Itse en käy rumilla asiakaspalvelijoilla varustetussa paikassa. Liian lihavat, vanhat, kaljut, pienitissiset tai viiksekkäät asiakaspalvelijat ovat arvelluttavia. Itse huomautan aina johdolle jos mahdollista että joku on liian ruma mielestäni palvemaan minua. En tiedä miten käy, mutta yleensä varmaan nämä rumilukset saavat kenkää.
Itsehän olen maailman sivistynein ihminen tuuhealla tukalla ja minulla ei ole tatuointeja.
Liian ruma asiakaspalvelija
6
304
Vastaukset
- 20
:D Provo
- samaa mieltä
Minusta tuo on ihan hyvä mielipide. Kyllä siinä ruokahalu menee, jos vaikkapa ravintolassa tai pikaruokapaikassa palvelee joku rasvaletti/näppylänaama/ryppykaula.
Itsekin katson olevani jo sen verran iäkäs, etten sovellu palvelemaan ketään. Asiakaspalvelutyö sopii parhaiten nuorille ja kauniille ihmisille. - asiakas_
Sille lihavalle ulkonäölle sentään voi tehdä jotain, käydä kosmetologilla jne. mutta tatuointia ei voi poistaa millään. säälittävää kun joillakin on jotain pirunkuvia käsivarsissaan yms henkimaailman kuvia. todella naurettavaa ja lapsellista..:D
Kuitenkin, harvoin sinne otetaan joku sairaalloisen ylipainoinen tatuoitu henkilö asiakaspalveluun...kasvojen kauneus on katsojan silmissä..jne jne - jaa-a
asiakasta pitää palvella. ei se mikään mallin työ ole
- HALOOO!!!
Ei hitto miten pinnallista porukkaa!!!!!!! Säälittävää.
Asiakaspalvelijan täytyy näyttää SIISTILTÄ! Kyllä pienitissinen, kalju ja vähä vanhempikin ihminen voi tehdä kyseistä työtä!!!!!! Ehkäpä jonakin päivänä sairastut vakavasti ja esim.menetät sen tuuhean tukkasi . Mitäköhän mieltä sitten olisit noin pinnallisesta ajatusmaailmastasi. En tietenkään toivo, että tuollaisellekaan ihmiselle tulee mitään vakavaa sairautta, mutta facta on se, että jonakin päivänä se sinunkin naamapärstäsi rupsahtaa etc........ ;DDD - Lanttuva
Olipa kiintoisa avaus. Olen mielestäni vaativa maksava asiakas ja annan helposti palautetta. Hyvää ja huonoa.
Nyt kun rupesin miettimään niin luontainen rumuus ei kuitenkaan häiritse minua mitenkään. Sellainen vaikutus vois olla että tarkemmin seuraan mitenkä prosessi etenee, mutta positiivisessa hengessä. Minusta ihan hyvin jopa lievästi vammaiset vois olla enemmänkin asiakaspalvelussa jos lanttu vaan muuten leikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376