Oon jo jonkun aikaa seurannut tota naisen iskemis keskustelua http://keskustelu.suomi24.fi/node/10523374 ja nyt mun on iha pakko kysyy teiltä muilta naisilta et oonko mä jotenkin sairas tai pimee kun viehätyn niin älyttömästi ton OB:n kirjotuksista?! Älkää ymmärtäkö mua väärin en mä oikeesti saa kiksejä mistään vammasuuksista tai invaliideistä tms mut jotenkin sen jutut vaan saa mun halut heräämään. Ehkä se on toi sen itsevarmuus ja suorapuheisuus tai persoonallinen tapa jolla se hallitsee ja pyörittää koko keskustelua mielensä mukaan ja ohjailee siinä samalla muita kirjottelijoita. Kertokaa pliis REHELLINEN mielipiteenne!!! Ei siis mitään turhii loukkaavia kommentteja , koska luulisin et en kuitenkaa oo ainoo joka ajattelee näin...
Onks toi O.B teistäkin HOT??????
16
244
Vastaukset
- skitso
esittäköön vain itseään, ei kannata yleistää.
Täynnä itseään ja mielipieitään.
Ei ihme että elää puutteessa mutta miehet on sen selvästi jo huomanneet. - Saivartelua vain
Ei oo "HOTT". Liian harjoitellun tuntuinen iskutaktiikka ei sytytä. Typerää yleistystä ja julmaa tuollainen valheellisten kohteliaisuuksien suoltaminen. Inhottavuuksia löytyy enemmänkin, mutten halua edes ajatella enempää noita kirjoituksia.
- Oksennus Bussissa ?
Tuohan vaikuttaa olevan täys ääliö, ja sinä sellaisen perään kuolaat.
- marjuccaH
Kiitti vastauksista tähän mennessä mut tarkotinkin enempi sitä että mistä johtuu et mulla on tälläsii tuntemuksia tosta O.B:sta? Kyllä mä tiedän et se haistattelee tuolla muille ja muuta kauheeta mut pakko myöntää kyllä sillä on myös ihan teräviäki havaintoja. Enkä kyllä todellakaa kuolaa sen perään mut sellasin aika eroottisia värinöitä mussa joka tapauksessa on heränny.
- tgwesatgaswg
Olet ainoa rehellinen nainen. Kyllä se on hot noiden muidenkin mielestä mutta naisten kuuluu aina vastustella tuollaisia röyhkeitä tyyppejä vaikka himoitsevatkin heitä. Kuuluu naisen rooliin, tai jotain. Livenä just tuollaiset röyhkeät ääliöt on niitä kaikkein kiihottavimpia joiden kanssa kaikki naiset päätyy nussimaan vaikka ensin väittävätkin että hyi yök etsin kunnon miestä.
- 18+9
Siitä se johtuu, että oot provoava trollipeikko, luultavasti herra Tamppooni itse.
- ...
Taisiba OB tänne tulla ihan itse eri nimellä ja naisena esiintymällä huomiohuoraamaan omaa kirjoitustaan.
- kiero rakkaus
veit jalat suustani! juuri meinasin kirjoittaa, että en tykkää, koska vissiin rakastaa itteään niin paljon, että muuttuu hetkellisesti naiseksi ja ihailee itseään jo tästäkin näkökulmasta
- marathustra
Miehenä täytyy sanoa, että ko. kirjoittaja tuntuu ottavan vähän liian herkästi pulttia.
Totta on varmaan se, että naiset viehättyvät röyhkeistä miehistä, jotka eivät ala heti pakittelemaan keskusteluissa.- OBtampon
En mä ainakaan röyhkeistä tykkää, sanavalmiista kylläkin. Pakitella saa keskusteluissa siihen tyyliin, että antaa muiden esittää oman mielipiteensä jostakin asiasta ilman että alkaa aggressiivisesti omaa asiaansa tyrkyttää. Jatkuvasti myötäileväkään tyyppi ei ole pidemmän päälle kovin kaksista keskusteluseuraa.
- voi v*ttu...
O.B:ko se siellä? busted...
- 1+1=1
Vaikka henkilökohtaisesti ei tuon OBn jutut muhun oikein kolahda niin en silti lähtisi Marjuccaa mitenkään poikkeuksellisena tai outona pitämään. Läpi historian naiset on aina tunteneet vetoa marginaalimiehiin jotka elävät vähän yhteiskunnan laitamilla ja haistattelevat paskat yleisille säännöille ja normeille. Hyvä esimerkki voisi olla Jenkkilässä ne elinkautisvangit ja kuolemaantuomitut jotka vastaanottavat päivittäin eri naisilta ihailijapostia ja hajuvedessä lioteltuja pikkuhousuja. Kotimaisiakin tapauksiakin varmasti on. Syynä tällaiseen on näillä naisilla kyllä usein todellisen ihastumisen sijaan huono itsetunto ja fantasia miessuhteesta johon ei oikeasti tarvitse sitoutua ja josta itse mies ei voi karata vieraiden naisten mukaan. Sitten on tietenkin myös ne naiset jotka kerta toisensa jälkeen ajautuvat suhteisiin juuri sellaisten miesten kanssa jotka tulevat heitä myöhemmin hakkaamaan tai muuten käyttämään hyväksi.
- marjuccaH
Nii kyllä se mulla enempi sellasta fantasia leikkiä. Ehkä painotin kysymyksessä vähä liikaa sitä ihastumista ja muuuta ja monille tuli ehkä sen takii väärä kuva musta. Tietenkään en tommosta ihmistä kotiini ottais mut ei siinä varmaan mitään väärää oo jos tommosesta miehestä fantasio. Kyllä mun tietääkseni joillain on paljo oudompiakin fantasioita päässä. Kiitti kaikille vastauksista!!!
- voi v*ttu
joo O.B. uskotaan uskotaan. Tuo sinun hengityksen salpaava nokkela tyylisi paistaa kyllä kilometrien päähän. Happy?
- Suuntaappa
Marjucca toteuttamaan fantasioitas Helsingin suuntaan!!!!!!!!! Linkistä päätelle mielitiettysi on sinkku ja vieläpä työssä käyvä kaikkien naisten unelmamies..:DDDDD. Kerrotko siitte meille kaikille miten ensitrffinne meni?????
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10563101 - Mievaatäält
Alkaakohan ylläpidolle/viranomaisille pikkuhiljaa riittää tään uuden Breiviikin paskanjauhanta!! Sen törky sepustuksia lukiessa näyttää mopo karanneen käsistä jo ajat sitte....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697