Mikä kiihdyttää miestä ? Miten nainen-ihanainen olisi pukeutunut kun alkaa ne aikuisten leikit?,,Minä tykään laittaa reisisaapaat,stay upit ja tai sukkanauhakorsetin ja reisisaappaat..Mitäs mieltä miehet olette?..Sana on vapaa..
Ihannenaisen asu makuukamarissa
8
287
Vastaukset
- Kuuma Eki
Tuollainen asu saa miehen kuumaksi..Olet Ihana!
- Komea miekkonen
Sukkanauhakorsetti ois tosi seksikäs
- fas_man_86
Katkerat femakot antavat miinusta. Mutta joo kuulostaa erinomaiselta.
- dssd
Minäkin tykkään pukeutua seksikkäästi. Muutaman kerran olen tuntenut itseni niin typeräksi kun mies ei olekaan huomannua minua tai lähtenyt leikkiin mukaan.
Sitten ollaan istuskeltu, minä nojatuolissa ja mies sohvalla, ja katseltu kymppiuutisia. Mies aluhoususillaan ja nukkavierussa T-paidassaan ja minä seksikkäissä sukkanauhaliiveissä ja korsetissa. Enää en sitten viitsi niitä edes pukea vaikka kovasti haluaisinkin.- fiilarit
> Muutaman kerran olen tuntenut itseni niin typeräksi kun mies ei olekaan huomannua minua tai lähtenyt leikkiin mukaan.
Pointti on siinä ettei mies, vaikka nauttiikin nähdä naisensa yllä sexyjä asuja, ole kone tai seksuaalinen automaatti johon riittän kun laittaa vain "kolikon sisään" ja kone starttaa oitis.
Yksinkertaisesti mieskään ei ole aina sillä tuulella ja sekin on aivan normaalia.
Ehkäpä olisi hyvä ensin tunnustella maaperää ja miehen fiiliksiä, sekä muutoinkin hieman vikitellä seksuaalisesti. Jos mies alkaa lämmetä ajatukselle yhteisestä nautiskelusta, niin sitten voi vaikkapa hieman kiusotella lisää ja tarjota vaikkapa pienen drinkin ja sillä aikaa käydä laittamassa hieman esteettistä extraa ylle, kuitenkaan liikaa poissa viipyilemättä.
Älä ole moksiskaan, miehellesi on vain sattunut noilla kerroilla nollafiilis ja mieli aivan muualla, ei se sinusta johdu. Kyllä useimat miehet nauttivat nähdä naisensa yllä extraa.
Yleensä silloin kun mies on herkästi valmis starttaamaan, niin hänellä on todellisuudessa jo valmiiksi pinnan alla sexy fiilis. Toisaalta ei miehelläkään erektiosta huomimatta ole aina sama valmius ja nautinnon potenssi joka kerralla. Edes erektio itsessään ei ole osoitus kiihottumisen ja tulevan miehen nautinnon intensiivisyydestä, kuten monet naiset virheellisesti olettavat, vaan se vaihtelee mielialojen ja tilanteiden mukaan. Jos aivan "pakkasen" puolelta lähdetään, niin travitsee hieman enempi lämmittelyaikaa.
Todellisuudessa miehet ja naiset eivät ole tässä suhteessa niin erilaisia kuin usein väitetään. Nuoret kollit toki yleensä starttaavat herkemmin.
- Nimimerkkippppp
Kiihottaa nätit pikkuhousut, lippikset ja muut normaalit asusteet kun nainen on puolialastomana, ei niinkään eroottiset (huoramaiset) asusteet.
Miehiä kiihdyttää yleensä nopeuden lisääntyminen eri kulkuvälineillä tai jalan. - rajusti rakastettu
Minua kiihottaa eniten rasvatut vinyyliset kertakäyttökäsineet naiseni käsissä...
Tiedätte syyn, joten en kerro tämän enempää. ;)- mars makkariin!
Juu..ap kirjoittajan asu toimisi mun kohdalla.) ja saa olla myös läpikuultavat rintsikat ja alushoust..tekee miehen kuumaksi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413898Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101655Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23811- 44784
- 67779