- kun pyytää muovisen laminaatin hampaaseen,ko. hammasta lyhennetään ja mutoillaan uudelleen ja hammas jää normaalia lyhyemmäksi, lisäksi viereistä hammasta hiotaan kruunusta ??? Ei ymmärrä miksi pitää hioa viereistä hammasta, kun laminaattihan laitetaan vaan toisen hampaan PÄÄLLE ? mutta purenta meni huonoksi
- kun pyytää laminaattia koko hampaaseen, niin kotona huomaakin, että se on vaan puoleenväliin hammasta??? Hampaat ovat olleet sileät, mutta laminaatti on osassa hampaita möykkyinen??? Missä oikea hiontalaite?
- kun hammas jäi paikkauksen jälkeen korkeaksi, ja kävi pari kertaa hiottamassa hammasta, ei oikeaa kohtaa löytynyt, oli vaihdettava hammaslääkäriä ja toinen hioi niin, että lähti roimasti hammasluuta ja purenta meni epäsuhdaksi. Kun pyysi täytettä lisää siihen hampaaseen niin ehdotettiin ,että hiotaan koko toisen puolen hammasrivistö, huh huh?
- kun menee hammaslääkäriin, joka mainostaa, että tarjoavat esteettistä hammashoitoa, niin paikan päällä ei hammaslääkäri halua/osaa laittaa edes tavallista muovilaminaattia (voi niin herkästi kuulemma tulla väärä väri, hän ei siis laita ollenkaan)
- kun hampaat ovat tasaiset niin hammaslääkärin mielestä ne ovat kuluneet ajan saatossa sen mallisiksi (nooh hammasrivistö kyllä näyttää olevan lapsuuden kuvissakin tasainen, että ei sentään niin pehmeää hammasluuta kuitenkaan)
- kun paikkauksen jälkeen hiotaan hammasta ja tuntee että nyt ok, niin hiotaan vaan eikä lopeteta ja tuloksena liian syvä kruunu ja purenta taas huono
- liikaa hiottua hammasta esitetään korjattavan siten, että hiotaan koko hammas puoleen väliin matalaksi ja laitetaan kruunu siihen, että silleen...
Hammaslääkärin logiikkaa
Kokemusta-
2
236
Vastaukset
- suhruamista
Otan osaa oloosi hampaistosi osalta.:( Tuli vaan mieleen, että ovatkohan noi hampilääkärit aina niin ammattitaitoisia, mitä touhuavat asikkaan hampaiston suhteen????
- hymysuu24
Samoja kokemuksia. Viimeiset kaksi vuotta olen käynyt Medidentissä, enkä aio vaihtaa.
Hyvä asiakaspalvelu ja loistava lopputulos.
Suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483