kivempi jos näistä tunteista pääsisi eroon mutta toisaalta kai haluan pitää niistä kiinni? On niin ihanaa pitkän ajan jälkeen taas tuntea jotain tollasta ja tiedän että tämän jälkeen seuraavaa saa taas odottaa neljä vuotta.
Kun asiaa oikein miettii, en ole enää vuosiin ollut todella ihastunut keneenkään. Joskus opiskelijana olin, mutta jossain vaiheessa ainakin toivoin kovasti etten enää ihastuisi, koska mistään ei kuitenkaan voi tulla yhtään mitään. Ehkä manaukseni tehosivat, ja nyt olen noiduttu.
Voisi tietysti ajatella, että tässä on koettu jonkinlainen tunnekuolema, mutta en usko sitäkään. Lähinnä kyse on ehkä siitä, että joka ainoa kerta kun tapaan naisen, joka edes jollain tavalla kolahtaa, niin hän osoittautuu varatuksi tai lesboksi. (Lesbous tietysti saattaa olla piirre, joka menee päälle minun saapuessa näköetäisyydelle, ja joka menee pois päältä heti kun häivyn). Se, että toinen on jotenkin poissa laskuista, useimmiten sen varattuuden takia, lakaisee heti mahdolliset ihastukselliset tunteet pois ja korvaa ne joko välinpitämättömyydellä tai jonkinlaisilla vainkaveruudella.- koppelokurppa
Näin sinusta taas unta. Olit alasti ja ryömit yöllä päälleni. Olit niin iso etten saanut happea. Juuri kun olin tukehtumaisillani heräsin ja tulin.
- herkkä mies
Voih, kunpa olisinkin!
- Hupsu mies..
Olen ollut jo monta vuotta. Hän on kaikin puolin mulle sopiva ja ollaan juteltu tuntikausia puhelimessa (asumme eri paikkakunnilla). Puolisen vuotta sitten tuntui että asia meni hiukan eteenpäin, mutta kun juteltiin asiasta niin hän sanoi että haluaa olla vain kavereita. Se sattui, mutta pakko se oli hyväksyä. Ollaan edelleen satunnaisesti yhteyksissä, pahinta siinä on kun se antaa täysin ristiriitaisia viestejä sanomisiinsa nähden ja just kun kerkeen unohtaa sen naisen niin muistuu taas mieleen miten ihana se on :). Sekä se, että en tuu koskaan saamaan sitä..
- Olenpa hyvinkin.
Kevättä rinnassa! Mies ei tietenkään ole minusta tietääkseenkään, mutta tavallaan on silti suloista olla ihastunut. Treenailemme samassa seurassa, ja pelottaa vaan se, että Hän huomaa tunteeni...tai sitten joku muu huomaa. Mutta jos olen tosi, TOSI varovainen, voin ehkä toisinaan katsella häntä vähän hieman?
Ongelma vaan on se, että kun on ihastunut, ne tunteet paljastuu niin älyttömän herkästi. Yksikin vääränlainen katse, niin jo siitä kohta juorutaan :( Miksei ihminen saa olla rauhassa ihastunut? Onko se niin paha? - geneerinen luuseri
En ole ollut kymmeneen vuoteen. Aika kismittävää.
- JOhannA*
Otan osaa!
- VoihanPylly
Valitettavasti. Kummittelee se mun verkkokalvoilla. En halua muistaa sen naamaa sentti sentiltä. Yritän lopettaa sen ajatteleminen. Tää on inhottavaa. Noloa. 23-vuotiaalle. Päässä soi herkkä musiikki mitä ollaan ulvottu yhdessä aamuyön tunteina jatkoilla meillä baari-illan jälkeen. Se on jotain kaunista, kauneinta jota mä olen aikohin nähnyt. Runoilija-poika. Surullinen, kaunis runoilija-poika. Se ei tahdo mitään, enkä mäkään. Ehkä jos mä olisin joku muu tai se olisi joku muu, ei näin. Miksi tästä asfalttihelvetistä mun silmään pistää poika joka on mua lyhyempi, sillä ei ole vahvaa leukaa, hienoa koulutusta, työpaikkaa.. silti se joku vetoaa muhun vahvasti. En ole ikinä tavannut yhtä kaunista sielua. En voi sille mitään, kun olen sen lähellä mun iho kihelmöi. Jos mä ajattelen yötä jollon me suudeltiin, mun varpaat kipristyy. Kyllä tää menee ohi, inhoja nää kun ei itse pysty säätelemään mielihyvähormoonejaan.. Äää! Mä olen nyt sinkku ja hittovie mun piti nauttia ja tutustua ihmisiin. Työstän. :D ..
Vaikka onhan tämäkin tunne nauttimisen arvoista, vaikka niin sielua riipivää se onkin. "toivoton ihastuminen" :)- kehoitus
No höpsöt, menkää yhteen!
- VoihanPylly
kehoitus kirjoitti:
No höpsöt, menkää yhteen!
Se tahtoo olla vaan kaveri, se on sanonut sen ääneen. :( Minä olen virhe joka lipsahtaa vahingossa huomaamatta kun ei hallitse itseään. Ja tiedän itsekkin olevani typerä jäädessäni kiinni siihen tunteeseen. Kun se koskettaa mun kasvoja, maailma pysähtyy ja mun keho kelluu pumpulissa, tiedän että se saa mut kaipaamaan vaan lisää sen kosketusta jota en kuitenkaan voi saada omaksi. Sen tietäminen ei saa sen ihon lämpöä mun ihoa vasten tuntumaan yhtään vähempää henkeäsalpaavammalta, vaikka se vain koskettaisi mun kasvoja lähtiessään pois. Tanssiessa sen kanssa unohdan miten hengittää. Olisikin niin helppoa että mennään vaan yhteen. :/ Ottaisin mielummin ensiksi sen jonkinlaisen napin joka saa mut takaisin järkiini. :D
- höh...
VoihanPylly kirjoitti:
Se tahtoo olla vaan kaveri, se on sanonut sen ääneen. :( Minä olen virhe joka lipsahtaa vahingossa huomaamatta kun ei hallitse itseään. Ja tiedän itsekkin olevani typerä jäädessäni kiinni siihen tunteeseen. Kun se koskettaa mun kasvoja, maailma pysähtyy ja mun keho kelluu pumpulissa, tiedän että se saa mut kaipaamaan vaan lisää sen kosketusta jota en kuitenkaan voi saada omaksi. Sen tietäminen ei saa sen ihon lämpöä mun ihoa vasten tuntumaan yhtään vähempää henkeäsalpaavammalta, vaikka se vain koskettaisi mun kasvoja lähtiessään pois. Tanssiessa sen kanssa unohdan miten hengittää. Olisikin niin helppoa että mennään vaan yhteen. :/ Ottaisin mielummin ensiksi sen jonkinlaisen napin joka saa mut takaisin järkiini. :D
Harmillista jos se ei halua enempää, vaikka teillä on tuommoisia tunteita... :(
Se tekee siinä kyllä virheen
- Se siitä
Olen ihastunut tai oikeastaan rakastunut työkaveriini, joka seurustelee ja asuu toisen miehen kanssa.
- Nvm78
Voi että on ihanaa ja samalla kamalaa olla ihastunut...
Itselläni ainakin tuo tunne on niin vahva, että se tuntuu monella tapaa ihan fyysisestikin. Ja tekis ihan hirveen mieli päästä rutistamaan ja pussaamaan sitä miestä... :) - Herra täydellinen
Kyllä, itseeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705046
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513840
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883126Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv702987- 412168
- 492116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078