Gallup miehille: kumpi elämä?

G. Alluppi

Mies. Kumman elämän valitset, jos vaihtoehtoina ovat

A) Olet naisten silmissä erittäin haluttava yksilö, pääset poikuudestasi 12-vuotiaana ja nussit elämäsi aikana tuhatta kaunista naista, elintaso muuten niukahko, mutta perusasiat ok
B) Olet naisten silmissä ruma ja ei-haluttava koko elämäsi ajan. Teet maailmanrauhan, poistat maailmasta nälän ja lopetat sodat, saavutat suuren maineen ja huomattavan varallisuuden, mutta et ikinä saa pillua.

Joku voisi vastata, että B ei ole mahdollinen vaihtoehto, koska maine ja varallisuus vetävät naisia puoleensa, joten B-mies väkisinkin saa pillua. Ehkä näin, mutta sivuutetaan nyt tämä ja ajatellaan kysymystä vain ajatusleikkinä.

15

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvoton elämä

Valitsen hiljaisen metsälammen johonka hukuttautua.

• epäitsekäs mies

A tietysti.

• Puutteessa oleva

Koska B ei ole mahdollista, niin kyseessä on mielikuvitustilanne. Näistä kahdesta mielikuvitusvaihtoehdosta valitsen A:n.

• Linkolan opeilla

Jos siis oikeasti ei olisi kuin nuo kaksi vaihtoehtoa niin kai se valinta olisi A.
      B kelpaisi muuten, mutta jos on pakko tehdä maailmanrauha ja poistaa nälänhätä niin ei kiitos. Maapallolla on jo ihan tarpeeksi ihmisiä

• kjnvgi

Liian vaikea kysymys. Vastakkain on moraalinen elämän tarkoitus ja biologinen elämän tarkoitus.
      B vaihtoehto voisi olla ihan hyvä, jos sen kaiken saisi saavutettua vaikka 30-vuodessa. Mutta 80 vuotta ilman naista on liian paljon.
      Vaihtoehto A sen sijaan olisi taivas maan päällä. Siinä mielessä itsestäänselvä valinta. Mutta aika itsekkäältä tuntuisi valita se kun toinen vaihtoehto olisi maailmanrauha.
      En tiedä miten niin seksuaalinen ihminen kuin minä voisi edes mitenkään saada aikaan maailmanrauhaa kun seksuaalinen turhautuminen vie kaiken keskittymiskyvyn. Eli en varmaankaan siinä kuvitellussa tilanteessa olisi yhtä seksuaalinen ihminen. Eihän se pillun puute siinä tapauksessa haittaisi. Vastaan siis B.

• Visailutuomari

Tööt. Väärä vastaus. Munasi on tuomittu amputoitavaksi.

• sillitrooli

B), koska ensinnäkin tuon luokan saavutukset hyvinvoinnin puolesta menevät oman yksilöllisen hyvinvointini edelle. Sitäpaitsi jos B ei olisi ikinä harrastanut seksiä, niin tässä maailmassa se tarkoittaisi noilla saavutuksilla sitä, että B on joku Gandhi potenssiin kymmenentuhatta. Siis joku uskonnollinen profeetta tai pyhimys, joka (riippumatta siitä onko kyseessä yliluonnolliset ihmeet vai ei) saa aikaan niin hienoja asioita, että seksuaalinen orgasmi on pientä niiden rinnalla.

Kysymys on mielestäni vähän huono, koska jokainen, joka miettii sitä vähän pidemmälle, tajuaa, että B:n täytyy olla niin erikoislaatuinen henkilö, että hän saa jotain paljon suurempia/ pyhempiä/ hienompia kiksejä ihan muista asioista kuin seksuaalisuudesta. Totta kai jokainen joka asian tajuaa, valitsisi vaihtoehdon, jossa voi kokea jotain hienompia onnistumisia ja elämyksiä ja tunteita ja kokemuksia kuin muut ihmiset ikinä. Näin siis jos vielä ajatellaan asiaa ihan puhtaan itsekkäästi.

• paremmin jos

Tuon kysymyksen olisi voinut muotoilla mieluummin niin, että vaihtoehto B) olisi ollut vaikka seuraavanlainen: Omaat hyvän työpaikan, rahallisen tilanteen ja pystyt elämään hyvin rikasta elämää, mutta et saa naisia.

Itse kyllä valitsisin mieluummin silloin tuon vaihtoehto B:n, koska mulle ainakin se hyvä taloudellinen tilanne on elämän ylivoimaisesti tärkein asia, ellei sitten lasketa esim. terveyttä, perhettä ym. juttuja.

• kjnvgi

Tuossa tilanteessa taas minä valitsisin ehdottomasti vaihtoehdon A, vaikka alkuperäisessä kysymyksen asettelussa valitsin B:n.
        Nimenomaan se maailmanrauha oli se ratkaiseva tekijä. Taloudellinen tilanne ei minulle merkitse mitään jos ei ole naista.

• kfkjhhjk

B tietenkin. Olipas hölmö kysymys.

• B, mutta

Kaikkein mieluiten rakastelisin elämässäni vain yhtä kaunista naista.

Eli siis Kanada.

• ATM=Paskakasa

Vanhalla nahkamunalla ei tee mitään.

• 15

A ehdottomasti, näin HC-ATM:nä on mukava haaveilla mahdottomasta utopiasta.

• täysin nolla

Joo B ehto ottaisin koska en muutenkaan saa pil.lua enään ikinä ja olen oikeesti ruma.

• näin se vaan on

AP on hinttari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      266
      5341
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      65
      4566
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4315
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3740
    5. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      46
      3734
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3677
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      76
      3048
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      53
      2888
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      28
      2863
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2626
    Aihe