Onko kokemuksia uuden auto toimitusajan venymisestä?
Paperiin laitetun auton toimitusaika on ylittynnyt nyt neljäviikkoa, sovimme, että se on noin aika! Mikä on kohtuus noin aika? Vastaukseksi kyselyyn olen saanut he ilmoittavat kun auto tulee varusteltavaksi.SE on jo rekisteröity satamassa viime kuun puolella. Asinajaja sanoin voisi ajatella seitsemän viikon kuluttua ajatella reklamaatiota kuluttajavirastosta tuli viel laveampi vastaus.
tuntuu näin kokemattomalta auton- ostajalta asiakkaan aliarvioimista, kyseessä on iso autoliike!
Uudenauton odotus?
7
346
Vastaukset
- kgjsgjshghsdg
Jos sopimuksessa ei ole luvattu että tulee tietyssä ajassa, niin autoliikkeellä on aika hyvin valta sanoa milloin auton saat eikä siihen ole vastaan väittämistä.
Jos on luvattu jokin toimitusaika niin voit vaatia hinnan alennusta tai esim sijaisautoa ostamasi auton luovutuspäivään asti - kohtuus kaikessa
Onko siihen jokin syy miksi et voi odottaa? Nykyisellä autollasi voit ajaa aivan huoletta vaihtoon asti jos sellaisen omistat. Mikäli sinulla ei ole autoa vaihdossa pärjäät varmasti ilman kuten tähänkin asti. Taitaa olla kuitenkin myyjäliikkeestä riippumaton syy jos logistiikkapuoli ei ole toiminut odotetusti. Tuontisatamassa ja maahantulotarkastuksessa on varmasti ruuhkaa veromuutosten aiheuttaman ostoryntäyksen takia. Toisaalta on taas liikkeen vika jos ovat luvanneet liian lyhyessä ajassa kauppojen toivossa.
Kiitos vastauksesta. Näin eilen auton saman merkkisen, värisen ja rekkaei oli tosi lähellä. Nyt aamulla myyjä soitti ja autonvaihto iltapäivällä
- Yaris-12
romanofi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Näin eilen auton saman merkkisen, värisen ja rekkaei oli tosi lähellä. Nyt aamulla myyjä soitti ja autonvaihto iltapäivällä
Onnea vaan uudelle autonomistajalle. Mulla jo kk, "vanha". Tuli 3viikkoa etuajassa. Ja laittoivat lämppärin pistorasian,tottakai väärälle puolelle.
- rosvot on ripeitä
Sun autos on käännetty jo ennen luovutusta. Paska mäihä.
- weijfiwejgioewrgjor
Ostin itse uuden auton viime syksynä ja toimitus olisi muuten ollut nopeampikin mutta varustelussa oli ruuhkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954