HUKASSA

missä olen

Olen hukannut itseni. En ole se ihminen joka avioitui muutama vuosi sitten (olen 52v ). tuntuu että en osaa enään iloita... mikään ei tunnu miltään. En saa aikaseksi mitään. työssä käyn. Ennen harrastin liikuntaa, nyt en saa itsestäni irti edes lenkille lähtöä. Mieheni juo viikonloppuisin ja joskus viikolla eli on holisti. tuntuu että hän viä kaikki voimani. mitään en voi suunnitella etukäteen koska en tiedä mitä mieheni tekee. Viikonloppuisin en voi käskeä vieraita, koska mieheni käsittää että silloin pitää juoda ja lähteä baariin tai sitten hän lähtee baariin ja pyytää heitäkin.Ja minua nolottaa kun vieraat jäävät minun kanssa ja meis lähtee. jos lapseni käyvät kyläilemässä mies hetken juttelee heidän kaa ja sit painuu makkariin katsomaan telkkaa jtai tietokoneelle Mieheni käy töissä illat makaa telkan ääressä. EI LÄHDE mihkään mihin ehdotan.Baariin kyllä pääsee ja pyytää minua hakemaan sieltä jos en suostu niin hirveä riita kun hän kuskaa minua silloin tällöin töihin ( menee itse työpaikkani ohi joka tapauksessa ). minua ei kyllä riita haittaa, jos en hae niin en hae en ole hänen taksinsa.Minulla olisi monta syytä olla iloinen ja iloita lasteni elämästä, ystävistäni mutta jotenkin olen oman elämäni ulkopuolinen... kertokaa onko teillä ollut tällästä ja miten olette löytäneet elämän ilon takas.

4

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihaan juoppoja

Sun elämänilo löytyy uudestaan, kun eroot alkoholisti ukostas. Alkoholismipuoliso myrkyttää toisen salakavalasti ja uskon, että olet siis masentunut.

• kuinkas

minunkin mieheni joi ja jos ei juonut niin kaikki ajatukset olivat baarissa ja kaljassa. minulta itseltäni meni voimat. Elämä oli vain mieheni ympärillä ja hänen mieltymyksen mukaan elettiin. En voinut elää omaa elämääni.En Jaksanut koska mieheni vei kaikki voimat hän piti minua palvelijanaan. Ja mikä pahinta.. minä alistuin palvelemaan ..jotta hän huomaisi että selvänä minä olen huomaavainen .Ehkä halusin näyttää että elämää on ilman viinaa... en tiedä osasiko ymmärtää

• Niskasta kiinni!

Tyypillistä alkoholistin puolison elämää ja itse vapaaehtoisesti elät siinä. Mitä ihmettä valitat? Jos jotakin on pielessä elämässäsi, tee jotain, miestäsi et voi muuttaa.

Miehesi ei ole vastuussa elämästäsi tai onnellisuudestasi.

• s<gr<sdeg

Miten onnistuit avioitumaan noin kypsällä iällä alkoholistin kanssa? Luulisi, etä elämänkokemusta olisi jo mittariin karttunut.

Vai onko mies alkanut juomaan vasta kun itse olet itse masentunut ja lamaantunut? Vaihdevuode?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe